Skip to main content

Agenția Initiative a preluat contul de media Loncolor

 
Agenția Initiative a preluat contul de media Loncolor
Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative

Initiative, agenție condusă de Alexandra Olteanu (foto), a fost selectată să coordoneze campaniile media ale brandului Loncolor în 2018, în urma câștigării unui pitch organizat de producătorul de vopsea pentru păr, anunță agenția. 

Contul era gestionat până acum de Starcom, din infomațiile Paginademedia.ro. 

Publicitate

Promovarea media a Loncolor se va derula pe parcursul acestui an prin intermediul unei serii de campanii dedicate unor game noi sau deja consacrate din portofoliul Loncolor, care se vor concentra pe TV și online, dar vor include și radio și print.

Andreea Dinescu, Deputy Managing Director, Initiative: „Brief-ul Loncolor ne-a provocat să dezvoltăm o strategie media complexă, care să susțină obiectivele de brand equity, precum și consolidarea poziției de lider incontestabil al pieței. De asemenea, adresarea unor noi segmente de public ne oferă contexte de a comunica diversificat, printr-un mix de campanii adaptate fiecărui target”

Cătălina Serafini, Marketing Manager, Loncolor: „Am pregătit pentru anul acesta o serie de noutăți în portofoliu. De aceea, ne-am dorit un partener media alături de care să găsim cele mai eficiente canale și contexte de comunicare cu target-ul nostru, dar și pentru a ne apropia de noi categorii de public. Prin experiența dovedită, nivelul de consultanță oferit și soluțiile propuse, Initiative ne-a convins că este agenția care ne poate sprijini în atingerea obiectivelor.”

Echipa de comunicare & marketing a Loncolor este formată din Cătălina Serafini (Marketing Manager) și Alina Pescaru (Marketing Communications Manager).

Echipa Initiative implicată în câștigarea pitch-ului și în campaniile Loncolor: Andreea Dinescu (Deputy Managing Director), Ruxandra Ştefan (Strategy & Planning Director), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Anca Ionescu (Head of Unit & Account Director), Dan Togea (Senior Media Planner), Lavinia Mitran (Digital Media Planner), Ana Deacu (Media Planner), Daniel Popescu (Researcher).

Al doilea client nou în două săptămâni

Recent, Initiative a ma anunțat câștigarea unui client nou. Este vorba despre Pool-ului de Asigurare împotriva Dezastrelor Naturale, - PAID România. 

Initiative va dezvolta strategia de media a societății de asigurare pentru anul 2018 și va gestiona campaniile media pentru promovarea poliței de asigurare obligatorie împotriva dezastrelor naturale (PAD).

Campaniile media pentru polița de asigurare împotriva dezastrelor naturale se vor derula pe parcursul anului 2018, în principal pe TV (cu două etape – în primăvară și în toamnă), dar și pe radio și în online. Acestea vor fi centrate pe două spoturi al căror endorser este realizatoarea TV Teo Trandafir.

Nicoleta Radu, Director General, PAID România „Prin intermediul campaniilor de anul acesta ne dorim creșterea notorietății produsului nostru de asigurare obligatorie a locuinței, precum și creșterea nivelului de acoperire prin asigurare PAD în România. Avem încredere că Initiative este agenția alături de care vom dezvolta cea mai potrivită strategie media pentru a ne atinge obiectivele și pentru a ne duce mesajele campaniilor mai aproape de publicul pe care îl vizăm.”

Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative: „Castigarea pitch-ului organizat de PAID Romania ne ofera oportunitatea de a ne implica in campanii cu o importanta componenta de educatie financiara si sa contribuim la cresterea vizibilitatii unui produs atat de necesar fiecaruia dintre noi. Pentru a atinge un public atat de eterogen, am construit strategia si planning-ul media pentru polita de asigurare obligatorie a locuintei in jurul canalului cu cele mai bune performante in raport cu obiectivele clientului – TV-ul.”.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu