Skip to main content

AUDIENȚE. Pe teren au pierdut clar. Cum a „jucat” România în audiențe

 
AUDIENȚE. Pe teren au pierdut clar. Cum a „jucat” România în audiențe
Sursa foto: Hepta Razvan Pasarica/SPORT PICTURES

AUDIENȚE. Meci mai slab, audiențe mai mici. Pro TV a obținut, marți seara cu meciul România - Olanda, cifre sub partida cu Turcia de săptămâna trecută. 

Dacă la nivel național și la orașe Pro TV a fost lider detașat, pe publicul comercial, Antena 1 a fost urșor peste, cu emisiunea Chefi la cuțite. 

Publicitate

Partida amicală de pe Arena Națională încheiată cu victoria Olandei a fost urmărită de aproape 2,4 milioane de persoane din întreaga țară. Săptămâna trecută, când Rommânia ieșea victorioasă în fața Turciei, Pro TV avea mult peste 2,6 milioane de telespectatori (cifrele, AICI).

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de marți seara, pe intervalul meciului România - Olanda (0-3): 

NAȚIONAL. Meciul România - Olanda, difuzat de la 21.00, la 22.50, a obținut o medie de aproape 2,4 milioane de telespectatori, la nivel național. Postul a fost lider detașat pe acest target. Antena 1 avea, pe același interval o medie de 1,6 milioane de privitori. Kanal D era pe trei cu 900.000, media. 

URBAN. Partida amicală a obținut la orașe o medie de 1,2 milioane de persoane. Pe Antena 1 erau 960.000, iar pe Kanal D 500.000.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, Antena 1 și Pro TV au fost aproape umăr la umăr cu un mic avans pentru Antenă. 575.000 a fost media Antenei 1, în timp ce Pro TV avea 570.000. 

Audienţa posturilor TV marți, 14 noimbrie, pe intervalul amicalului România - Olanda, la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.397.000 13.3 28.9
2 Antena 1 1.618.000 9.0 19.5
3 Kanal D 903.000 5.0 10.9
4 Romania TV 327.000 1.8 3.9
5 Antena 3 315.000 1.8 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 14 noiembrie, pe intervalul amicalului România - Olanda, în mediul URBAN

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.260.000 12.9 27.3
2 Antena 1 959.000 9.9 20.8
3 Kanal D 502.000 5.2 10.9
4 Antena 3 211.000 2.2 4.6
5 Romania TV 165.000 1.7 3.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 14 noiembrie, pe intervalul amicalului România - Olanda, pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Antena 1 575.000 12.8 31.6
2 Pro TV 570.000 12.7 31.3
3 Kanal D 143.000 3.2 7.9
4 Prima TV 57.000 1.3 3.1
5 Realitatea TV 36.000 0.8 2.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Interesante cifre.
    Bucatarii au fost, la limita, peste meciul de pe Pro Tv, pe comercial.
    Probabil, pe viitor, nu vom mai vedea meciurile nationalei Romaniei la Pro Tv.
  • @Oana,
    Fyi- vorbim de sub 1%, pe cand marja de eroare este de+/- 3%.
    Pentru ca lumea pare ca nu stie, estimarile de audienta se fac tot prin metode sociologice. De aceea ele sunt relevante cand diferenta depaseste marja maxima de eroare(6%). Asa cum este aici incazul audientei nationale/urbane.
  • OAUU SE SCHIMBA AUDIENTELE PE COMERCIAL !? ANTENA 1 LA CATEVA PUNCTE DE PRO TV SI REALITATEA TV CRESTE PE PUBLICUL TANAR ADICA PE COMERCIAL ...MARITI LISTA LA 7 ,10 POZITII LA POSTURI TV

Trimite un comentariu