Skip to main content

AUDIENȚE. Joia Pro TV. Las Fierbinți cu Armand Assante, două milioane de români. Ce a făcut Ferma vedetelor?

 
AUDIENȚE. Joia Pro TV. Las Fierbinți cu Armand Assante, două milioane de români. Ce a făcut Ferma vedetelor?

AUDIENȚE. Joia este seara Pro TV. Cu Las Fierbinți - într-un episod special - și cu Ferma vedetelor, Pro TV fost toată seara pe prima poziție, indiferent de target (național, urban sau comercial).

Publicitate

Ce audiențe au avut aseară stațiile TV?

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele serii de joi, pe intervalul Las Fierbinți și pe cel al emisiunii Ferma Vedetelor: 

Pe intervalul Las Fierbinți, Pro TV a fost văzut de peste două milioane de români în fiecare minut, de două ori mai mulți decât locul doi - Kanal D (cu serialul Dragoste și ură). A fost un episod special Las Fierbinți, cu actorul Armand Assante în serial. Locul trei pentru Antena 1, cu Aici, eu sunt vedeta.

Audiențe de două ori mai mari decât celelalte posturi pentru Pro TV și la orașe. Pe publicul comercial 18-49 de ani, diferența a fost și mai mare: 500.000 la Pro TV, 200.000 la locul doi, Kanal D.

De notat, pe publicul comercial, prezența în top 5 a postului Telekom Sport, care transmitea meciul CSU Craiova - FC Botoșani (5-1).

Pe intervalul Ferma vedetelor, Pro TV a avut tot prima poziție, dar cu cifre de audiență sub Las Fierinți. Diferența în fața Kanal D a fost mai mică decât pe intervalul serialului de comedie.

Audienţa posturilor TV joi, 19 aprilie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.35), la nivel NAŢIONAL
 
  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 2.075.000 11.6 26.4
2 Kanal D 1.026.000 5.7 13
3 Antena 1 823.000 4.6 10.5
4 Romania TV 343.000 1.9 4.4
5 National TV 307.000 1.7 3.9
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV joi, 19 aprilie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.35), în mediul URBAN
 
  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.034.000 10.7 24.8
2 Kanal D 550.000 5.7 13.2
3 Antena 1 379.000 3.9 9.1
4 Romania TV 207.000 2.1 5
5 Antena 3 179.000 1.9 4.3
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV joi, 19 aprilie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.35), pe publicul COMERCIAL
 
  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 500.000 11.2 34.2
2 Kanal D 199.000 4.5 13.6
3 Antena 1 141.000 3.2 9.6
4 Telekom Sport 1 45.000 1.0 3.1
5 Realitatea TV 31.000 0.7 2.1
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Pe intervalul Ferma vedetelor

Peste 1,2 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Ferma vedetelor. Aproape un milion erau pe serialul turcesc de pe Kanal D.

La orașe, Ferma a avut 620.000 de telespectatori, cu 100.000 peste Kanal D (pe intervalul Las Fierbinți, cifrele Pro TV erau duble).

Pe comercial, Ferma a ținut 300.000 de telespectatori, tot cu 100.000 peste Kanal D. Antena 1, locul trei (ca și pe celelalte targeturi) a avut până în 100.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani.

Audienţa posturilor TV joi, 19 aprilie, pe intervalul Ferma vedetelor (21.35-23.40), la nivel NAŢIONAL
 
  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.229.000 6.9 18.4
2 Kanal D 991.000 5.5 14.8
3 Antena 1 577.000 3.2 8.6
4 Romania TV 365.000 2 5.5
5 Antena 3 316.000 1.8 4.7
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV joi, 19 aprilie, pe intervalul Ferma vedetelor (21.35-23.40), în mediul URBAN
 
  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 623.000 6.5 17.4
2 Kanal D 525.000 5.4 14.6
3 Antena 1 241.000 2.5 6.7
4 Romania TV 217.000 2.2 6
5 Antena 3 210.000 2.2 5.9
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV joi, 19 martie, pe intervalul Ferma vedetelor (21.35-23.40), pe publicul COMERCIAL
 
  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 302.000 6.8 23.2
2 Kanal D 197.000 4.4 15.1
3 Antena 1 96.000 2.2 7.4
4 TVR 1 50.000 1.1 3.8
5 DigiSport 1 45.000 1.0 3.4
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu