Skip to main content

AUDIENŢE. Viktoria Plzen - FCSB, cifre bune pentru Pro TV

 
AUDIENŢE. Viktoria Plzen - FCSB, cifre bune pentru Pro TV

AUDIENȚE. Meciul de Europa League dintre Viktoria Plzen și FCSB a ținut în fața televizoarelor peste 2,3 milioane de telespectatori, pe Pro TV. Postul a fost lider de audiență pe toate cele trei targeturi cu partida FCSB.  

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele serii de joi, pe intervalul meciului dintre Viktoria Plzen și FCSB (încheiat 2 - 0): 

NAȚIONAL. Pro TV a fost lider detașat la nivel național cu meciul FCSB. Peste 2,3 milioane de telespectatori a fost media postului, cu peste un milion de persoane mai multe decât la Kanal D, care era al doilea. Antena 1, care a avut aseară The Wall și X Factor, a avut o medie de 935.000 de persoane. 

URBAN. ProTV a avut cifre peste medie și la orașe, cu 1,2 milioane de persoane. Cifre la jumătate pentru locul al doilea ocupat de Kanal D. 

COMERCIAL. Partida de fotbal a avut, pe publicul comercial, o medie de 545.000 de persoane. Antena 1, de pe locul al doilea, a avut cifre la jumătate. 

Audienţa posturilor TV joi, 23 noiembrie, pe intervalul meciului Viktoria Plzen - FCSB (20.00-21.50), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.341.000 13.0 25.7
2 Kanal D 1.234.000 6.9 13.6
3 Antena 1 935.000 5.2 10.3
4 Romania TV 407.000 2.3 4.5
5 Antena 3 383.000 2.1 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 23 noiembrie, pe intervalul meciului Viktoria Plzen - FCSB (20.00 - 21.50) în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.223.000 12.6 26.0
2 Kanal D 556.000 5.7 11.8
3 Antena 1 488.000 5.0 10.4
4 Antena 3 281.000 2.9 6.0
5 Romania TV 238.000 2.4 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 23 noiembrie, pe intervalul meciului Viktoria Plzen - FCSB (20.00-21.50), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 545.000 12.1 31.6
2 Antena 1 246.000 5.5 14.3
3 Kanal D 143.000 3.2 8.3
4 National TV 48.000 1.1 2.8
5 Antena Stars 47.000 1.0 2.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu