Skip to main content

AUDIENȚE. Las Fierbinți, mai tare ca un meci de Națională. Kanal D își revine, cu Mireasa din Istanbul

 
AUDIENȚE. Las Fierbinți, mai tare ca un meci de Națională. Kanal D își revine, cu Mireasa din Istanbul
las fierbinti

AUDIENȚE. Nici Naționala României nu a scos audiențe la meciul cu Olanda cât a avut Las Fierbinți la episodul de aseară. Serialul e imbatabil pe interval, spre deosebire de Ai noștri, care urmează după.

După încercările ratate de la începutul sezonului de toamnă, Kanal D își revine cu un noul serial - Mireasa din Istanbul. Producția turcească este după Las Fierbinți, iar când începe Ai noștri, trece peste Pro TV la nivelul întregii țări și la orașe.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de joi, 16 noiembrie, pe intervalele Las Fierbinți și Ai noștri:

Las Fierbinți, aproape 40% cotă de piață pe comercial

NAȚIONAL. Peste 2,6 milioane de români media pe minut la Las Fierbinți. Aproape 30% cotă de piață, ceea ce înseamnă că unul din trei români care se uita la TV era pe Pro TV. Locul doi pentru Kanal D, cu aproape 1,4 milioane de români pe post și trei pentru Antena 1, cu peste un milion la Aici eu sunt vedeta.

URBAN. Peste 1,3 milioane de telespectatori de la orașe pentru Pro TV, de două ori peste locul doi, Kanal D. Cota de piață Las Fierbinți, aproape 30%.

COMERCIAL. Cotă de piață de aproape 40% pentru Las Fierbinți și un număr de telespectatori între 18 și 49 de ani care se apropie de 700.000 de telespectatori.

Pe comercial, serialul a avut audiențe de trei ori mai mari decât locul următor, ocupat de Antena 1.

Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinți, la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 2.625.000 14.6 28.7
2 Kanal D 1.362.000 7.6 14.9
3 Antena 1 1.090.000 6.1 11.9
4 National TV 424.000 2.4 4.6
5 Antena 3 352.000 2 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinți, în mediul URBAN

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.352.000 13.9 28.6
2 Kanal D 657.000 6.7 13.9
3 Antena 1 423.000 4.3 8.9
4 Antena 3 278.000 2.9 5.9
5 National TV 189.000 1.9 4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinți, pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 673.000 15 38.9
2 Antena 1 218.000 4.8 12.6
3 Kanal D 192.000 4.3 11.1
4 National TV 46.000 1 2.7
5 Pro Cinema 42.000 0.9 2.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Ai noștri, sub ai lor. Serialul turcesc, înaintea comediei românești

Când s-a terminat las Fierbinți, audiența Pro TV a scăzut puternic, cu serialul Ai noștri. Kanal D, cu serialul Mireasa din Istanbul, a trecut peste Pro TV la nivel național și la orașe.

Pro TV a rămas pe primul loc doar pe comercial, urmat, la egalitate de Antena 1 și de Kanal D.

Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Ai noștri, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.435.000 8 17.6
2 Pro TV 1.314.000 7.3 16.1
3 Antena 1 1.084.000 6 13.3
4 Antena 3 353.000 2 4.3
5 Romania TV 324.000 1.8 4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Ai noștri, în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 733.000 7.5 16.4
2 Pro TV 681.000 7 15.3
3 Antena 1 462.000 4.7 10.4
4 Antena 3 284.000 2.9 6.4
5 Prima TV 196.000 2 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Ai noștri, pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 409.000 9.1 24.2
2 Antena 1 225.000 5 13.3
3 Kanal D 225.000 5 13.3
4 Prima TV 93.000 2.1 5.5
5 Disney Junior 55.000 1.2 3.3

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu