Skip to main content

INTERVIU. Marius Manole: Mi s-a spus la început că Pere Fouras trebuie să fie un bătrân cu spirit tânăr

 
INTERVIU. Marius Manole: Mi s-a spus la început că Pere Fouras trebuie să fie un bătrân cu spirit tânăr

INTERVIU. „Filmam trei episoade pe zi, asta înseamnă şase ore de filmare, în care eu stăteam într-un turn şi trebuia să comentez absolut tot ce vedeam” a povestit actorul Marius Manole, într-un interviu pentru Paginademedia.ro, despre rolul lui Moş Fouras, bătrânul care „păzeşte” fortul în emisiunea Fort Boyard de la Pro TV.

Publicitate

A fost un rol dificil, pe care l-a jucat timp de trei zile, cât au durat filmările, timp de cel puţin şase ore. La cele şase ore de vorbit în continuu s-au adăugat şi cele aproape trei ore de machiaj, după cum ne-a povestit Manole.

La finalul filmărilor, francezii l-au lăudat pe Manole: „Au venit şi au zis că, din toate ţările pe care le-au avut acolo, eu am fost unul din cei mai buni Pere Fouras, dar asta după gustul lor. Dar mulţi telespectatori au zis că am stricat emisiunea, în comentarii.”

Din interviu:

  • Despre machiaj: „Noi am făcut un efort. Emisia s-a pregătit cu mine în rolul Pere Fouras. Destul de repede a mers, foarte din scurt. Daniela, o fată de la Timişoara, a fost cea care a făcut machiajul, pentru că din Bucureşti nimeni nu a vrut.”
  • Despre proba pentru Pere Fouras: „A constat chiar într-un moment în care venea unul din participanţi şi eu trebuia să îi pun ghicitoarea. Eram pregatit acolo într-un colţ care era făcut asemănător cu Fortul (Oana Radu a făcut scenografia). Şi eu am făcut momentul tot. Au fost mai mulţi actori la casting şi eu am luat castingul. A fost primul pe care l-am luat în viaţa mea în urma unei probe.”
  • Cum a intrat în pielea personajului: „A fost foarte complicat pentru că nici noi nu ştiam exact cum se poate face personajul ăsta ca să fie credibil şi să aibă umor. Am încercat să facem un scenariu, era timpul prea scurt, una e sa înveţi o gluma şi alta e să îţi vină pe moment. Aşa că am riscat şi am făcut liber. (...)
  • Filmam trei episoade pe zi, asta înseamnă şase ore de filmare, în care eu stăteam într-un turn şi unde eu trebuia să comentez absolut tot ce vedeam la monitoarele pe care le aveam, apropo de concurenţi. Şase ore am vorbit în continuu, erau foarte rare momentele în care nu spuneam nimic, mă legam de orice, voarbeam orice, improvizam, n-aveam altă şansă. Ţineam legătura în cască cu Batista şi cu Andreea, producătoarea, şase ore. N-a fost uşor.”
  • Cum au comentat producătorii francezi rolul lui Pere Fouras: „Au venit şi au zis că din toate ţările pe care le-au avut acolo eu am fost unul din cei mai buni Pere Fouras, dar asta după gustul lor. Dar mulţi telespectatori au zis că am stricat emisiunea, în comentarii.”
  • Cine alegea probele pentru concurenţi: „Întrega echipă de producţie. Concurenţii nu ştiau, dar noi ştiam. Pentru că trebuia să ştii pe cine pui camera să îi surprinzi privirea când află ce are de făcut.”
  • Îmi place să cred totuşi că emisiunile pe care le-am făcut până acum au fost totuşi decente. Emisiunile sunt decente, nu încalcă drepturile nimănui şi totuşi e divertisment, un actor poate să facă divertisment. Un lucru decent şi făcut bine eu zic că prinde.
  • Actorii care l-au surprins într-un mod plăcut: Andreea Antonescu m-a surprins în mod plăcut. A avut un curaj nebun fata asta, pentru că a fost o situaţie când unui concurent i s-a făcut rău şi Andreea a făcut ea. În trei minute s-a îmbrăcat s-a echipat a şi sărit. N-am văzut aşa ceva în viaţa mea.

Mihaela m-a suprins cu trecerea aia, a făcut cele mai grele două probe după gustul meu. M-a surprins Andreea Ibacka, a avut o probă foarte grea, pe care n-am crezut că o să o facă, cum e ea aşa finuţă, rafinată şi micuţă şi când am văzut-o că se urcă şi sare. Multe surprize.

Transcrierea interviului, în continuare:

Petrişor Obae: A fost greu să păstrezi secretul?
Marius Manole: Nu. N-a fost greu pentru că n-am răspuns nimănui niciodată. Adică mă întrebau, îmi dădeau mesaje, uite mama, sora şi eu n-am răspuns la mesaje. Şi când mă întreb cineva mai apropiat făceau şi eu cu ochiul şi ziceam nu. Nu sunt eu.

Petrişor Obae: Lumea te-a recunoscut deşi erai foarte bine machiat acolo.
Marius Manole: Da. Eram machiat, unii spun că bine, alţii că mai puţin bine. Noi am făcut un efort. Emisia s-a pregătit cu mine în rolul Pere Fouras. Destul de repede a mers, foarte din scurt. Daniela, o fată de la Timişoara, a fost cea care a făcut machiajul, pentru că din Bucureşti nimeni nu a vrut.

Petrişor Obae: Testul de machiaj a fost făcut în Bucureşti prima oară?
Marius Manole: Da, a fost făcut aici, chiar la mine acasă. Totul a descurs foarte repede, în câteva ore. Făceam teste, poze, trimiteam la PRO. S-a vrut să semene cât mai mult cu varianta din Franţa.

Petrişor Obae: Cum ai ajuns tu în rolul lui Pere Fouras?
Marius Manole: Sincer, nu ştiu, m-a propus Marcel Radu care este talent managerul de la PRO. Cu el am o relaţie foarte specială, el e şi cel care m-a invitat să fac parte din emisiunea „Uite cine dansează”. Marcel are o strategie, vrea să aducă foarte mulţi oameni noi sau să caute oameni care nu au mai apărut la tv şi poate au ceva de făcut acolo. Imi place foarte tare lucrul ăsta de familie, când simţi că faci parte din ceva. Eu nu sunt angajatul trustului şi probabil nici nu o să fiu. Dar mi s-a părut frumos aşa să vezi aceeaşi oameni să îî saliţi pe toţi de pe holuri, cameramani. Să fie aşa totul foarte familiar. Mi-am făcut mulţi prieteni şi cu „Uite cine dansează”, care a fost foarte stresant, poate unul dintre cele mai grele lucruri pe care le-am făcut în viaţa asta. Erau nişte emoţii uneori de credeai că o să mori. Probabil că unii fac faţă mai uşor emoţiilor, eu fac faţă foarte greu, deşi sunt actor. Mă uitam la colegii mei şi de la ei imi luam puterea,”Dacă Hadad poate să facă asta atunci pot şi eu”. Dar poate că conşiinţa omului care nu apare la televizor e mai liberă decât a celui care e învăţat cu stresul. Eu ştiam că sunt nişte aşteptări, nişte pretenţii şi poate că de asta era o presiune inutilă. Atunci aveam nevoie de foarte mulţi oameni pe lângă mine care să mă încurajeze, cum era Vera, oameni de platou care îţi aduceau o apă care îţi spuneau o vorbă bună. E foarte, foarte frumos.

Petrişor Obae: Dar la Fort Boyard, când ai fost ales, ai dat un fel de probă? Ţi s-a spus ce trebuie să faci?
Marius Manole: Am dat probă, sigur.

Petrişor Obae: Şi în ce a constat proba?
Marius Manole: A constat chiar într-un moment în care venea unul din participanţi şi eu trebuia să îi pun ghicitoarea. Eram pregatit acolo într-un colţ care era făcut asemănător cu Fortul (Oana Radu a făcut scenografia). Şi eu am făcut momentul tot. Au fost mai mulţi actori la casting şi eu am luat castingul. A fost primul pe care l-am luat în viaţa mea în urma unei probe.

Petrişor Obae: Dar cine a mai fost acolo?
Marius Manole: Nu pot să dau nume de actori, dar au mai fost.

Petrişor Obae: Tu cunoşteai formatul?
Marius Manole: Eu cunoşteam formatul pentru că mă uitam atunci când eram mic, dar nu ştiam detalii.

Petrişor Obae: Ţie ce ţi s-a spus ce trebuie să facă Pere Foura în emisiune?
Marius Manole: A fost foarte complicat pentru că nici noi nu ştiam exact cum se poate face personajul ăsta ca să fie credibil şi să aibă umor. Am încercat să facem un scenariu, era timpul prea scurt, una e sa înveţi o gluma şi alta e să îţi vină pe moment. Aşa că am riscat şi am făcut liber.

Petrişor Obae: Totul a fost spontan de acolo?
Marius Manole: Absolut totul, nu era nimic înregistrat. Mai mult decât atât, erau trei emisii pe zi. Trei episoade pe zi, asta înseamnă şase ore de filmare, în care eu stăteam într-un turn şi unde eu trebuia să comentez absolut tot ce vedeam la monitoarele pe care le aveam, apropo de concurenţi. Şase ore am vorbit în continuu, erau foarte rare momentele în care nu spuneam nimic, mă legam de orice, voarbeam orice, improvizam, n-aveam altă şansă. Ţineam legătura în cască cu Batista şi cu Andreea, producătoarea, şase ore. N-a fost uşor.

Petrişor Obae: Şi din cele şase ore, câte momente au intrat până la urmă?
Marius Manole: Nu ştiu, n-am văzut eu nu mă uit la mine niciodată, nu-mi place deloc să mă văd. Mi se pare groaznic, oribil şi de neprivit. Am încercat să construim cât de repede un personaj, nu e ca la teatru, ca la film să repeţi de multe ori, e totuşi un show de televiziune.

Petrişor Obae: Când l-ai construit ce ţi-ai propus?
Marius Manole: Am zis să nu exagerez, să păstrăm naturaleţea. Mi s-a spus la început că el trebuie să fie un bătrân cu spirit tânăr.

Petrişor Obae: Ce nu avea voie să facă?
Marius Manole: Avea voi să facă orice, bine, în afară de reclame (râde). A fost foarte tare ca experienţă, pentru că noi am stat acolo trei zile în La Rochelle, şi în fiecare zi veneau alte echipe (de vedete - n.r.), şi am avut timp să ne cunoaştem, să stăm la un pahar de vin seara după ce se terminau filmările, când eram frânţi de oboseală. Şi mi-a făcut plăcere să mai stau şi eu de vorbă cu alţi oameni care sunt din afara teatrului. Am stat cu Lia Bugnar care m-a şi dat de gol.

Petrişor Obae: Dar tu acolo erai adus înaintea concureţilor?
Marius Manole: Da. Eram adus înaintea lor ca să fac machiajul. Machiajul dura cel puţin două ore jumatate, trebuia să se usuce. Era foarte complicat pentru că era destul de gros, iar pe tv trebuie să fie totul perfect, erau cute mici care trebuiau lipite la milimetru, un chin.

Petrişor Obae: Şi tu tot concursul erai chiar în acel turn?
Marius Manole: Da, da, eram acolo în turnul acela de unde se vedea tot Fortul, cu nevasta mea Elisabeta sau cum am botezat-o.

Petrişor Obae: Au fost tot felul de comentarii acide când au venit concurenţii, de exemplu FORŢA STEAUA când a venit Giani Kiriţă.
Marius Manole: Da, eu nu ştiu foarte multe nu îî stiam prea mult pe concurenţi înainte şi mi s-a spus în cască să zic Forţa Steaua când îl văd pe Kiriţă. Şi ăla să mă omoare că el e cu Dinamo (râde).

Petrişor Obae: Deci tu erai ca un copil căruia i se şopteau tot felul de prostioare?
Marius Manole: Da, nu îmi venea să zic tot felul de măscări pentru că imi era totuşi ruşine de concureţi. De felul meu am o decenţă în limbaj.
Am primit un mesaj acum, care îmi spunea că pe care actor mare l-ai văzut tu la tv, că tu te prostituezi. Şi eu i-am răspuns că mă onoreză că totuşi prostituţia e totuşi cea mai veche meserie din lume şi ca să fi o prostituată bună trebuie să ai nişte calităţi. Îmi place să cred totuşi că emisiunile pe care le-am făcut până acum au fost totuşi decente. Emisiunile sunt decente, nu încalcă drepturile nimănui şi totuşi e divertisment, un actor poate să facă divertisment. Un lucru decent şi făcut bine eu zic că prinde.Nu cred că sunt numai tâmpiţi în ţara asta, atunci eu ar trebui să plec din ţară. Eu cred că totuşi e o pătură socială cu mintea acasă care mai pune mâna şi pe o carte, care merg la teatru, totuşi sunt mai puţini, dar există.

Petrişor Obae: Tu le-ai zis celor de Pro TV punctul tău de vedere?
Marius Manole: Mă bucur că nu a fost nevoie, că ei totuşi respectă chestia asta. N-au considerat că e nevoie să îmi propună nişte emisiuni care să fie sub aşteptările mele. Mi-au propus ceva decent pe care eu le-am putut face. Îţi dau liberatea să faci cam ce vrei tu, se poate avea o comunicare cu ei.

Petişor Obae: A fost o vreme când emisiunile tabloide erau în floare şi anumite persoane, nu din zona teatrului neapărat făceau nişte lucruri pe care tu nu le-ai fi făcut.
Marius Manole: Acum sunt emisiuni şi emisiuni, pentru toată lumea e un loc sub soare, acum eu nu zic că nu trebuie să existe. Sunt unii oameni care au nevoie de aşa ceva. Era o vreme când eu eram foarte obosit şi când mă puneam în pat mă amuzam foarte copios până cădeam jos din pat la emisiunile OTV-ului. Şi acum să mai zic ceva: există acest obiect numit telecomandă, nu îţi place, schimbi sau îl inchizi şi faci altceva, nu te ţine nimeni în faţa lui. Există totuşi o balantă şi oamenii din TV ar trebuie să îşi asume că emisiunile decente trebuie să fie măcar în proporţie de 50 %.

Petrişor Obae: Ei spun că dacă nu fac audienţă atunci ne ducem în cealaltă zonă.
Marius Manole: Eu lucrez acum la Smart FM, unde noi reuşim să dăm muzică bună, nu dăm pe post lucruri care să nu ne facă cinste, avem două emisiuni mari şi late - matinalul cu Marius Tucă şi emisiunea cu Rodica Mandache şi emisiunea cu Niculescu şi Craioveanu. Emisiunea Rodicăi nu există în peisajul românesc. Facem radio-ul ăsta şi ne asumăm. Sunt banii d-lui Tucă şi el ar putea să impună chestii cre se vând. Dar uite e un patron independent şi nu se scaldă în bani şi totuşi îşi asumă rolul ăsta educaţional şi o face bine.

Petrişor Obae: Dar dacă mâine ar veni să vă propună lucruri din alt registru, asemănător cu cele de pe alte posturi de radio ca să vă asculte toţi.
Marius Manole: Vreau să cred că nu suntem un popor de autobază.

Petrişor Obae: Şi nu ţi-a cerut să treci de un anumit nivel?
Marius Manole: Absolut niciodată. Gândeşte-te că face un matinal în care la ora 8:00 dimineţa se citeşte poezie. Îţi dai seama câti oameni schimbă postul? Cred că toate matinalele trăiesc cu frica să nu le furăm audienţa (râde).
Marius Tucă e totuşi un om care a mai pus mâna pe o carte şi nu cred că o să coboare nivelul şi dăcă o să îl coboare o stau lângă el şi când simt vă a coborât prea tare o să încerc să ridic.

Petrişor Obae: Te-ai mai implicat şi în alte lucruri la radio în afară de matinal?
Marius Manole: Vreau să fac o emisiune de tipul povestea de seară cu care eu am crescut, sper să nu mai existe şi la alt post. Dar vreau să fac asta pentru că mi se pare frumos să auzi poveşti pentru copii seara. Vreau să am şi un proiect cu o poezie pe zi. Şi încă câteva, dar tot din sfera culturală.

Petrişor Obae: Şi în ce stadiu sunt, de exemplu povestea de seară?
Marius Manole: Păi suntem în stadiul de organizare, pentru că imediat gata studioul de producţie unde o să putem înregistra şi unde o să putem face mai multe lucruri. E totuşi un radio care are doi ani, i-au dat abia dinţii, abia a învăţat să zică tata, mama.

Petrişor Obae: Şi la povestea de seară vei fi singur sau vei mai aduce şi alţi colegi?
Marius Manole: Vreau să aduc mai mulţi colegi care sunt dispuşi să facă asta, de exemplu doamna Rodica Mandache. Să vedem pe ce bani, cum.

Petrişor Obae: Revenind la Pere Fouras, au exitat momente când te-ai blocat şi nu mai ştiai ce să zici?
Marius Manole: Da.

Petrişor Obae: Şi ce anume te-a blocat?
Marius Manole: Păi îţi dai seama în şase ore mă blocam, nu puteai să spui aceleşi lucruri la toate fetele sau la toţi băieţii. Trebuia încontinuu să inventez şi eu nu sunt chiar atât de inventiv, câteodată mai clacam şi le spuneam că nu mai am nicio idee. Şi atunci făceam un brain storming şi îmi ziceau toţi câte ceva.

Petrişor Obae: Ce te inspira?
Marius Manole: Ca actor când faci genul ăsta de personaj trebuie să intrii într-o transă. E ca la tenis când tenismena intră în transă şi tot ce face nu are cum să fie rău. Aşa e şi cu lucrul ăsta, când intri în transă îţi vin toate, nu ştii de unde.

Petrişor Obae: Care a fost cel mai dificil moment din cele trei zile de filmări?
Marius Manole: Cred că cea de-a doua zi, când am făcut prima dată trei episoade. Cu o seară înainte avusesem mari emoţii, ne-am întins până la trei dimieaţa cu băieţii la un pahar de vin ca să îi cunosc mai bine şi la cinci a sunat alarma să merg să îmi pună machiajul. Şi aveam de stat de la cinci până seara la ora opt pe Fort, şi când am ajuns am crezut că o să mor. N-am spus nimănui, pentru că nu trebuie să te plângi şi uite că nu am murit.

Petrişor Obae: Cum te-ai ajutat atunci să treci peste?
Marius Manole: M-am ajutat de tot ce era în mine, mi-am zis că nu e profesionist să fac aşa şi că trebuie să merg până la capăt. Plus că eu îi respect foarte mult pe oamenii casre lucrează în PRO, care sunt foarte profesionişti foarte dedicaţi şi nu puteam să mă duc şi să nu fac faţă, n-ai dreptul.

Petrişor Obae: Dacă n-ai fi fost Pere Fouras, ai fi concurat?
Marius Manole: Da, mi-ar fi plăcut foarte mult. Sunt sigur că n-aş fi făcut nici 15% din ce fac oamenii aia acolo, pentru că realmente sunt probe foarte grele, nu e cum pare la televizor. Erau foarte grele, plus că aveau mari emoţii când intrau. Există un orgoliu la mijloc şi trebuie să fii bine într-o emisiune. Şi aşa oamenii de acasă au zis că sunt făcături. A fost un caz de actor care a văzut proba la televizor şi a zis că o face şi când trebuit să o facă nu a făcut-o. E uman, e firesc, e normal, de acasă... Şi am şi citit comentarii şi m-a apucat furia.

Petrişor Obae: Dacă ai face tu un top al celor mai dificile probe, care ar fi?
Marius Manole: N-aş fi putut să merg pe sârma aia cum a mers Mihaela. N-aş fi făcut-o pe cea pe lângă zid. N-aş fi făcut bungee jumping, nici dacă mi-ar fi dat 100.000 de euro să îmi iau casă. N-aş mai fi făcut aia cu serpii. Sigur că te gândeşti că nu sunt veninoşi, dar chiar şi aşa sunt nişte fobii. În rest aş cam fi făcut.

Petrişor Obae: Dintre concurenţi cine te-a surprins în mod plăcut?
Marius Manole: Andreea Antonescu m-a surprins în mod plăcut a avut un curaj nebun fata asta pentru că a fost o situaţie când unui concurent i s-a făcut rău şi Andreea a făcut ea. În trei minute s-a îmbrăcat s-a echipat a şi sărit. N-am văzut aşa ceva în viaţa mea.

Petrişor Obae: Şi altcineva?
Marius Manole: Păi, Mihaela m-a suprins cu trecerea aia, a făcut cele mai grele două probe după gustul meu. M-a surprins Andreea Ibacka, a avut o probă foarte grea, pe care n-am crezut că o să o facă, cum e ea aşa finuţă, rafinată şi micuţă şi când am văzut-o că se urcă şi sare. Multe surprize. N-am avut o surpriză la Lia Bugnar care ştiam că o să facă. Lia are şi o capacitate mare de concentrare, pentru că în teatru ai nevoie de aşa ceva la premiere şi la piese în general. Erau unele ghicitori la care nici pe mine nu m-ar fi dus capul să le fac, apăi în nebunia şi în agitaţia aia de acolo. Adică nu era nici chiar atât de simplu.

Petrişor Obae: Ţie nu ţi-a venit să ieşi din turn să te plimbi pe acolo?
Marius Manole: Mi-o fi venit săracul de mine, dar nu aveam când şi nu aveam voie.

Petrişor Obae: Dar din punctul tău de vedere cei mai slabi concurenţi care au fost?
Marius Manole: Acum nu imi permit eu să îi critic pe ei, pentru că, uman, îi înteleg că nu au putut face anumite probe, că nici eu nu ştiu dacă aş fi făcut faţă.

Petrişor Obae: De la francezi ai avut vreun feedback?
Marius Manole: Da, au venit şi au zis că din toate ţările pe care le-au avut acolo eu am fost unul din cei mai buni Pere Fouras, dar asta după gustul lor. Dar mulţi telespectatori au zis că am stricat emisiunea, în comentarii.
Cameramanii lor aveau un stil, după ce terminam filmările băteau palma cu tine, te felicitau. Îţi dai seama puteau să nu ne bage în seamă că nu eram primii care veaneam din exterior la ei acolo, au fost foarte simpatici.

Petrişor Obae: Cum se stabilea clar cum trebuia să decurgă probele?
Marius Manole: Noi aveam un desfăşurător, iar ei primeau următoarea probă şi cine trebuia să o facă, de la Ipate şi Strunilă.

Petrişor Obae: Practic concurenţii cine-i alegea, tu ca Pere Fouras sau întrega echipă de producţie?
Marius Manole: Întrega echipă de producţie. Concurenţii nu ştiau, dar noi ştiam. Pentru că trebuia să ştii pe cine pui camera să îi surprinzi privirea când află ce are de făcut.

Petrişor Obae: Vei fi Pere Fouras şi în sezonul doi, dacă se face?
Marius Manole: Nu ştiu, dacă mă iau după mesajele pe care le dau oamenii, nu cred. Mi-ar plăcea, nu zic nu. Dar cred că mi-ar fi mult mai greu, pentru că deja am spus spus multe lucruri în primul sezon. Oricum emisiunea îmi place, imi place formatul, pe mine mă prinde. Mi-a scris chiar un băiat din Rusia, care se uită la toate Forturile din toată lumea, că mă place.

Petrişor Obae: Dar cei de la PRO ce ţi-au spus, se face nu se face?
Marius Manole: Nu ştiu, pentru că eu nici nu urmăresc rating-urile, nu ştiu cum merge, prinde nu prinde. Oamenii n-au îngăduinţă (vezi ce se întâmplă şi cu cu sportivii foarte mari care ratează ceva, oamenii încep să îi critice după) pentru că a fost prima oară când am făcut ceva de genul acesta în România. A fost un efort imens ca să se facă lucrul acesta, sigur că apar greşeli.

Petrişor Obae: Câţi aţi fost în echipă?
Marius Manole: Echipa a fost foarte mare. Numai concurenţii cred că au fost 50, iar echipa de la PRO a fost mică, eram pe numărătoare în Fort, 14-15 oameni. Totul era făcut matematic, emisia începea la ora fixă, se termina la oră fixă. Dacă greşeai, era treaba ta, nu mai puteai să dai înapoi şi să refaci. O punctualitate cu care noi românii nu suntem obişnuiţi, în alte ţări nu s-a invetat sfertul academic. Nu te plimbai pe acolo pe unde voiai tu. Orice lucru pe care voiai să îl faci în plus acolo costa. E totul un business.

Petrişor Obae: Ce alte ţări au mai venit acolo?
Marius Manole: Ştiu că înaintea noastră acolo era Cehia. Chiar acolo erau un regizor român stabilt în nu mai ştiu ce ţară şi facea Fort Boyard pentru ei. Şi el lucrase chiar la PRO, pentru că se ştia cu cei din echipa noastră.

Petrişor Obae: Tu ce n-ai face vreodată într-o emisunea tv?
Marius Manole: Sunt multe lucruri, nu m-as dezbrăca, de exemplu. Nu aş începe să bârfesc anumite subiecte mondene, despărţiri, nunţi etc. Am făcut din păcate ceva o dată.

Petrişor Obae: Dar oferte ai primit să faci anumite emisiuni?
Marius Manole: Am primit odată o ofertă să merg într-o emisiune unde se întâlnesc mai multe vedete şi mănâncă la o masă. Am refuzat pentru că am considerat că nu e genul meu. Eu sunt un om pe care dacă îl bagi în noroi se murdăreşte, nu sunt în stare să rămân curat. Dacă mă pui undeva unde e curat, rămân şi eu curat. Dacă nimeresc întâmplător într-o combinaţie greşită nu mai ştiu să funcţionez şi devin penibil, ridicol. E foarte important cu cine te însoţeşti, am refuzat pentru că nu ştiam cu cine nimeresc, iar dacă nu era din sfera mea, nu aveam ce să vorbesc cu acele persoane.

Petrişor Obae: Ce ai vrea să faci pe tv şi nu ai făcut până acum?
Marius Manole: Mi-ar plăcea să prezint o emisiune, dar nu ştiu dacă sunt în stare, sincer. Nu e foarte uşor, mi se pare foarte greu să fii moderatorul unei emisiuni. Sub presiunea aia nu mi se par aşa simple lucrurile. Nu aş face ceva cu umor, nu mi se pare că am umor la comandă. Pere Fouras avea timp să găsească în şase ore o glumă.

Petrişor Obae: Ce tip de emisiune ti-ar plăcea să prezinţi?
Marius Manole: Una culturală, oricum nu sunt aşa multe. Sau de ce nu, ştiri. Ştiri mi-ar plăcea să prezint, chiar aş fi curios cum aş reacţiona la diverse ştiri, să nu mă buşească fie râsul fie plânsul de la caz la ca. De aici şi admiraţia mea pentru Andreea Esca pe care o consider un profesionist, e excepţională, ai ce învăţa de la ea.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus