Skip to main content

AUDIENȚE. Ferma vedetelor a pus Pro TV pe primul loc în audiențe. Digi24, din nou peste Antena 3 pe publicul comercial

 
AUDIENȚE. Ferma vedetelor a pus Pro TV pe primul loc în audiențe. Digi24, din nou peste Antena 3 pe publicul comercial

AUDIENȚE. Ferma vedetelor a dominat pentru a treia ediție la rând. Pro TV a avut peste două milioane de telespectatori, media la nivel național, pe intervalul reality-show-ului. 

De menționat Digi24 care a fost a cincea televiziune în mediul urban, iar pe publicul comercial a depășit Antena 3. Pentru a doua oară săptămâna aceasta. 

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul orar 20.00-21.50:

NAȚIONAL. Reality-show-ul de pe Pro TV, programt de la 20.00 din cauza meciului FCSB - Lazio, a avut puțin peste două milioane de privitori, în medie, pe minut. În același timp, pe Kanal D se uitau peste 1,4 milioane de persoane, iar pe Antena 1 erau aproape 800.000. 

URBAN. La orașe, Ferma s-a apropiat de un milion de persoane, cifre peste media postului. Locul doi a fost al Kanal D care avea 640.000 de privitori. 

Antena 3 a fost pe patru, în timp ce Digi24 a venit imediat după, pe cinci, cu o medie de 200.000 de telespectatori.  

COMERCIAL. Cifre bune pentru Pro TV și pe publicul comercial. Postul a avut o medie de 490.000 de telespectatori și o cotă de piață de aproape 27%. Cifrele au fost duble față de Kanal D, ocupantul locului doi, în timp ce Antena 1 era pe trei. 

Digi24 a fost a patra televiziune pe publicul comercial, pentru a doua oară săptămâna aceasta. Invitatul emisiunii lui Prelipceanu, Jurnalul de seară, a fost Cristian Tudor Popescu (pe post de la ora 21.00)

FOTO. Ferma vedetelor, 15 februarie

Audienţa posturilor TV joi, 15 februarie, pe intervalul Ferma vedetelor (20.30-21.50), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.035.000 11.4 21.1
2 Kanal D 1.417.000 7.9 14.7
3 Antena 1 778.000 4.3 8.1
4 Antena 3 545.000 3.0 5.7
5 National TV 455.000 2.5 4.7
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 15 februarie, pe Ferma vedetelor (20.30-21.50), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 953.000 9.9 19.3
2 Kanal D 642.000 6.7 13.0
3 Antena 1 381.000 4.0 7.7
4 Antena 3 367.000 3.8 7.4
5 Digi 24 207.000 2.1 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 15 februarie, pe intervalul Ferma vedetelor (20.30-21.50), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 488.000 10.9 26.8
2 Kanal D 212.000 4.7 11.6
3 Antena 1 202.000 4.5 11.1
4 Digi 24 62.000 1.4 3.4
5 Antena 3 55.000 1.2 3.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Ar fi frumos dacă ați posta in fiecare săptămână audiențele tv. Exemplu:Top 20-audiente seriale, filme,emisiuni etc.
  • Grav dacă antena s-a obișnuit așa bine cu locul 3 pe comercial. Sunt curios dacă au un plan de rezerva.
  • nu ca nu as fi intelectual, dar traiesc pentru drama din ferma aia :))
    pacat ca iti poti da seama cand a iesit fiecare din joc, uitandu-te pe retelele lor sociale. la toti postarile se opresc in jur de 22 aprilie 2017, cand au inceput filmarile. fiecare incepe sa posteze din nou imediat ce iese din ferma. cei care au inceput sa posteze dupa 30 iunie (cand s-au terminat filmarile) probabil au ajuns in finala :)) e chiar funny

Trimite un comentariu