Skip to main content

InternetCorp îşi face divizie de branded content: conţinut sponsorizat de branduri. Cine o conduce?

 
www.brandignity.com
www.brandignity.com

Regia de publicitate InternetCorp lansează propria divizie de branded content sub numele de CreativeCorp.

Publicitate

CreativeCorp se va ocupa cu dezvoltarea unor platforme care vor afişa conţinut sponsorizat de branduri. De asemenea vor realiza conceptul, dezvoltarea, promovarea şi integrarea în cadrul campaniilor de comunicare.

InternetCorp a anunţat că principalul scop pe care divizia şi-l asumă este „de a oferi tool-uri de comunicare în cadrul campaniilor extinse, dincolo de formatele tradiţionale”.

De asemenea au spus că divizia de branded content CreativeCorp va experimenta noi forme de promovare pentru încerca să se adapteze generaţiei Millennial.

Divizia va fi coordonată de Raluca Mateiu, care în prezent este CEO-ul InternetCorp, iar strategia de branded content va fi coordonată de Vlad Andriescu, redactor-şef al publicaţiei start-up.

“Cu tot ce inseamnă asta: concept, dezvoltare, design, content, comunicare, promovare şi constanţă. Când toate aceastea ajung să întâlnească obiectivele clienţilor, formula succesului îşi pune şi ea bazele într-un parteneriat pe care ştim că îl putem duce până la capăt în cel mai bun mod”, spune Raluca Mateiu, CEO-ul Internet corp.

Vlad Andriescu, redactor-şef al publicaţiei start-up.ro:

“Am crezut mereu în puterea jurnalismului de calitate şi, mai ales, am înţeles că jurnalismul şi advertising-ul pot funcţiona împreună. Am gândit CreativeCorp pornind de la acest mix, al conţinutului de calitate care să fie citit sau urmărit, iar apoi distribuit mai departe în social media. Cred că putem lucra împreună cu brandurile pentru a dezvolta lucruri care să apropie emoţional publicul”

Detalii, pe site-ul noii divizii, CreativeCorp.ro

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus