Skip to main content

După 17 ani. Andreea Mihai, șeful comunicării și marketingului Carrefour, pleacă din companie

 
După 17 ani. Andreea Mihai, șeful comunicării și marketingului Carrefour, pleacă din companie

Andreea Mihai, unul dintre cei mai longevivi directori de marketing și comunicare din piață, pleacă de la Carrefoour. Ea a lucrat pentru retailer încă de înainte de lansarea primului magazin, acum 17 ani.

Publicitate

Într-un mesaj către colaboratori, Andreea Mihai și-a anunțat decizia: 

"De la finele lunii noiembrie, calatoria mea alaturi de Carrefour se incheie.

Dupa peste 17 ani de ritm intens si pasionant, simt nevoia de o schimbare.

De la primul magazin deschis in 2001 si pana azi, cand Carrefour Romania are peste 300 de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, proximitate, online, Bringo) si peste 17 000 de angajati, fiecare zi a reprezentat o noua provocare.

A fost o aventura superba, in care am invatat continuu.

Am avut alaturi o echipa de oameni pasionati, o a doua familie si carora tin sa le multumesc enorm!

In egala masura, multumesc tuturor colegilor din marea familie Carrefour, unde spiritul este unic! Inovatie, incredere, transparenta, dinamism. Si acest spirit face diferenta.

Plec cu un bagaj de amintiri extrem de frumoase."

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • duca-se ca si asa era o prefacuta
    marketing-ul lor era amtoristic, mai ales reclamele alea de la tv
    sa mai se uite si in afara sa vada ce fac altii

Trimite un comentariu