Skip to main content

Campanie marca Observator despre obezitatea infantilă: Greu în România

 
Campanie marca Observator despre obezitatea infantilă: Greu în România

Observatorul Antenei 1 lansează, din această săptămână, o campanie ce vizează o situaţie alarmată cu care se confruntă România: obezitatea infantilă, o afecţiune extrem de gravă care pare să ia amploare pe teritoriul ţării noastre.

Publicitate

„Greu în România, o campanie marca Observator ce începe de pe 16 octombrie îşi propune sa crească gradul de constientizare a problemei şi, împreună cu autorităţile şi specialiştii îşi doreşte să schimbe modalitatea de educare a copiilor şi a părinţilor”, anunţă Antena 1.

Observator 19 va aduce la lumină poveşti ale unor copii care se confruntă cu dificultăţi fizice şi emoţionale cauzate de obezitate.

Statisticile arată o realitate sumbră: în România 1 din 4 elevi este obez şi 1 din 2 este supraponderal, de aceea ocupăm locul doi în topul obezităţii infantile din Europa.

Din pricina alimentaţiei neadecvate, copiii ajung să sufere de aceleaşi boli ca şi adulţii, iar în rândul lor diabetul de tip 1 este în creştere. În şcoală, educaţia nutritivă este un subiect ignorat, de aceea, efectele sunt din ce în ce mai pregnante: numărul copiilor cu greutate este în creştere, iar deprinderile lor alimentare devin un factor de risc.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dragos Dragos
    Petrisor Obae poate dai un search sa vezi cind a lansat TVR aceasta campanie...
  • mememe mememe
    Obezitatea la copii are o singura cauza, nu faptul ca se mananca de la fast-food, nu faptul ca nu sunt ore de sport in scoala, ci simplul fapt ca nu mai au copiii timp liber. In copilaria mea eram toti in fata blocului, nu aveam nevoie de ore de sport, mancam...*** stie ce...dar eram slabi. Teachers, leave the kids alone!!!
  • Iuli Iuli
    Aceste campanii ar trebui facute de MINISTERUL SANATATII in colaborare cu CNA. Promovarea excesiva pe toate canalele TV si Radio ar duce Romania pe drumul cel bun.

    Din pacate este o noua campanie care o sa se puna la arhiva si atat..

Trimite un comentariu

sus