Skip to main content

InternetCorp își face divizie de branded content: conținut sponsorizat de branduri. Cine o conduce?

 
InternetCorp își face divizie de branded content: conținut sponsorizat de branduri. Cine o conduce?
www.brandignity.com

Regia de publicitate InternetCorp lansează propria divizie de branded content sub numele de CreativeCorp.

Publicitate

CreativeCorp se va ocupa cu dezvoltarea unor platforme care vor afișa conținut sponsorizat de branduri. De asemenea vor realiza conceptul, dezvoltarea, promovarea și integrarea în cadrul campaniilor de comunicare.

InternetCorp a anunțat că principalul scop pe care divizia și-l asumă este „de a oferi tool-uri de comunicare în cadrul campaniilor extinse, dincolo de formatele tradiționale”.

De asemenea au spus că divizia de branded content CreativeCorp va experimenta noi forme de promovare pentru încerca să se adapteze generației Millennial.

Divizia va fi coordonată de Raluca Mateiu, care în prezent este CEO-ul InternetCorp, iar strategia de branded content va fi coordonată de Vlad Andriescu, redactor-șef al publicației start-up.

“Cu tot ce inseamnă asta: concept, dezvoltare, design, content, comunicare, promovare și constanță. Când toate aceastea ajung să întâlnească obiectivele clienților, formula succesului își pune și ea bazele într-un parteneriat pe care știm că îl putem duce până la capăt în cel mai bun mod”, spune Raluca Mateiu, CEO-ul Internet corp.

Vlad Andriescu, redactor-șef al publicației start-up.ro:

“Am crezut mereu în puterea jurnalismului de calitate și, mai ales, am înțeles că jurnalismul și advertising-ul pot funcționa împreună. Am gândit CreativeCorp pornind de la acest mix, al conținutului de calitate care să fie citit sau urmărit, iar apoi distribuit mai departe în social media. Cred că putem lucra împreună cu brandurile pentru a dezvolta lucruri care să apropie emoțional publicul”

Detalii, pe site-ul noii divizii, CreativeCorp.ro

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu