Skip to main content

GMP PR lansează o divizie specială: branding pentru angajatori. Despre ce este vorba?

 
GMP PR lansează o divizie specială: branding pentru angajatori. Despre ce este vorba?

Agenția GMP PR lansează o divizie dedicată de Employer Branding. Divizia se va ocupa cu acordarea de consultanță în dezvoltarea brandului de angajator atât intern, cât și extern, au explicat reprezentanții GMP.

Concret, va crea campanii de recrutare și loializare, precum și campanii de comunicare internă.

De asemenea se va ocupa cu crearea de acțiuni tactice care să sprijine obiectivele de resurse umane.

Potrivit reprezentanțiilor agenției, lansarea este programată pentru finalul lunii ianuarie și „are loc într-un context în care piața muncii din România se confruntă cu o dinamică fără precedent și tot mai mulți angajatori dezvoltă platforme de comunicare menite să inspire, să loializeze și să rețină angajații”.

Publicitate

Echipa va fi formată din patru membri care vor fi coordonați de Cătălina Șeitan:

„În ultimii ani, alături de clienții noștri, am făcut față provocărilor pe care aceștia le-au avut în comunicarea cu angajații și potențialii angajați. Împreună cu echipa mea, am abordat toate zonele comunicării – de la recrutare și poziționare a brandului de angajator până la campaniile de loializare.

Expertiza noastră include colaborări cu companii locale, de dimensiuni medii, dar și multinaționale cu zeci de mii de angajați. Am studiat îndeaproape psihologia noilor generații de angajați și le punem la dispoziție companiilor beneficiile experienței acumulate de noi”, spune Cătălina Șeitan.

„Millenials și Generatia Z pun presiuni fără precedent asupra angajatorilor și schimbă modul de comunicare. Metodele tradiționale de motivare cum sunt bonusurile și teambuilding-urile funcționează din ce în ce mai puțin, noul profil de angajat așteaptă experiențe memorabile de la locul de muncă. Vor câștiga acele companii care vor avea o strategie realistă de employer branding”, spune Ioana Mănoiu, Managing Partner, GMP PR.

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu