Skip to main content

Audiența Ie, Românie. E sau nu e? Debut slab pentru emisiunea cu Mircea Radu de la Antena 1

 
Audiența Ie, Românie. E sau nu e? Debut slab pentru emisiunea cu Mircea Radu de la Antena 1

AUDIENȚE. Mircea Radu a revenit la Antena 1, cu emisiunea Ie, Românie. Cu ce audiențe? Postul Intact a fost pe locul trei în audiențe, după Pro TV și Kanal D. Pe toate targeturile. 

Noua emisiune Ie, Românie, un format original românesc, a avut un debut slab la postul Antena 1. Cifrele au fost la jumătate față de Pro TV și sub Kanal D (și nu cu Exatlon pe post, ci cu un serial turcesc).

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele serii de joi, pe intervalul Ie, Românie, noua emisiune de pe Antena 1, dar și pe intervalul Las Fierbinți: 

NAȚIONAL. Antena 1 a fost pe locul al treilea cu Ie, Românie. Emisiunea a avut o medie de aproape 900.000 de persoane, la jumătate față de Pro TV, cu Ferma vedetelor. 

Antena 1 a fost depășită și de serialul turcesc de pe Kanal D, Dragoste și ură.

URBAN. Emisiunea lui Mircea Radu, cifre sub media postului și la orașe, unde Antena 1 a fost tot pe locul al treilea, cu o medie de 360.000 de privitori. A fost după Pro TV, care avea o medie de 880.000 de orășeni, și după Kanal D, cu 660.000. 

COMERCIAL. Și pe publicul comercial Antena 1 a fost pe trei, cu o medie de 160.000 de persoane, la distanță de locul al doilea, ocupat de Kanal D și de Pro TV. Menționăm că, sunt rare situațiile în care Antena 1 a fost pe trei pe comercial în seară de serial turcesc pe Kanal D.  

Audienţa posturilor TV joi, 1 Martie, pe intervalul Ie, Românie (21.15-23.10), la nivel NAŢIONAL
 
  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.828.000 10.2 22.8
2 Kanal D 1.280.000 7.2 16.0
3 Antena 1 888.000 5.0 11.1
4 Antena 3 454.000 2.5 5.7
5 National TV 419.000 2.3 5.2
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV joi, 1 Martie, pe intervalul Ie, Românie (21.15-23.10), în mediul URBAN
 
  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 883.000 9.1 20.2
2 Kanal D 666.000 6.9 15.2
3 Antena 1 361.000 3.7 8.3
4 Antena 3 333.000 3.4 7.6
5 National TV 193.000 2.0 4.4
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV joi, 1 Martie, pe intervalul Ie, Românie (21.15-23.10), pe publicul COMERCIAL
 
  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 441.000 9.9 26.2
2 Kanal D 231.000 5.2 13.8
3 Antena 1 164.000 3.7 9.7
4 National TV 88.000 2.0 5.3
5 Pro Cinema 79.000 1.8 4.7
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Pe intervalul Las Fierbinți

Audienţa posturilor TV joi, 1 Martie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL
 
  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.737.000 15.3 28.9
2 Kanal D 1.338.000 7.5 14.1
3 Antena 1 1.172.000 6.6 12.4
4 National TV 401.000 2.2 4.2
5 Romania TV 368.000 2.1 3.9
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV joi, 1 martie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), în mediul URBAN
 
  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.278.000 13.2 25.5
2 Kanal D 674.000 7.0 13.5
3 Antena 1 517.000 5.4 10.3
4 Antena 3 270.000 2.8 5.4
5 Romania TV 186.000 1.9 3.7
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV joi, 1 martie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL
 
  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 630.000 14.2 34.0
2 Kanal D 216.000 4.8 11.6
3 Antena 1 209.000 4.7 11.3
4 Digi 24 68.000 1.5 3.7
5 Prima TV 55.000 1.2 3.0
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Nationalism imbibat cu kitch ...cu ocazia centenarului,anul in care Romania devine o tara iliberala...cu ajutorul postului frate, Antena 3. Daca Antena 1 nu se va delimita vadit de A3, isi va pierde treptat publicul comercial si implicit resursele ptr finantarea intregului trust mediatic.
  • Nu inteleg de ce televiziunile noastre nu renunță la tâmpenii gen miss fata de la țară. O porcărIE. Ciorba reincălzită nu mai are gust.
  • Noua emisiune este mai slaba fata de Asia:) nu stiu cum face Antena, dar ne da emisiuni tot mai slabe.

    In vechile comunicate voiau sa fie pe 1, dar acum vor sa ramana macar pe 2-3 :)
  • undeva trebue sa fie o gresaa , nu e posibl ca ie romane , sa aiba audiente asa de mic , neam uitat toti oameni cu 2 clase , totii cei cu dialect de ferentari , telespectatori fidelii anten 1 , emisiunea are tot ce treue ca sa fffie un mega succes anten 1 , ee eftina , are gajicii beton , facaturi , sant adusi si talentati , si are siun prezentator de mare valoare valoare , mircea radul , asa ca nu cred in aceste cifre 1qsam, te rog frumos sa scrie in roman , ca nu cunosc limba imperalistilor de americani , si asi vrea sa inteleg ce vrei sa zici
  • Bre... Si eu cred la fel Turcii de la Kanal D au furat din publicul Antenei 1 ha ha BRE
    Mi-am dat seama inca din promo-uri ca IE Romanie are sa fie o emisiune plictisitoare, facuta la repezeala
  • Vremurile s-au schimbat, se vor noi formate care nu au mai fost pe piata. Antena 1 se pare ca merge ca racul inapoi, drept dovada audientele slabe (Si aseara totusi a fost foarte frig, vreme de stat in fata televizorului) dar in saptamanile urmatoare cand se incalzeste!?... Audienta va scadea mult mai mult.... Cand ii vad pe clovnul de Cosmin Seleshi si pe mimoza Andreea Balan mor si inviu...Serialul Fructul Oprit (pe care il urmaresc) a avut o audienta mult mai mare... daca dadeau mai multe episoade pe saptamana cu Fructul Oprit in locul acestei emisiuni poictisitoare IE Romanie, era cu mult mai bine. Sigur ramaneau pe locul 2
  • ok, houston they have a problem :))) .oricum ar da-o, antena unu devine a treia televiziune ca importanta. si asta doar pt ca celelalte nu conteaza, ca altminteri am vedea antena pe patru-cinci. e clar ca nu resusesc cu actuali oameni responsabili de programe, sa sparga acolo, la publicul kd si pro. dar lasa pro, ei ar trebui sa se concentreze sa fure public de la kd. si se pare ca s-a intamplat invers, kd le-a luat publicul.
  • Dupa ce am vazut promo-urile la emisiunea asta am avut asteptari mult mai mari. Ceva umor mai de calitate, competitie, tensiune si "frumuseti locale" n-ar fi stricat... Plus ca imaginea e cam praf in emisiune. Deci nimic din promo-uri nu s-a regasit in emisiunea de aseara. Doar minciuni si facaturi..
  • Am uitat sa va mai spun si de emisiunea Bravo, ai stil de la Kanal D. Cu toate ca se difuzeaza seara, tarziu, dupa Exaton (sambata), galele saptamanale imi plac foarte mult. E un tip de program care atrage multi telespectatori, cred. Numai bine!

Trimite un comentariu