Skip to main content

LICITAȚIE. Radio România, campanie de 150.000 de euro. Pe autobuze, în stații, dar și pe drumurile naționale

 
LICITAȚIE. Radio România, campanie de 150.000 de euro. Pe autobuze, în stații, dar și pe drumurile naționale
Sursa foto: cityinads.com

Radioul public pregătește o campanie outdoor. Vrea sa promoveze Radio Romania Actualitati in Bucuresti si alte 8 orase din tara



Publicitate

Bugetul scos la licitație: aproximativ 150.000 de euro. Campania va cuprinde expunere pe autobuze, dar și în intersecții și pe drumurile naționale.

Detalii, în continuare:

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) vrea să promoveze Radio România Actualităţi, principalul post din portofoliul său, cu o sumă estimată la 675.000 de lei, echivalentul a 150.000 de euro (exclusiv TVA), potrivit unui anunt publicat marti, 3 octombrie, in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Campania se va desfasura in lunile noiembrie si decembrie din acest an, in Bucuresti si alte 8 orase din provincie cu peste 200.000 de locuitori si presupune atat colantarea unor autobuze si tramvaie, cat si panouri publicitare in intersectii si pe drumuri nationale.

O campanie similara a fost implementata in 2015 de catre United Media Services, in urma castigarii licitatiei demarate de Radioul public.



Conform datelor din SEAP, serviciile de promovare solicitate sunt impartite in 2 loturi astfel:



Lotul 1:

Servicii de promovare pentru Campania – Radio România Actualitati 2017 – Transit (colantare autobuze si tramvaie)

- 20 autobuze în Bucuresti + 32 autobuze/tramvaie, în provincie, câte 4 în 8 din orasele în care se va desfasura campania

Lotul 2:

Servicii de promovare pentru Campania – Radio România Actualitati 2017 - Panouri Publicitare (bus shelter city lights, backlit-uri în intersectii, unipol-uri si extra billboard-uri pe drumuri nationale)

Bus shelter city lights

- 60 fețe în Bucuresti + 80 fețe în provincie, în cele 8 orase în care se va desfasura campania (8 orase x 10 fețe/oras)

Backlit-uri în intersectii

- 60 fețe în Bucuresti + 48 fețe în provincie, în cele 8 orase în care se va desfasura campania (8 orase x 6 fețe/oras)

Unipol-uri luminate

- 12 fețe (4 fețe pe DN1 + 4 fețe pe DN 2 + 2 fețe pe A1 + 2 fețe pe A3)

X-tra Billboard-uri luminate

- 12 fețe (4 fețe pe DN1 + 4 fețe pe DN 2 + 2 fețe pe A1 + 2 fețe pe A3).



Conditii de participare la licitatie

Pentru a participa la aceasta licitatie, ofertantii interesati trebuie sa detina o cifra de afaceri minima anuala in ultimii 3 ani (2014, 2015, 2016) de 900.000 de lei (exclusiv TVA) pentru Lotul 1 si 450.000 de lei (exclusiv TVA) pentru Lotul 2.



De asemenea, acestia ar trebui sa demonstreze ca au implementat servicii similare in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata a fost de minim 450.000 lei, (exclusiv TVA) pentru Lotul 1 si minim 225.000 lei, (exclusiv TVA) pentru Lotul 2. 



Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 8 noiembrie 2017, iar data limita de evaluare a ofertelor este 4 decembrie 2017.



Un contract similar de promovare a Radio Romania Actualitati a fost licitat in anul 2015. fiind castigat in luna august 2015 de catre United Media Services pentru suma de 452.901 lei (fara TVA). Vezi detalii aici.

Citește și:

Autor: Adrian Vasilache petrisor.obaeyahoo.com

Trimite un comentariu