Skip to main content

AUDIENTE. Visuri la cheie, show cu emoție, audiențe fără emoții. Debut bun pentru un nou serial turcesc la Kanal D

 
AUDIENTE. Visuri la cheie, show cu emoție, audiențe fără emoții. Debut bun pentru un nou serial turcesc la Kanal D

AUDIENȚE. Emisiune cu emoție, audiențe fără emoții. Miercuri seara, Visuri la cheie s-a distanțat de locurile următoare, ca audiență. Avansul programului de pe Pro TV a fost de sute de mii de telespectatori.

Publicitate

De notat, miercuri seara, debutul unui nou serial turcesc pe Kanal D - Mireasa din Istanbul. Pe intervalul Visuri la cheie, Kanal D a fost pe locul doi. Când emisiunea s-a terminat și a început Pe bune?!, cu Andi Moisescu, turcii au trecut în fața Pro TV și la nivelul întregii țări, dar și la orașe.

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de miercuri, 8 noiembrie, pe intervalele Visuri la cheie și Pe bune?!

Visuri la cheie a sărit de două milioane de români

NAȚIONAL. Peste două milioane de români s-au uitat la Visuri la cheie, pe Pro TV. Avans lejer în fața locului doi, care a fost ocupat de Kanal D. O medie de peste 1,2 milioane de români pentru postul turcesc, cu noul serial, peste media stației din ultima perioadă.

URBAN. Aproape un milion din telespctatorii Visuri la cheie au fost de la orașe. Și aici, Kanal D a fost pe doi, la 350.000 de telespectatori distanță. Locul trei pentru Antena 1, cu o medie de 440.000 de telespectatori la orașe.

COMERCIAL. Aproape jumătate de milion de telespectatori din segmentul comercial pentru emisiunea cu Dragoș Bucur de pe Pro TV. Locul doi pe acest segment a fost al Antenei 1 (250.000), iar abia pe trei a fost Kanal D, cu 140.000 de persoane din segmentul 18-49 de ani.

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie, la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 2.007.000 11.2 23.7
2 Kanal D 1.241.000 6.9 14.6
3 Antena 1 852.000 4.7 10.1
4 Antena 3 449.000 2.5 5.3
5 Romania TV 363.000 2 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie, în mediul URBAN

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 982.000 10.1 21.5
2 Kanal D 622.000 6.4 13.7
3 Antena 1 445.000 4.6 9.8
4 Antena 3 339.000 3.5 7.4
5 Romania TV 214.000 2.2 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie, pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 488.000 10.8 28.8
2 Antena 1 256.000 5.7 15.1
3 Kanal D 142.000 3.1 8.4
4 National TV 61.000 1.4 3.6
5 Romania TV 49.000 1.1 2.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

GALERIE FOTO. Casa din Visuri la cheie, înainte și după renovare

Serialul turcesc, peste Pro TV. Pe bune?!

Cu emisiunea Pe bune, cu Andi Moisecu, Pro TV face doar jumătate din audiența Visuri la cheie. Serialul turcesc Mireasa din Istanbul, care a continuat și pe intervalul emisiunii cu Andi Moisescu, a trecut în față pe două targeturi.

La nivel național, Kanal D, cu aproape un milion de români pe post, a fost pe primul loc. La fel și la orașe, unde serialul turcesc a fost preferat. Kanal D a avut locul secund pe publicul comercial, la egalitate cu Antena 1.

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 noiembrie, pe intervalul Pe bune ?!, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 992.000 5.5 18.3
2 Pro TV 928.000 5.2 17.2
3 Antena 1 452.000 2.5 8.4
4 Antena 3 304.000 1.7 5.6
5 TVR 1 272.000 1.5 5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 noiembrie, pe intervalul Pe bune ?!, în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 528.000 5.4 17.1
2 Pro TV 504.000 5.2 16.3
3 Antena 1 228.000 2.3 7.4
4 Antena 3 219.000 2.2 7.1
5 TVR 1 159.000 1.6 5.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 8 noiembrie, pe intervalul Pe bune ?!, pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 282.000 6.2 22.2
2 Kanal D 158.000 3.5 12.5
3 Antena 1 156.000 3.5 12.4
4 TVR 1 60.000 1.3 4.7
5 Realitatea TV 57.000 1.3 4.5

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Miercuri e o zi proasta pentru Antena 1.Mereu difuzeaza The Wall care mai aduce puțina audiență apoi Baieți de Oraş care scade audiența, un film care ține pana la 00:00 apoi Xtra Night Show care dupa parerea mea pentru o ora de emisie nici nu mai are rost să-i cheme pe Capatos şi echipa lui.Dupa parerea mea ar trebui sa bage din nou un sezon Te pui cu blondele sau ceva acolo pentru ca Baieți de Oraş nu prea prinde la public.
  • Banuiesc ca chefii de pe A 1 au fost pe prima pozitie luni si marti seara - daca tot nu ati publicat audientele acestor zile.

Trimite un comentariu