Skip to main content

LICITAŢIE. Radio România, campanie de 150.000 de euro. Pe autobuze, în staţii, dar şi pe drumurile naţionale

 
Sursa foto: cityinads.com
Sursa foto: cityinads.com

Radioul public pregăteşte o campanie outdoor. Vrea sa promoveze Radio Romania Actualitati in Bucuresti si alte 8 orase din tara



Publicitate

Bugetul scos la licitaţie: aproximativ 150.000 de euro. Campania va cuprinde expunere pe autobuze, dar şi în intersecţii şi pe drumurile naţionale.

Detalii, în continuare:

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) vrea să promoveze Radio România Actualităţi, principalul post din portofoliul său, cu o sumă estimată la 675.000 de lei, echivalentul a 150.000 de euro (exclusiv TVA), potrivit unui anunt publicat marti, 3 octombrie, in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Campania se va desfasura in lunile noiembrie si decembrie din acest an, in Bucuresti si alte 8 orase din provincie cu peste 200.000 de locuitori si presupune atat colantarea unor autobuze si tramvaie, cat si panouri publicitare in intersectii si pe drumuri nationale.

O campanie similara a fost implementata in 2015 de catre United Media Services, in urma castigarii licitatiei demarate de Radioul public.



Conform datelor din SEAP, serviciile de promovare solicitate sunt impartite in 2 loturi astfel:



Lotul 1:

Servicii de promovare pentru Campania – Radio România Actualitati 2017 – Transit (colantare autobuze si tramvaie)

- 20 autobuze în Bucuresti + 32 autobuze/tramvaie, în provincie, câte 4 în 8 din orasele în care se va desfasura campania

Lotul 2:

Servicii de promovare pentru Campania – Radio România Actualitati 2017 - Panouri Publicitare (bus shelter city lights, backlit-uri în intersectii, unipol-uri si extra billboard-uri pe drumuri nationale)

Bus shelter city lights

- 60 feţe în Bucuresti + 80 feţe în provincie, în cele 8 orase în care se va desfasura campania (8 orase x 10 feţe/oras)

Backlit-uri în intersectii

- 60 feţe în Bucuresti + 48 feţe în provincie, în cele 8 orase în care se va desfasura campania (8 orase x 6 feţe/oras)

Unipol-uri luminate

- 12 feţe (4 feţe pe DN1 + 4 feţe pe DN 2 + 2 feţe pe A1 + 2 feţe pe A3)

X-tra Billboard-uri luminate

- 12 feţe (4 feţe pe DN1 + 4 feţe pe DN 2 + 2 feţe pe A1 + 2 feţe pe A3).



Conditii de participare la licitatie

Pentru a participa la aceasta licitatie, ofertantii interesati trebuie sa detina o cifra de afaceri minima anuala in ultimii 3 ani (2014, 2015, 2016) de 900.000 de lei (exclusiv TVA) pentru Lotul 1 si 450.000 de lei (exclusiv TVA) pentru Lotul 2.



De asemenea, acestia ar trebui sa demonstreze ca au implementat servicii similare in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata a fost de minim 450.000 lei, (exclusiv TVA) pentru Lotul 1 si minim 225.000 lei, (exclusiv TVA) pentru Lotul 2. 



Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 8 noiembrie 2017, iar data limita de evaluare a ofertelor este 4 decembrie 2017.



Un contract similar de promovare a Radio Romania Actualitati a fost licitat in anul 2015. fiind castigat in luna august 2015 de catre United Media Services pentru suma de 452.901 lei (fara TVA). Vezi detalii aici.

Citeşte şi:

Autor: Adrian Vasilache adrian.vasilachepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus