Skip to main content

Lego are o nouă agenția de media pentru România și Bulgaria

 
Lego are o nouă agenția de media pentru România și Bulgaria

Agenție de media nouă pentru compania Lego pentru România și Bulgaria.

Publicitate

Din acest an, bugetele de media ale grupului Lego vor fi coordonate de agenția Initiative. Mutarea vine în urma unui pitch internațional pe care Initiative l-a câștigat.

Până la finalul lui 2017, bugetul de media al Lego era administrat în România de agenția Carat.

Echipa LEGO implicată în campaniile media locale este formată din:

  • Andreea Spiridon (Marketing Manager România&Bulgaria)
  • Raluca Cristina Lovin (Associate Marketing Manager România&Bulgaria).

Echipa Initiative pentru LEGO îi include pe:

  • Ruxandra Ştefan (Strategy & Planning Director)
  • Claudia Mihailov (Senior Media Planner)
  • Adrian Călinescu (Senior Media Planner)
  • Cosmin Oţel (Digital Strategy Director)
  • Alex Marin (Performance Specialist)
  • Andreea Dinescu (Deputy Managing Director).

Andreea Spiridon, Marketing Manager Lego România & Bulgaria:

„Expertiza globală a rețelei Initiative și capacitatea noastră de a dezvolta și adapta comunicarea clienților internaționali la nevoile și particularitățile publicului local ne-au adus în portofoliu unul dintre cele mai cunoscute și îndrăgite branduri din toate timpurile.

Avem încredere că, prin noua noastră poziționare centrată pe cultural branding, vom promova valorile și experiențele de brand și vom dezvolta campanii relevante pentru consumatorii din România, care vor redescoperi astfel plăcerea de a se juca”.

Andreea Dinescu, Deputy Managing Director, Initiative:

„Avem încredere că, prin noua noastră poziționare centrată pe cultural branding, vom promova valorile și experiențele de brand și vom dezvolta campanii relevante pentru consumatorii din România, care vor redescoperi astfel plăcerea de a se juca”.
 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Corect, Alex.
    Un produs foarte bun la un pret accesibil se va vinde foarte bine.
    Chestiune valabila pentru toate "brandurile".
    Taiati la jumate cheltuielile imense de publicitate, reduceti la jumatate pretul produselor si veti avea vanzari mai bune !
  • orice agentie ar fi, Lego tot nu se va vinde bine la noi dintr-un motiv foarte simplu: preturile RO sunt mult mai mari decat cele din restul UE cu tot cu transport inclus.

Trimite un comentariu