Skip to main content

INTERVIU. Marius Manole: Mi s-a spus la început că Pere Fouras trebuie să fie un bătrân cu spirit tânăr

 
INTERVIU. Marius Manole: Mi s-a spus la început că Pere Fouras trebuie să fie un bătrân cu spirit tânăr

INTERVIU. „Filmam trei episoade pe zi, asta înseamnă șase ore de filmare, în care eu stăteam într-un turn și trebuia să comentez absolut tot ce vedeam” a povestit actorul Marius Manole, într-un interviu pentru Paginademedia.ro, despre rolul lui Moș Fouras, bătrânul care „păzește” fortul în emisiunea Fort Boyard de la Pro TV. 

A fost un rol dificil, pe care l-a jucat timp de trei zile, cât au durat filmările, timp de cel puțin șase ore. La cele șase ore de vorbit în continuu s-au adăugat și cele aproape trei ore de machiaj, după cum ne-a povestit Manole.  

Publicitate

La finalul filmărilor, francezii l-au lăudat pe Manole: „Au venit și au zis că, din toate țările pe care le-au avut acolo, eu am fost unul din cei mai buni Pere Fouras, dar asta după gustul lor. Dar mulți telespectatori au zis că am stricat emisiunea, în comentarii.”

Din interviu

  • Despre machiaj: „Noi am făcut un efort. Emisia s-a pregătit cu mine în rolul Pere Fouras. Destul de repede a mers, foarte din scurt. Daniela, o fată de la Timișoara, a fost cea care a făcut machiajul, pentru că din București nimeni nu a vrut.”
  • Despre proba pentru Pere Fouras: „A constat chiar într-un moment în care venea unul din participanți și eu trebuia să îi pun ghicitoarea. Eram pregatit acolo într-un colț care era făcut asemănător cu Fortul (Oana Radu a făcut scenografia). Și eu am făcut momentul tot. Au fost mai mulți actori la casting și eu am luat castingul. A fost primul pe care l-am luat în viața mea în urma unei probe.”
  • Cum a intrat în pielea personajului: „A fost foarte complicat pentru că nici noi nu știam exact cum se poate face personajul ăsta ca să fie credibil și să aibă umor. Am încercat să facem un scenariu, era timpul prea scurt, una e sa înveți o gluma și alta e să îți vină pe moment. Așa că am riscat și am făcut liber. (...)
  • Filmam trei episoade pe zi, asta înseamnă șase ore de filmare, în care eu stăteam într-un turn și unde eu trebuia să comentez absolut tot ce vedeam la monitoarele pe care le aveam, apropo de concurenți. Șase ore am vorbit în continuu, erau foarte rare momentele în care nu spuneam nimic, mă legam de orice, voarbeam orice, improvizam, n-aveam altă șansă. Țineam legătura în cască cu Batista și cu Andreea, producătoarea, șase ore. N-a fost ușor.”
  • Cum au comentat producătorii francezi rolul lui Pere Fouras: „Au venit și au zis că din toate țările pe care le-au avut acolo eu am fost unul din cei mai buni Pere Fouras, dar asta după gustul lor. Dar mulți telespectatori au zis că am stricat emisiunea, în comentarii.”
  • Cine alegea probele pentru concurenți: „Întrega echipă de producție. Concurenții nu știau, dar noi știam. Pentru că trebuia să știi pe cine pui camera să îi surprinzi privirea când află ce are de făcut.”
  • Îmi place să cred totuși că emisiunile pe care le-am făcut până acum au fost totuși decente. Emisiunile sunt decente, nu încalcă drepturile nimănui și totuși e divertisment, un actor poate să facă divertisment. Un lucru decent și făcut bine eu zic că prinde.
  • Actorii care l-au surprins într-un mod plăcut: Andreea Antonescu m-a surprins în mod plăcut. A avut un curaj nebun fata asta, pentru că a fost o situație când unui concurent i s-a făcut rău și Andreea a făcut ea. În trei minute s-a îmbrăcat s-a echipat a și sărit. N-am văzut așa ceva în viața mea.

Mihaela m-a suprins cu trecerea aia, a făcut cele mai grele două probe după gustul meu. M-a surprins Andreea Ibacka, a avut o probă foarte grea, pe care n-am crezut că o să o facă, cum e ea așa finuță, rafinată și micuță și când am văzut-o că se urcă și sare. Multe surprize. 

 

 

Transcrierea interviului, în continuare:

Petrişor Obae: A fost greu să păstrezi secretul?
Marius Manole: Nu. N-a fost greu pentru că n-am răspuns nimănui niciodată. Adică mă întrebau, îmi dădeau mesaje, uite mama, sora și eu n-am răspuns la mesaje. Și când mă întreb cineva mai apropiat făceau și eu cu ochiul și ziceam nu. Nu sunt eu.

Petrişor Obae: Lumea te-a recunoscut deși erai foarte bine machiat acolo.
Marius Manole: Da. Eram machiat, unii spun că bine, alții că mai puțin bine. Noi am făcut un efort. Emisia s-a pregătit cu mine în rolul Pere Fouras. Destul de repede a mers, foarte din scurt. Daniela, o fată de la Timișoara, a fost cea care a făcut machiajul, pentru că din București nimeni nu a vrut.

Petrişor Obae: Testul de machiaj a fost făcut în București prima oară?
Marius Manole: Da, a fost făcut aici, chiar la mine acasă. Totul a descurs foarte repede, în câteva ore. Făceam teste, poze, trimiteam la PRO. S-a vrut să semene cât mai mult cu varianta din Franța.

Petrişor Obae: Cum ai ajuns tu în rolul lui Pere Fouras?
Marius Manole: Sincer, nu știu, m-a propus Marcel Radu care este talent managerul de la PRO. Cu el am o relație foarte specială, el e și cel care m-a invitat să fac parte din emisiunea „Uite cine dansează”. Marcel are o strategie, vrea să aducă foarte mulți oameni noi sau să caute oameni care nu au mai apărut la tv și poate au ceva de făcut acolo. Imi place foarte tare lucrul ăsta de familie, când simți că faci parte din ceva. Eu nu sunt angajatul trustului și probabil nici nu o să fiu. Dar mi s-a părut frumos așa să vezi aceeași oameni să îî saliți pe toți de pe holuri, cameramani. Să fie așa totul foarte familiar. Mi-am făcut mulți prieteni și cu „Uite cine dansează”, care a fost foarte stresant, poate unul dintre cele mai grele lucruri pe care le-am făcut în viața asta. Erau niște emoții uneori de credeai că o să mori. Probabil că unii fac față mai ușor emoțiilor, eu fac față foarte greu, deși sunt actor. Mă uitam la colegii mei și de la ei imi luam puterea,”Dacă Hadad poate să facă asta atunci pot și eu”. Dar poate că conșiința omului care nu apare la televizor e mai liberă decât a celui care e învățat cu stresul. Eu știam că sunt niște așteptări, niște pretenții și poate că de asta era o presiune inutilă. Atunci aveam nevoie de foarte mulți oameni pe lângă mine care să mă încurajeze, cum era Vera, oameni de platou care îți aduceau o apă care îți spuneau o vorbă bună. E foarte, foarte frumos.

Petrişor Obae: Dar la Fort Boyard, când ai fost ales, ai dat un fel de probă? Ți s-a spus ce trebuie să faci? 
Marius Manole: Am dat probă, sigur.

Petrişor Obae: Și în ce a constat proba?
Marius Manole: A constat chiar într-un moment în care venea unul din participanți și eu trebuia să îi pun ghicitoarea. Eram pregatit acolo într-un colț care era făcut asemănător cu Fortul (Oana Radu a făcut scenografia). Și eu am făcut momentul tot. Au fost mai mulți actori la casting și eu am luat castingul. A fost primul pe care l-am luat în viața mea în urma unei probe.

Petrişor Obae: Dar cine a mai fost acolo?
Marius Manole: Nu pot să dau nume de actori, dar au mai fost.

Petrişor Obae: Tu cunoșteai formatul?
Marius Manole: Eu cunoșteam formatul pentru că mă uitam atunci când eram mic, dar nu știam detalii.

Petrişor Obae: Ție ce ți s-a spus ce trebuie să facă Pere Foura în emisiune?
Marius Manole: A fost foarte complicat pentru că nici noi nu știam exact cum se poate face personajul ăsta ca să fie credibil și să aibă umor. Am încercat să facem un scenariu, era timpul prea scurt, una e sa înveți o gluma și alta e să îți vină pe moment. Așa că am riscat și am făcut liber.

Petrişor Obae: Totul a fost spontan de acolo?
Marius Manole: Absolut totul, nu era nimic înregistrat. Mai mult decât atât, erau trei emisii pe zi. Trei episoade pe zi, asta înseamnă șase ore de filmare, în care eu stăteam într-un turn și unde eu trebuia să comentez absolut tot ce vedeam la monitoarele pe care le aveam, apropo de concurenți. Șase ore am vorbit în continuu, erau foarte rare momentele în care nu spuneam nimic, mă legam de orice, voarbeam orice, improvizam, n-aveam altă șansă. Țineam legătura în cască cu Batista și cu Andreea, producătoarea, șase ore. N-a fost ușor.

Petrişor Obae: Și din cele șase ore, câte momente au intrat până la urmă?
Marius Manole: Nu știu, n-am văzut eu nu mă uit la mine niciodată, nu-mi place deloc să mă văd. Mi se pare groaznic, oribil și de neprivit. Am încercat să construim cât de repede un personaj, nu e ca la teatru, ca la film să repeți de multe ori, e totuși un show de televiziune.

Petrişor Obae: Când l-ai construit ce ți-ai propus?
Marius Manole: Am zis să nu exagerez, să păstrăm naturalețea. Mi s-a spus la început că el trebuie să fie un bătrân cu spirit tânăr.

Petrişor Obae: Ce nu avea voie să facă?
Marius Manole: Avea voi să facă orice, bine, în afară de reclame (râde). A fost foarte tare ca experiență, pentru că noi am stat acolo trei zile în La Rochelle, și în fiecare zi veneau alte echipe (de vedete - n.r.), și am avut timp să ne cunoaștem, să stăm la un pahar de vin seara după ce se terminau filmările, când eram frânți de oboseală. Și mi-a făcut plăcere să mai stau și eu de vorbă cu alți oameni care sunt din afara teatrului. Am stat cu Lia Bugnar care m-a și dat de gol.

Petrişor Obae: Dar tu acolo erai adus înaintea concureților? 
Marius Manole: Da. Eram adus înaintea lor ca să fac machiajul. Machiajul dura cel puțin două ore jumatate, trebuia să se usuce. Era foarte complicat pentru că era destul de gros, iar pe tv trebuie să fie totul perfect, erau cute mici care trebuiau lipite la milimetru, un chin.

Petrişor Obae: Și tu tot concursul erai chiar în acel turn?
Marius Manole: Da, da, eram acolo în turnul acela de unde se vedea tot Fortul, cu nevasta mea Elisabeta sau cum am botezat-o.

Petrișor Obae: Au fost tot felul de comentarii acide când au venit concurenții, de exemplu FORȚA STEAUA când a venit Giani Kiriță.
Marius Manole: Da, eu nu știu foarte multe nu îî stiam prea mult pe concurenți înainte și mi s-a spus în cască să zic Forța Steaua când îl văd pe Kiriță. Și ăla să mă omoare că el e cu Dinamo (râde).

Petrişor Obae: Deci tu erai ca un copil căruia i se șopteau tot felul de prostioare?
Marius Manole: Da, nu îmi venea să zic tot felul de măscări pentru că imi era totuși rușine de concureți. De felul meu am o decență în limbaj.
Am primit un mesaj acum, care îmi spunea că pe care actor mare l-ai văzut tu la tv, că tu te prostituezi. Și eu i-am răspuns că mă onoreză că totuși prostituția e totuși cea mai veche meserie din lume și ca să fi o prostituată bună trebuie să ai niște calități. Îmi place să cred totuși că emisiunile pe care le-am făcut până acum au fost totuși decente. Emisiunile sunt decente, nu încalcă drepturile nimănui și totuși e divertisment, un actor poate să facă divertisment. Un lucru decent și făcut bine eu zic că prinde.Nu cred că sunt numai tâmpiți în țara asta, atunci eu ar trebui să plec din țară. Eu cred că totuși e o pătură socială cu mintea acasă care mai pune mâna și pe o carte, care merg la teatru, totuși sunt mai puțini, dar există.

Petrişor Obae: Tu le-ai zis celor de Pro TV punctul tău de vedere?
Marius Manole: Mă bucur că nu a fost nevoie, că ei totuși respectă chestia asta. N-au considerat că e nevoie să îmi propună niște emisiuni care să fie sub așteptările mele. Mi-au propus ceva decent pe care eu le-am putut face. Îți dau liberatea să faci cam ce vrei tu, se poate avea o comunicare cu ei.

Petișor Obae: A fost o vreme când emisiunile tabloide erau în floare și anumite persoane, nu din zona teatrului neapărat făceau niște lucruri pe care tu nu le-ai fi făcut.
Marius Manole: Acum sunt emisiuni și emisiuni, pentru toată lumea e un loc sub soare, acum eu nu zic că nu trebuie să existe. Sunt unii oameni care au nevoie de așa ceva. Era o vreme când eu eram foarte obosit și când mă puneam în pat mă amuzam foarte copios până cădeam jos din pat la emisiunile OTV-ului. Și acum să mai zic ceva: există acest obiect numit telecomandă, nu îți place, schimbi sau îl inchizi și faci altceva, nu te ține nimeni în fața lui. Există totuși o balantă și oamenii din TV ar trebuie să își asume că emisiunile decente trebuie să fie măcar în proporție de 50 %.

Petrișor Obae: Ei spun că dacă nu fac audiență atunci ne ducem în cealaltă zonă.
Marius Manole: Eu lucrez acum la Smart FM, unde noi reușim să dăm muzică bună, nu dăm pe post lucruri care să nu ne facă cinste, avem două emisiuni mari și late - matinalul cu Marius Tucă și emisiunea cu Rodica Mandache și emisiunea cu Niculescu și Craioveanu. Emisiunea Rodicăi nu există în peisajul românesc. Facem radio-ul ăsta și ne asumăm. Sunt banii d-lui Tucă și el ar putea să impună chestii cre se vând. Dar uite e un patron independent și nu se scaldă în bani și totuși își asumă rolul ăsta educațional și o face bine.

Petrișor Obae: Dar dacă mâine ar veni să vă propună lucruri din alt registru, asemănător cu cele de pe alte posturi de radio ca să vă asculte toți.
Marius Manole: Vreau să cred că nu suntem un popor de autobază.

Petrişor Obae: Și nu ți-a cerut să treci de un anumit nivel?
Marius Manole: Absolut niciodată. Gândește-te că face un matinal în care la ora 8:00 dimineța se citește poezie. Îți dai seama câti oameni schimbă postul? Cred că toate matinalele trăiesc cu frica să nu le furăm audiența (râde).
Marius Tucă e totuși un om care a mai pus mâna pe o carte și nu cred că o să coboare nivelul și dăcă o să îl coboare o stau lângă el și când simt vă a coborât prea tare o să încerc să ridic.

Petrişor Obae: Te-ai mai implicat și în alte lucruri la radio în afară de matinal?
Marius Manole: Vreau să fac o emisiune de tipul povestea de seară cu care eu am crescut, sper să nu mai existe și la alt post. Dar vreau să fac asta pentru că mi se pare frumos să auzi povești pentru copii seara. Vreau să am și un proiect cu o poezie pe zi. Și încă câteva, dar tot din sfera culturală.

Petrişor Obae: Și în ce stadiu sunt, de exemplu povestea de seară?
Marius Manole: Păi suntem în stadiul de organizare, pentru că imediat gata studioul de producție unde o să putem înregistra și unde o să putem face mai multe lucruri. E totuși un radio care are doi ani, i-au dat abia dinții, abia a învățat să zică tata, mama.

Petrişor Obae: Și la povestea de seară vei fi singur sau vei mai aduce și alți colegi?
Marius Manole: Vreau să aduc mai mulți colegi care sunt dispuși să facă asta, de exemplu doamna Rodica Mandache. Să vedem pe ce bani, cum.

Petrişor Obae: Revenind la Pere Fouras, au exitat momente când te-ai blocat și nu mai știai ce să zici?
Marius Manole: Da.

Petrişor Obae: Și ce anume te-a blocat?
Marius Manole: Păi îți dai seama în șase ore mă blocam, nu puteai să spui aceleși lucruri la toate fetele sau la toți băieții. Trebuia încontinuu să inventez și eu nu sunt chiar atât de inventiv, câteodată mai clacam și le spuneam că nu mai am nicio idee. Și atunci făceam un brain storming și îmi ziceau toți câte ceva.

Petrişor Obae: Ce te inspira?
Marius Manole: Ca actor când faci genul ăsta de personaj trebuie să intrii într-o transă. E ca la tenis când tenismena intră în transă și tot ce face nu are cum să fie rău. Așa e și cu lucrul ăsta, când intri în transă îți vin toate, nu știi de unde.

Petrişor Obae: Care a fost cel mai dificil moment din cele trei zile de filmări?
Marius Manole: Cred că cea de-a doua zi, când am făcut prima dată trei episoade. Cu  o seară înainte avusesem mari emoții, ne-am întins până la trei dimieața cu băieții la un pahar de vin ca să îi cunosc mai bine și la cinci a sunat alarma să merg să îmi pună machiajul. Și aveam de stat de la cinci până seara la ora opt pe Fort, și când am ajuns am crezut că o să mor. N-am spus nimănui, pentru că nu trebuie să te plângi și uite că nu am murit.

Petrişor Obae: Cum te-ai ajutat atunci să treci peste?
Marius Manole: M-am ajutat de tot ce era în mine, mi-am zis că nu e profesionist să fac așa și că trebuie să merg până la capăt. Plus că eu îi respect foarte mult pe oamenii casre lucrează în PRO, care sunt foarte profesioniști foarte dedicați și nu puteam să mă duc și să nu fac față, n-ai dreptul.

Petrişor Obae: Dacă n-ai fi fost Pere Fouras, ai fi concurat?
Marius Manole: Da, mi-ar fi plăcut foarte mult. Sunt sigur că n-aș fi făcut nici 15% din ce fac oamenii aia acolo, pentru că realmente sunt probe foarte grele, nu e cum pare la televizor. Erau foarte grele, plus că aveau mari emoții când intrau. Există un orgoliu la mijloc și trebuie să fii bine într-o emisiune. Și așa oamenii de acasă au zis că sunt făcături. A fost un caz de actor care a văzut proba la televizor și a zis că o face și când trebuit să o facă nu a făcut-o. E uman, e firesc, e normal, de acasă... Și am și citit comentarii și m-a apucat furia.

Petrişor Obae: Dacă ai face tu un top al celor mai dificile probe, care ar fi?
Marius Manole: N-aș fi putut să merg pe sârma aia cum a mers Mihaela. N-aș fi făcut-o pe cea pe lângă zid. N-aș fi făcut bungee jumping, nici dacă mi-ar fi dat 100.000 de euro să îmi iau casă. N-aș mai fi făcut aia cu serpii. Sigur că te gândești că nu sunt veninoși, dar chiar și așa sunt niște fobii. În rest aș cam fi făcut. 

Petrişor Obae: Dintre concurenți cine te-a surprins în mod plăcut?
Marius Manole: Andreea Antonescu m-a surprins în mod plăcut a avut un curaj nebun fata asta pentru că a fost o situație când unui concurent i s-a făcut rău și Andreea a făcut ea. În trei minute s-a îmbrăcat s-a echipat a și sărit. N-am văzut așa ceva în viața mea.

Petrişor Obae: Și altcineva?
Marius Manole: Păi, Mihaela m-a suprins cu trecerea aia, a făcut cele mai grele două probe după gustul meu. M-a surprins Andreea Ibacka, a avut o probă foarte grea, pe care n-am crezut că o să o facă, cum e ea așa finuță, rafinată și micuță și când am văzut-o că se urcă și sare. Multe surprize. N-am avut o surpriză la Lia Bugnar care știam că o să facă. Lia are și o capacitate mare de concentrare, pentru că în teatru ai nevoie de așa ceva la premiere și la piese în general. Erau unele ghicitori la care nici pe mine nu m-ar fi dus capul să le fac, apăi în nebunia și în agitația aia de acolo. Adică nu era nici chiar atât de simplu.

Petrişor Obae: Ție nu ți-a venit să ieși din turn să te plimbi pe acolo? 
Marius Manole: Mi-o fi venit săracul de mine, dar nu aveam când și nu aveam voie.

Petrişor Obae: Dar din punctul tău de vedere cei mai slabi concurenți care au fost?
Marius Manole: Acum nu imi permit eu să îi critic pe ei, pentru că, uman, îi înteleg că nu au putut face anumite probe, că nici eu nu știu dacă aș fi făcut față.

Petrişor Obae: De la francezi ai avut vreun feedback?
Marius Manole: Da, au venit și au zis că din toate țările pe care le-au avut acolo eu am fost unul din cei mai buni Pere Fouras, dar asta după gustul lor. Dar mulți telespectatori au zis că am stricat emisiunea, în comentarii.
Cameramanii lor aveau un stil, după ce terminam filmările băteau palma cu tine, te felicitau. Îți dai seama puteau să nu ne bage în seamă că nu eram primii care veaneam din exterior la ei acolo, au fost foarte simpatici.

Petrişor Obae: Cum se stabilea clar cum trebuia să decurgă probele?
Marius Manole: Noi aveam un desfășurător, iar ei primeau următoarea probă și cine trebuia să o facă, de la Ipate și Strunilă.

Petrişor Obae: Practic concurenții cine-i alegea, tu ca Pere Fouras sau întrega echipă de producție?
Marius Manole: Întrega echipă de producție. Concurenții nu știau, dar noi știam. Pentru că trebuia să știi pe cine pui camera să îi surprinzi privirea când află ce are de făcut.

Petrişor Obae: Vei fi Pere Fouras și în sezonul doi, dacă se face?
Marius Manole: Nu știu, dacă mă iau după mesajele pe care le dau oamenii, nu cred. Mi-ar plăcea, nu zic nu. Dar cred că mi-ar fi mult mai greu, pentru că deja am spus spus multe lucruri în primul sezon. Oricum emisiunea îmi place, imi place formatul, pe mine mă prinde. Mi-a scris chiar un băiat din Rusia, care se uită la toate Forturile din toată lumea, că mă place.

Petrişor Obae: Dar cei de la PRO ce ți-au spus, se face nu se face?
Marius Manole: Nu știu, pentru că eu nici nu urmăresc rating-urile, nu știu cum merge, prinde nu prinde. Oamenii n-au îngăduință (vezi ce se întâmplă și cu cu sportivii foarte mari care ratează ceva, oamenii încep să îi critice după) pentru că a fost prima oară când am făcut ceva de genul acesta în România. A fost un efort imens ca să se facă lucrul acesta, sigur că apar greșeli.

Petrişor Obae: Câți ați fost în echipă? 
Marius Manole: Echipa a fost foarte mare. Numai concurenții cred că au fost 50, iar echipa de la PRO a fost mică, eram pe numărătoare în Fort, 14-15 oameni. Totul era făcut matematic, emisia începea la ora fixă, se termina la oră fixă. Dacă greșeai, era treaba ta, nu mai puteai să dai înapoi și să refaci. O punctualitate cu care noi românii nu suntem obișnuiți, în alte țări nu s-a invetat sfertul academic. Nu te plimbai pe acolo pe unde voiai tu. Orice lucru pe care voiai să îl faci în plus acolo costa. E totul un business.

Petrişor Obae: Ce alte țări au mai venit acolo?
Marius Manole: Știu că înaintea noastră acolo era Cehia. Chiar acolo erau un regizor român stabilt în nu mai știu ce țară și facea Fort Boyard pentru ei. Și el lucrase chiar la PRO, pentru că se știa cu cei din echipa noastră.

Petrişor Obae: Tu ce n-ai face vreodată într-o emisunea tv?
Marius Manole: Sunt multe lucruri, nu m-as dezbrăca, de exemplu. Nu aș începe să bârfesc anumite subiecte mondene, despărțiri, nunți etc. Am făcut din păcate ceva o dată.

Petrişor Obae: Dar oferte ai primit să faci anumite emisiuni?
Marius Manole: Am primit odată o ofertă să merg într-o emisiune unde se întâlnesc mai multe vedete și mănâncă la o masă. Am refuzat pentru că am considerat că nu e genul meu. Eu sunt un om pe care dacă îl bagi în noroi se murdărește, nu sunt în stare să rămân curat. Dacă mă pui undeva unde e curat, rămân și eu curat. Dacă nimeresc întâmplător într-o combinație greșită nu mai știu să funcționez și devin penibil, ridicol. E foarte important cu cine te însoțești, am refuzat pentru că nu știam cu cine nimeresc, iar dacă nu era din sfera mea, nu aveam ce să vorbesc cu acele persoane.

Petrişor Obae: Ce ai vrea să faci pe tv și nu ai făcut până acum?
Marius Manole: Mi-ar plăcea să prezint o emisiune, dar nu știu dacă sunt în stare, sincer. Nu e foarte ușor, mi se pare foarte greu să fii moderatorul unei emisiuni. Sub presiunea aia nu mi se par așa simple lucrurile. Nu aș face ceva cu umor, nu mi se pare că am umor la comandă. Pere Fouras avea timp să găsească în șase ore o glumă.

Petrişor Obae: Ce tip de emisiune ti-ar plăcea să prezinți?
Marius Manole: Una culturală, oricum nu sunt așa multe. Sau de ce nu, știri. Știri mi-ar plăcea să prezint, chiar aș fi curios cum aș reacționa la diverse știri, să nu mă bușească fie râsul fie plânsul de la caz la ca. De aici și admirația mea pentru Andreea Esca pe care o consider un profesionist, e excepțională, ai ce învăța de la ea.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu