Skip to main content

Campanie marca Observator despre obezitatea infantilă: Greu în România

 
Campanie marca Observator despre obezitatea infantilă: Greu în România

Observatorul Antenei 1 lansează, din această săptămână, o campanie ce vizează o situație alarmată cu care se confruntă România: obezitatea infantilă, o afecțiune extrem de gravă care pare să ia amploare pe teritoriul țării noastre. 

„Greu în România, o campanie marca Observator ce începe de pe 16 octombrie își propune sa crească gradul de constientizare a problemei și, împreună cu autoritățile și specialiștii își dorește să schimbe modalitatea de educare a copiilor și a părinților”, anunță Antena 1.

Publicitate

Observator 19 va aduce la lumină povești ale unor copii care se confruntă cu dificultăți fizice și emoționale cauzate de obezitate.

Statisticile arată o realitate sumbră: în România 1 din 4 elevi este obez şi 1 din 2 este supraponderal, de aceea ocupăm locul doi în topul obezității infantile din Europa.

Din pricina alimentației neadecvate, copiii ajung să sufere de aceleași boli ca și adulții, iar în rândul lor diabetul de tip 1 este în creștere. În școală, educația nutritivă este un subiect ignorat, de aceea, efectele sunt din ce în ce mai pregnante: numărul copiilor cu greutate este în creștere, iar deprinderile lor alimentare devin un factor de risc.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Obezitatea la copii are o singura cauza, nu faptul ca se mananca de la fast-food, nu faptul ca nu sunt ore de sport in scoala, ci simplul fapt ca nu mai au copiii timp liber. In copilaria mea eram toti in fata blocului, nu aveam nevoie de ore de sport, mancam...*** stie ce...dar eram slabi. Teachers, leave the kids alone!!!
  • Aceste campanii ar trebui facute de MINISTERUL SANATATII in colaborare cu CNA. Promovarea excesiva pe toate canalele TV si Radio ar duce Romania pe drumul cel bun.

    Din pacate este o noua campanie care o sa se puna la arhiva si atat..

Trimite un comentariu