Skip to main content

AUDIENȚE. Antena 1, lider la orașe și pe publicul comercial cu iUmor. Kanal D a avut naționalul

 
AUDIENȚE. Antena 1, lider la orașe și pe publicul comercial cu iUmor. Kanal D a avut naționalul

AUDIENȚE. Duminica a ținut cu umorul. Show-ul iUmor a pus Antena 1 în fruntea audiențelor, la orașe și pe publicul comercial. La nivel național, Kanal D a fost liderul. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele serii de duminică, pe intervalul iUmor: 

NAȚIONAL. Kanal D a dominat la nivel național, cu Roata norocului pe interval, cu o medie de 1,4 milioane de persoane, media pe minut. Antena 1 a avut poziția a doua cu iUmor, show care a obținut o medie de 1,2 milioane de persoane. 

URBAN. iUmor a condus la orșe, unde Antena 1 a obținut o medie de 730.000 de telespectatori în cele peste două ore de emisiune. Pro TV a avut locul al doilea, cu filmul Sherlock Holmes a fost urmărit de 635.000 de orășeni, media. De la lider pe național, Kanal D a fost pe trei la orașe: 530.000 media de persoane. Digi Sport a fost a patra televiziune, la orașe, cu o medie de 315.000 de privitori, având pe interval, parțial, meciuld e Liga I dintre Dinamo și CFR Cluj. 

COMERCIAL. Antena 1 a avut și comercialul, cu o medie de 440.000 de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani. Locul al doilea pentru Pro TV, care era urmărit de 380.000 de persoane. 

Audienţa posturilor TV duminică, 19 noiembrie, pe intervalul iUmor (20.45-23.10), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Kanal D 1.482.000 8.2 16.8
2 Antena 1 1.237.000 6.9 14
3 Pro TV 1.108.000 6.2 12.5
4 Prima TV 780.000 4.3 8.8
5 TVR 1 441.000 2.5 5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 19 noiembrie, pe intervalul iUmor (20.45-23.10) în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 729.000 7.5 15.7
2 Pro TV 635.000 6.5 13.7
3 Kanal D 529.000 5.4 11.4
4 DigiSport 1 315.000 3.2 6.8
5 Prima TV 278.000 2.9 6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 19 noiembrie, pe intervalul iUmor (20.45-23.10), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 438.000 9.7 23
2 Pro TV 380.000 8.5 19.9
3 Kanal D 174.000 3.9 9.1
4 DigiSport 1 139.000 3.1 7.3
5 Prima TV 108.000 2.4 5.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • mor de ciuda , ca nu ma pot bucura , ca anten 1 a fost pe primu locu , am auzit eu dela -un specialist ca asa diferent mic e in marja de eroare , asa ca nu se stie , cu siguranta cine a fost pe primu locu , aceste audiente este un ssondaj facut pe 1200 de case, si se stie ca or-ce sondaj are marja de eroare , daca anten avea catveva puncte avans , eram sigur depozita de lider
  • @ Sorin Radulescu : și ce ar putea sa facă după o zi pe alta? Toate posturile astea au grilele pregătite cu luni înainte. Maxim poate cumpăra niște filme, dacă mai sunt bani acum la sfârșit de an.

Trimite un comentariu