Skip to main content

Chefii, șefi lunea, peste Mă însoară mama. Marți, Las Fierbinți "e șeful"

 
Chefii, șefi lunea, peste Mă însoară mama. Marți, Las Fierbinți "e șeful"

AUDIENȚE. Cum au stat Chefi la cuțite în această săptămână? Au fost șefi și în audiențe? Au fost doar luni, când s-au bătut cu Exatlon (Kanal D) și cu Mă însoară mama (Pro TV).

La ediția de luni, Chefi la cuțite au fost pe primul loc la orașe și pe publicul comercial. La nivelul întregii țări, a fost pe poziția a doua, după Kanal D. Meciul Astra - FCSB i-a asigurat DigiSport un loc în top cinci.

Marți, a fost rândul Pro TV la primul loc. După ce luni a fost tocmai pe poziția a treia (pe toate targeturile, inclusiv cel comercial), marți, cu Las Fierbinți și cu un film, a avut primul loc, peste bucătarii de pe Antena 1. Pe toate cele trei targeturi. A fost rândul Antenei să testeze locul al treilea.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele Chefi la cuțite din această săptămână - edițiile de luni și de marți:

Luni: Chefii la putere 

Chefi la cuțite au dominat seara de luni.

NAȚIONAL. O medie de peste 1,2 milioane la întregii țări pentru emisiunea de pe Antena 1, după Exatlonul de pe Kanal D (cu 1,4 milioane). Locul trei pentru Pro TV, cu 1,1 milioane.

URBAN. La orașe, Chefii - Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu și Sorin Bontea - au sărit de 700.000 de telespectatori. Primul loc, urmat de Kanal D și de Pro TV. Locul patru pentru DigiSport.

COMERCIAL. O medie de 360.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani și primul loc pentru Chefi la cuțite. Kanal D, pe doi și Pro TV, pe trei, cu Cove și Mă însoară mama.

Audienţa posturilor TV luni, 16 aprilie, pe intervalul Chefi la cuțite (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.422.000 8 18.2
2 Antena 1 1.211.000 6.8 15.5
3 Pro TV 1.161.000 6.5 14.9
4 Romania TV 391.000 2.2 5
5 DigiSport 1 331.000 1.9 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 16 aprilie, pe intervalul Chefi la cuțite (20.00-23.00), în mediul URBAN

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 702.000 7.3 16.6
2 Kanal D 651.000 6.7 15.4
3 Pro TV 566.000 5.9 13.3
4 DigiSport 1 265.000 2.7 6.3
5 Romania TV 245.000 2.5 5.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 16 aprilie, pe intervalul Chefi la cuțite (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 357.000 8 21.9
2 Kanal D 314.000 7 19.3
3 Pro TV 282.000 6.3 17.4
4 DigiSport 1 86.000 1.9 5.3
5 Romania TV 43.000 1 2.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

MARȚI. Las Fierbinți și Bruce Willis. Se opune cineva?

Cu Las Fierbinți în grilă, urmat apoi de filmul Răzbunarea unui hoț, cu Bruce Willis. Pro TV și-a asigurat primul loc. Pe toate targeturile. Acum, Antena 1 a experimetnat poziția a treia.

La nivelul întregii țări, pe intervalul Chefi la cuțite Pro TV a avut o medie de peste 1,6 milioane de români, iar Chefii - 1,1 milioane. Între ei, pe doi, a fost Kanal D.

La orașe, peste 800.000 de telespectatori pentru Pro TV, urmat de Kanal D și de Antena 1.

Pe publicul comercial, Pro a numărat peste 400.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Pe acest segment, Chefii au stat mai bine. Au fost pe doi.

Audienţa posturilor TV marți, 17 aprilie, pe intervalul Chefi la cuțite (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 1.650.000 9.2 20.5
2 Kanal D 1.524.000 8.5 19
3 Antena 1 1.119.000 6.3 13.9
4 Romania TV 386.000 2.2 4.8
5 Antena 3 381.000 2.1 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 17 aprilie, pe intervalul Chefi la cuțite (20.00-23.00), în mediul URBAN

  URBAN   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 808.000 8.4 18.4
2 Kanal D 756.000 7.8 17.2
3 Antena 1 643.000 6.7 14.6
4 Antena 3 278.000 2.9 6.3
5 Romania TV 228.000 2.4 5.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 17 aprilie, pe intervalul Chefi la cuțite (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 407.000 9.1 24.5
2 Antena 1 351.000 7.9 21.1
3 Kanal D 340.000 7.6 20.4
4 Romania TV 47.000 1.1 2.8
5 National TV 30.000 0.7 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Exatlon este în scădere de audiență. A ajuns la 1,5 mil. pe National (au atins și 2 mil. în vremurile bune) și locul 3 pe comercial. Cauza? Plătesc tribut comportamentului unui concurent din echipa Faimoșilor.
  • Superb! Managementul antenist prin programarea Chefi la cutite si Iumor primavara si toamna, a reusit foarte repede sa omoare doua formate de mare succes. Aseara, cea mai tare productie din istoria televiziunii, Las Fierbinti, a fost mult in fata Chefi la cutite si Exatlon!
    Episodul Las Fierbinti a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. Aseara, serialul a inregistrat 11.5 puncte de rating si 29.9% share pe segmentul de public comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in timp ce televiziunea de pe pozitia secunda avea 7.8 puncte de rating si 20.2% share. La nivel national, aproape 2.4 milioane de romani au urmarit aventurile fierbintenilor, iar in minutul de aur, de la ora 20:58, aproape 2.8 milioane de telespectatori se bucurau de comedie.
  • Mile, pe unde te-ai ascuns, tati...priveste sa vezi cum A 1 a pierdut prima pozitie marti seara...poate ai si o explicatie...ca sunt tare curios...da, ai dreptate, e cald si lumea sta pana tarziu pe afara si nu se uita la televizor...ca urmare toata lumea scade in audiente. Nu-i asa ca ne vei servi scuza asta de miercuri si pana luni pana spre sfarsitul toamnei ?
  • Chefii s-au luptat lunea cu un film, nu cu Ma insoara mama (doar la 22.50 a inceput)

    Chefii au scazut, Antena a fost neinspirata difuzarea emisiunii la mijlocul sezonului, mai bine o lasau pentru toamna!

Trimite un comentariu