
AUDIENȚE. Românii au stat aseară cu ochii pe televizor, într-o zi de 23 martie ca de Crăciun. Seară în care (tot ca de Crăciun), în calupurile publicitare a reapărut și cunoscuta reclamă Sărbătorile vin, cu camioanele Coca-Cola.
La ce s-au uitat românii?
Au stat pe Românii au talent, show cu audiențe peste săptămâna trecută.
Vârfurile au sărit bine de patru milioane de români pe minut.
Paginademedia.ro vă prezintă cifrele Românii au talent, ediția a șasea, din 23 martie:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, aproape 3,2 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Românii au talent, cu 100.000 mai mulți decât săptămâna trecută.
Ca și la edițiile trecute, diferență mare față de locurile următoare: Kanal D a avut aproape un milion de români pe post, iar Antena 1 - 720.000.
Vârful național: 4,17 milioane de români, adică 23,3 rating și 45,1% cotă de piață, la 21.17.
URBAN. Audiență mai mare față de săptămâna trecută și la orașe pentru show-ul prezentat de Pavel Bartoș și de Smiley: 1,7 milioane, cu aproape 100.000 peste ediția precedentă.
Cifrele Pro TV au fost de peste trei ori mai mari decât ale Kanal D și de aproape șase ori mai mari decât ale Antenei 1 (care avea Ie, Românie, cu Mircea Radu).
COMERCIAL. Un plus de audiență și pe publicul comercial pentru emisiunea jurizată de Florin Călinescu, Andra, Mihaela Rădulescu și Andi Moisescu. O medie de aproape 900.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani la Pro TV, de peste patru ori mai mulți decât la Kanal D.
Vârf comercial: 1,11 milioane de telespectatori (24,9 rating și 54,4 cotă de piață) la ora 21.47.
Audienta posturilor TV vineri, 23 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.162.000 | 17.7 | 38.5 |
2 | Kanal D | 964.000 | 5.4 | 11.7 |
3 | Antena 1 | 719.000 | 4.0 | 8.8 |
4 | Romania TV | 361.000 | 2.0 | 4.4 |
5 | Antena 3 | 300.000 | 1.7 | 3.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 23 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.724.000 | 17.9 | 38.3 |
2 | Kanal D | 507.000 | 5.3 | 11.3 |
3 | Antena 1 | 303.000 | 3.1 | 6.7 |
4 | Romania TV | 184.000 | 1.9 | 4.1 |
5 | Antena 3 | 176.000 | 1.8 | 3.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 16 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 862.000 | 19.3 | 47.6 |
2 | Kanal D | 172.000 | 3.9 | 9.5 |
3 | Antena 1 | 128.000 | 2.9 | 7.0 |
4 | Prima TV | 39.000 | 0.9 | 2.2 |
5 | Paramount | 31.000 | 0.7 | 1.7 |
GALERIE FOTO. Românii au talent, 23 martie
Vezi audiențele Românii au talent de săptămâna trecută, aici
Vezi audiența debutului Românii au talent, aici
Citește și: Cum au debutat toate cele opt sezoane ale show-ului. 2013 a fost cel mai bun an
Citește și:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
tin audienta in fata televizorului