Skip to main content

VIDEO. Topul ADC. Cele mai bune reclame ale lunii decembrie. Ce să nu cumperi de sărbători și Vă vedem printre campanii

 
VIDEO. Topul ADC. Cele mai bune reclame ale lunii decembrie. Ce să nu cumperi de sărbători și Vă vedem printre campanii

Zoot, Cohn&Jansen JWT și MSLGROUP The Practice sunt agențiile care semnează cele mai bune campanii ale finalului anului trecut, după cum au fost desemnate de către ADC România, o organizație ce reunește creativi din agenții.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cele mai creative trei campanii: 

Hotline Zoot, ocupanta primul loc, este o campanie care îi sfătuiește pe internauși ce să NU cumpere de sărbători. Campanie a fost semnată de Alex Coteț (membru Sector 7), Copywriter, Alina Nechita și Alexandra Mateescu, Art Directors. Practic, realizatorii campaniei au lansat un număr de telefon la care clienții Zoot puteau suna pentru a primi „consiliere” în legătură cu posibile cadouri. „Dacă ești băiat, noi suntem aici ca tu să n-o dai în bară cu gagică-ta”, spune mesajul clipului de Youtube.

 „E greu să faci orice pentru Crăciun, Paște, Valentine’s Day care să nu fie done before, sau măcar să pară fresh. Deși hotline-uri s-au tot făcut, mi-a plăcut premisa despre “te sfătuim ce cadouri să nu iei”. O activare insightful, bine scrisă și executată, care probabil a și ajutat câțiva oameni să nu se prezinte cu pijamale sau seturi deodorant + spray din supermarket sub pom’’, declară Andy Daniluc, membru ADC România și Founder & Director Cake.

Locul 2 este ocupat de Cohn&Jansen JWT pentru campania Vă vedem. Campania a fost gândită să funcționeze prin strângerea de donații pentru ad-uri cu mesajul “vă vedem”, care să ajungă la parlamentarii români prin intermediul site-urilor accesate de aceștia în orele de lucru. De menționeat că reclamele sunt limitate geografic la spațiul din zona Parlamentului României. În spatele campaniei au stat Octavian Budai, Art Director și Alex Negoescu, Copywriter. (pe larg despre campanie, AICI). 

Iar pe locul 3 îi găsim pe cei de la MSLGROUP The Practice și MedLife care au realizat prima transmisie live 360 Virtual Reality a unei operații pe creier. Materialul final a fost filmat cu opt camere și a avut o durată finală de șase ore.

Proiectul a fost gândit de Anca Gheorghe, Head of Experience & Events, Oana-Andreea Logigan, PR Director, Mara Balaban, PR Specialist și Monica Jitariuc, Managing Director. Face parte din Campania Tehnologia de mâine care urmărește avantajele pe care le are evoluția tehnologiei în medicina modernă.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu