Skip to main content

AUDIENȚE. Cine poate să sufle în fața Românii au talent? A încercat „Ie, Românie” cu Mircea Radu

 
AUDIENȚE. Cine poate să sufle în fața Românii au talent? A încercat „Ie, Românie” cu Mircea Radu

AUDIENȚE. Ce programe puneau alte posturi la bătaie cu Românii au talent? În general, Antena 1 avea film, iar Kanal D serial turcesc. Anul acesta, Kanal D a menținut rețeta. În schimb, Antena 1 a încercat, în premieră, o emisiune de divertisment, „Ie, Românie” cu Mircea Radu. 

S-a simțit cumva? Distanța dintre Pro TV și Antena 1 a fost foarte mare, dar ceva mai mică decât săptămâna trecută. Față de săptămâna trecută, Antena 1 nu a mai fost depășită pe anumite targeturi de Antena 3 sau de Digi Sport. 

Publicitate

Românii au talent a dominat audiențele cu cea de-a treia ediție, fără drept de apel. Peste 3,5 milioane de telespectatori au fost cu ochii pe show în fiecare minut, atingând în minutul de aur peste 4,4 milioane de persoane. 

Kanal D a fost vineri seara a doua televiziune pe toate targeturile de audiență. 

Paginademedia.ro vă prezintă cifrele Românii au talent, ediția a treia:

NAȚIONAL. Show-ul Pro TV a avut la nivelul întregii țări o medie de 3,5 milioane de telespectatori în fiecare minut. Cifrele au fost de trei ori mai mari decât ale postului de pe locul al doilea, Kanal D. 

Antena 1, cu emisiunea Guess my age a lui Dan Negru și Ie, Românie a lui Mircea Radu, a avut audiențe de patru ori mai mici decât ale Pro TV. 

Deși a fost a treia televiziune, Antena 1 a avut cifre ceva mai bune față de săptămâna trecută, când a fost depășită inclusiv de Antena 3 (cifrele AICI). 

Vârful național: 4,4 milioane de români, adică 23,4 rating și 56,0 cotă de piață, la 22.18.

URBAN. Show-ul a talente de pe Pro TV a avut o medie de 1,7 milioane de privitori, pe minut. Kanal D, care era pe poziția a doua, avea o medie de 500.000 de persoane, iar pe Antena 1 350.000.  

COMERCIAL. Românii au talent a avut cifre bune și pe publicul comercial, unde a obținut o medie de 870.000 de persoane. Antena 1 a fost depășită de Kanal D și pe publicul comercial, unde a avut o medie de 110.000 de privitori.  

Vârf comercial: 1.041.000 de telespectatori (23,4 rating și 56,0 cotă de piață) la ora 22.17.

Audienta posturilor TV vineri, 2 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 3.507.000 19.6 40.8
2 Kanal D 1.066.000 6.0 12.4
3 Antena 1 795.000 4.4 9.2
4 Antena 3 304.000 1.7 3.5
5 Romania TV 299.000 1.7 3.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 2 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.777.000 18.4 39.6
2 Kanal D 507.000 5.3 11.3
3 Antena 1 351.000 3.6 7.8
4 Antena 3 195.000 2.0 4.3
5 Romania TV 145.000 1.5 3.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 2 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.40), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 871.000 19.6 49.7
2 Kanal D 168.000 3.8 9.6
3 Antena 1 109.000 2.4 6.2
4 Prima TV 51.000 1.1 2.9
5 National TV 37.000 0.8 2.1

GALERIE FOTO. Românii au talent, 2 martie

Vezi audiența debutului de săptămâna trecută Românii au talent, aici

Citește și: Cum au debutat toate cele opt sezoane ale show-ului. 2013 a fost cel mai bun an 

Citește și:

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Dar va intrebati de ce se uita lumea la Romanii au talent, mai ales in etapa preselectiilor, unde este audienta mare? Nu pentru ca ar fi o emisiune valoroasa si bine realizata, ci pentru ca lumea vrea sa ranjeasca in fata ecranului, sa rada de oameni care sunt acceptati pe scena doar ca sa se faca de ras. Este oribil sa te asezi in fotoliu si sa te gandesti ca te vei simti bine pentru ca vei vedea la televizor pe cineva mai prost ca tine. Asta-i tot succesul emisiunii Romanii au talent.
  • Au mutat de pe "Prima" emisiunea "eu miss (sau mi-s, nm) fata de la țară", îi spune acum "ie, Românie"... Tot o porcărie! S-a uitat lumea să vadă despre ce este vorba, emisiune nouă, revenirea lui Mircea Radu etc. Nu cred că avea audiențări!
  • Costi audiențele astea sunt și pe radar de media dacă mergi pe site-ul antenei osă spună că au fost lideri .
  • Cat de proasta este emisiunea asta de face audientele astea? Nu mai îmi amintesc alta emisiune de la Antena atât de slaba în audiente. Nu ar mai trebui păstrată în grila săptămâna viitoare.
  • Sa va spalați cu talentații voștrii pe cap ăștia care ați scris articolul!Poate va mai da și voua Protv niște marunțiș sa va luați ***!Clar audiențele sunt false poate pe viitor o sa descopar un site cu audiențele adevarate ale emisiunilor ca voi sunteți varza fiarta.Aștept sa îmi cenzurați comentariul cu steluțele voastre.Va salut
  • Ie , Românie e o emisiune de canal local , maxim, regional , nu de canal national .
    Foarte slaba si prost filmata si montata.

Trimite un comentariu