Skip to main content

S-a dat startul pentru înscrieri la premiile Effie 2018

 
S-a dat startul pentru înscrieri la premiile Effie 2018

IAA România şi UAPR au lansat înscrierile pentru cea de-a XV-a ediție a Romanian EFFIE Awards. Acestea se vor putea face până în data de 21 mai 2018, cu trei deadlineuri diferite: „early bird deadline”, „on time deadline” şi „last chance deadline”.

Publicitate

Totodată, Comitetul de Organizare a inclus noi categorii în competiție și a redefinit o parte din categoriile deja existente. Astfel, competiţia Romanian Effie Awards 2018 este acum structurată în 15 categorii de bazǎ reprezentând diferite zone de piaţǎ şi 16 categorii speciale.

Categoriile nou introduse sunt din secţiunea categoriilor speciale şi încurajeazǎ conţinutul original creat de branduri, dar şi folosirea tehnologiei în dezvoltarea campaniilor de comunicare:

  • Branded Content, Branded Utility,
  • Data-Driven/Programmatic,
  • Media Idea care preia locul categoriei de anul trecut de Media Innovation
  • Business to Business, care se reîntoarce în festival.

Mihai Trandafir, Preşedintele Comitetului de Organizare Effie 2018 şi Managing Director UM România:

„Effie rǎmâne pentru industria de comunicare din România una dintre cele mai relevante competiţii, o validare incontestabilǎ cǎ marketing-ul de calitate aduce rezultate în business. Pentru 2018 Comitetul de Organizare şi-a propus în primul rând sǎ aducǎ încǎ şi mai multǎ prestanţǎ fiecǎrui premiu acordat, rafinând atât structura, cât şi definiţia categoriilor. Ne-am dorit o evoluţie a acestora în linie cu standardele internaţionale Effie, dar şi cu dezvoltarea industriei, încurajând astfel zone precum content şi digital. Claritatea şi rigoarea procesului de evaluare au fost alte douǎ subiecte cheie, aici Comitetul lucrând la un sistem mai eficient de informare a participanţilor, a juraţilor şi a moderatorilor cu privire la regulile categoriilor şi la standardele internaţionale de evaluare.“

Agenţiile şi companiile pot înscrie în competiţie lucrǎri derulate în perioada 1 ianuarie 2017 – 31 decembrie 2017, respectiv 1 ianuarie 2015 – 31 decembrie 2017 pentru Sustained Success, care premiazǎ eforturile susţinute ale brandurilor pe cel puţin trei ani. 

Comitetul de Organizare Effie 2018 este format din:

  • Bogdan Nițu – Managing Director, Webstyler,
  • Dana Nae Popa – Managing Director, pastel,
  • Irina Pencea – Managing Partner, Jazz Communications,
  • Laura Barbu – Director Brand and Marketing Communication, Vodafone,
  • Oana Petroff – CEO Mediacom,
  • Raluca Mihalcea – Senior Brand Manager, Rompetrol,
  • Roxana Baias – Marketing Director – Residential Segment, Telekom România,
  • Ștefan Chirițescu – Head of Strategy, Kubis Interactive,
  • Ștefan Teodorescu – Head of Strategy and Innovation, Ursus Breweries
  • Victor Stroe – Head of Strategy and Associate Director, Leo Burnett România.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Intr-adevar, decizia de a introduce categorii noi care incurajeaza continutul original creat de branduri este de laudat. Judecand dupa starea indoielnica a continutului din Romania (desigur ca exista si exceptii de la regula generala, slava Domnului), in special in industria de marketing, unde accentul se pune foarte mult pe continut, acesta stand la baza funnel-ului de marketing, trebuie ca educarea sa porneasca de la nivelele superioare. IAA si UAPR stiu ca se numara printre trendseteri, drept urmare se comporta ca atare. Felicitari.

Trimite un comentariu