Skip to main content

Florin Grozea a lansat un „magazin” online de influenceri

 
Florin Grozea a lansat un „magazin” online de influenceri

Brandurile sau agențiile intră pe site, aleg influencerii în funcție de obiective și pornesc campania. Florin Grozea a lansat, prin agenția sa Hit Yourself, mocapp.ro, o platformă pe bază de abonament ce reunește peste 500 de influenceri: artişti, trupe muzicale, vedete TV, actori, sportivi, modele, bloggeri și vloggeri, micro-influenceri. 

Practic, platforma se vrea o punte de legătură între influenceri, agenții de publicitate/media și branduri. Reprezentanții agenției spun că MOCAPP a presupus investiţii de peste 50.000 de euro.

Publicitate

„Platforma online foloseşte un sistem de algoritmi bazat pe inteligenţă artificială şi oferă brandurilor şi agenţiilor acces instant la cel mai potrivit mix între influenceri, targetul vizat şi bugetele alocate, astfel încât campaniile pe care le desfăşoară în mediul online să aibă cele mai bune rezultate”, anunță reprezentanții platformei.

Florin Grozea, CEO Hit Yourself: „Piaţa de publicitate din România a ajuns la nivelul la care are nevoie de automatizarea campaniilor cu influenceri. Brandurile şi agenţiile au nevoie de rezultate relevante într-un timp cât mai scurt, la bugetele optime. În acest moment, descoperirea și contractarea influencerilor potriviți poate dura și săptămâni, iar modul de lucru este ineficient și nestandardizat - MOCAPP oferă soluții în câteva minute.”

MOCAPP a fost dezvoltat în contextul în care, la nivel global, promovarea online prin influenceri aduce, în medie, rezultate de 5 până la 11 ori mai bune (ROI) decât publicitatea digitală tradiţională, iar comportamentul consumatorilor s-a schimbat radical - jumătate dintre utilizatorii de internet nu dau click niciodată pe o reclamă dintr-un banner online. Mai mult, aproape 70% dintre agenţiile americane declară că vor mări bugetele pentru campaniile de influencer marketing în următoarele 12 luni, iar interesul faţă de această strategie de marketing online a crescut semnificativ – doar căutările în Google după termenul “influencer marketing” s-au majorat cu 325% din 2016 în 2017.

Cum funcţionează MOCAPP?

Brandurile şi agenţiile care vor să îşi optimizeze campaniile de influencer marketing solicită un cont intrând pe www.MOCAPP.ro. Clienții plătesc o taxă lunară pentru acest cont. 

Când vrea să lanseze o campanie pe bază de influenceri, brandul sau agenția introduce în soft parametrii, cum ar fi buget, zone de interes, public vizat. 

Softul, pe baza unui program de inteligență artificială, propune cei mai potriviți influenceri pentru nevoia clientului. 

În profilul fiecărui influencer de pe site sunt informații detaliate legate de activitatea din social media (Instagram, Facebook etc) și interacțiunile, cum ar fi numărul de like-uri, share-uri sau comentarii, profilul publicului precum și brandurile cu care au lucrat de-a lungul timpului. 

De la ce vine MOCAPP: Monetising Online Celebrities Audiences Application

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Influenceri romani care au cumparat zeci de mii de like-uri pe Facebook. Astia nu ar putea influenta nici un prescolar.
  • Investitiile alea de 50000 eur au fost in ce?
    Un sait pe wordpress (ce lenesi), o tema envato de 44 usd (daca e pe bani si nu furata) neactualizata de mai bine de 1 an, neoptimizata (+20 js incarcate), lipsa certificat SSL, etc ....
  • Hmm 50.000 de mii de euro pe ce pe un site de wordpress? Nu prea inteleg exact ce vrea sa faca aceast aplatforma. Adica eu introduc acolo evenimentul iar programul imi spune ce artisti sunt potriviti? pai asta nu imi pot da seama si singur? Doar nu o sa il chem pe hrusca sa imi cante despre brad daca am un eveniment gen zilele orasului oin luna august...zic si eu. pare cam inutila, poate nu am inteles eu. Oricum succes

Trimite un comentariu