Skip to main content

AUDIENȚE. Exatlon și meciul Dinamo - FCSB au dat peste cap topul audiențelor. Antena 1, împinsă pe locurile patru - șase

 
AUDIENȚE. Exatlon și meciul Dinamo - FCSB au dat peste cap topul audiențelor. Antena 1, împinsă pe locurile patru - șase

AUDIENȚE. Exatlon și meciul Dinamo - FCSB au dat peste cap clasamentul „tradițional” al audiențelor. Din nou. Kanal D a dominat seara de duminică, fiind lider la nivel național și în mediul urban. 

Digi Sport 1 a fost a treia televiziune, pe toate targeturile, cu meciul Dinamo - FCSB. 

Publicitate

Antena 1 a fost pe locul șase în mediul urban și pe patru pe comercial, cu Băieți de oraș și filmul Empire State: Lovitura secolului (cu Dwayne Johnson). 

Paginademedia.ro prezintă audiențele obținute de Exatlon la ediția de duminică, 18 februarie: 

NAȚIONAL. Show-ul Kanal D a avut duminică seara o medie de 2,1 milioane de privitori pe minut. Pro TV a fost al doilea, la distanță de lider, cu o medie de 1,4 milioane de privitori. Postul a avut duminică seara pe intervalul Exatlon, știrile din sport, meteo, filmul Întâlnire explozivă (cu Tom Cruise și Cameron Diaz) și, parțial, filmul Sucker Punch: Evadare din Realitate. 

Digi Sport a fost a treia televiziune, cu meciul Dinamo - FCSB, difuzat de la 20.45. Meciul a fost și pe Telekom Sport, care a intrat pe opt în topul general al audiențelor. 

Antena 1 a fost pe șase pe intervalul Exatlon, cu o medie de 480.000 de telespectatori, la egalitate cu Antena 3, aflată pe poziția șapte. 

URBAN. Kanal D și Pro TV au fost apropia la orașe: 845.000 a fost media Exatlonului, în timp ce pe Pro TV au fos 820.000, media.

Și aici, Digi Sport 1 a fost a treia televiziune, cu o medie de 550.000 de privitori de la orașe. Urmează Antena 3 și România TV, ambele peste Antena 1.  

COMERCIAL. Pro TV n-a putut fi detronat de pe publicul comercial. Postul a avut o medie de 450.000 de telespectatori, media, cu redifuzarea filmului Întâlnire explozivă (lansat în 2010). Kanal D a fost al doilea, cu 370.000 media de privitori, air Digi Sport pe trei. 

Antena 1 a prins locul al patrulea. 

GALERIE FOTO. Exatlon, ediția de diminică 18 februarie:
 
 
 
Audienţa posturilor TV duminică, 18 februarie, pe intervalul emisiunii Exatlon (20.00-23.20), la nivel NAŢIONAL
 
  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Kanal D 2.128.000 11,9 22,7
2 Pro TV 1.411.000 7,9 15,1
3 DigiSport 1 729.000 4,1 7,8
4 Romania TV 503.000 2,8 5,4
5 Prima TV 496.000 2,8 5,3
6 Antena 1 480.000 2,7 5,1
7 Antena 3 476.000 2,7 5,1
8 Telekom Sport 293.000 1,6 3,1
9 TVR 1 245.000 1,4 2,6
10 Antena Stars 182.000 1,0 1,9
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV duminică, 18 februarie, pe intervalul emisiunii Exatlon (20.00-23.20), în mediul URBAN
 
  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Kanal D 846.000 8,8 16,9
2 Pro TV 823.000 8,5 16,5
3 DigiSport 1 547.000 5,7 11,0
4 Antena 3 304.000 3,2 6,1
5 Romania TV 299.000 3,1 6,0
6 Antena 1 254.000 2,6 5,1
7 Prima TV 244.000 2,5 4,9
8 Telekom Sport 139.000 1,4 2,8
9 TVR 1 138.000 1,4 2,8
10 Pro 2 74.000 0,8 1,5
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV duminică, 18 februarie, pe intervalul emisiunii Exatlon (20.00-23.20), pe publicul COMERCIAL
 
  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 458.000 10,3 22,3
2 Kanal D 368.000 8,3 18,0
3 DigiSport 1 276.000 6,2 13,5
4 Antena 1 155.000 3,5 7,6
5 Prima TV 82.000 1,8 4,0
6 Telekom Sport 75.000 1,7 3,7
7 Romania TV 55.000 1,2 2,7
8 Antena 3 40.000 0,9 2,0
9 TVR 1 36.000 0,8 1,7
10 National TV 20.000 0,5 1,0
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Acum câștigă și ei ceva bănuți și ceva audiență. Că după ce se termină emisiunea,nu vor mai fi pe locul unu.
  • Pacat de Telekom sport, au pe departe cele mai bune programe, meciuri si sunt foarte transparenti, spre deosebire de fcsb istii de la digi
  • Mile, nu suntem în ianuarie. Disperarea cu care aperi antena a devenit amuzanta. Sunt sigur ca lumea de acolo este foarte îngrijorata. Problema este ca nu au oameni foarte competenți care sa reacționeze, fiindca sigur nu le place sa fie pe 3 pe comercial, de multe ori la jumătate de Protv și Kanal D. Presimt ca vor căuta să transfere oameni.
  • Sa vedem ,sambata . cum va iesi canalul , pro ,filme Mecanicul si dumineca Planeta maimutelor ,revolutia , care sunt ,bune amandoua , iar antenuta cu ,copia nereusita si cu beepuri multe a RAT . sper sa le taie elanul canalului
  • Voi nu ati inteles ca Antena nu urmareste audienta sau profit mare din reclame? Acolo tot felul de Auguste, Mone, Negri etc trag cati mai multi bani e posibil de la Voiculeasca cu cele mai bizare proiecte. Ea, la randul ei, face un profit suficient pentru interesele politice ale trustului. Daca iese si audienta mare, cum e la Chefi, e doar un bonus.
  • @mile, aberezi! Odata zici ca publicitatea incepe din martie, odata ca Pro a inceput din februarie pentru Comercial. Daca banii se faceau in martie, fi sigur ca Pro punea toate emisiunile in martie, iar in restul timpului lasa filmele obosite.

    P.s.: iUmor incepe duminica aceasta, nu saptamana viitoare.
  • f, pai incepe iumor saptamana viitoare , nu in fiecare an e asa , de ce nu incepe pro tv in ianuarie , cand e multa lume la tv , te-ai intrebat vreodata sau aberezi asa fara cifre
  • Taci mile. Publicitatea a revenit la normal și aduce bani buni la Kanal D zilele astea. Antena are mari probleme cu grila de programe. Înțeleg ca au fost surprinși, dar acum ce așteaptă? Sa se termine Exatlon? :))

Trimite un comentariu