
Câteva sute de influenceri sunt reuniți într-o agenție nouă, cu influenceri de nișă: Tranding Influencers. Noua agenție este condusă de Alexandra Hash, sora vloggerului Mikey Hash.
De ce o agenție de influenceri de nișă și ce domenii acoperă, în continuare.
Agenția, parte a platformei Global, are un portofoliu de micro-influenceri din 10 nișe: beauty & fashion, men’s lifestyle, travel, luxury, sports, arts, entertainment, teenage, parenting și professionals.
Un punct de plecare:
Statisticilor legate de obiceiurile de consum arată că în jur de 92% din cumpărători au deciziile bazate pe recomandări. De la cine sunt aceste recomandări? De la apropiați, specialiști și oameni pe care îi admiră - adică influenceri și micro-influenceri.
Campaniile cu micro-influenceri îi permit advertiser-ului să ajungă la un public extrem de targetat pentru brandul său, să obțină credibilitate și un engagement mai mare, la un cost mai mic – comparabil cu bugetul pentru TV, argumentează cei de la Trending Influencers.
Alexandra Hash conduce Trending Influencers. Este sora cunoscutului vlogger Mikey Hash și are experiență de nouă ani în new media și advertising.
La Global, platforma care deține Trending Influencers, este de la începutul anului.
Înainte de Global, a lucrat trei ani la agenția Monday Communication (2014 și până în 2017).
În trecut, a fost PR Manager la Doza de Haș și marketing manager la Cramele Recaș.
Timp de doi ani (2010-2012) a scris la platforma de nișă Vinul.ro.
În perioada în care Mikey Hash era co-realizator al emisiunii iUmor (cu Mihai Bendeac), Alexandra a fost scenarist la emisiunea fratelui său.
Alexandra Hash, Manager Trending Ingluencers:
„Trending Influencers este o comunitate de oameni interesanți care excelează în domeniul în care activează. Cred că adevărații lideri de opinie sunt specialiștii, iar Trending Influencers are specialiști din domenii variate precum sport, călătorii, luxury, dans, modă, chiar și medicină.
Engagement-ul micro-influencerilor este impresionant, credibilatatea lor este solidă, iar conținutul original. Este un proiect de care sunt foarte entuziasmată și care, cred, va schimba abordarea de advertising si endorsement a brandurilor nu doar în România, ci la nivel internațional.”
Lista influencerilor de nișă, pe site-ul Trending Influencers
Citește și:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Pentru ăștia incultii... endorsing înseamnă para'ndarat?
De ce sa gândești singur? E greu. Mai usor înghiți minciuni poluate.