Skip to main content

Chefii, şefi lunea, peste Mă însoară mama. Marţi, Las Fierbinţi "e şeful"

 
Chefii, şefi lunea, peste Mă însoară mama. Marţi, Las Fierbinţi "e şeful"

AUDIENŢE. Cum au stat Chefi la cuţite în această săptămână? Au fost şefi şi în audienţe? Au fost doar luni, când s-au bătut cu Exatlon (Kanal D) şi cu Mă însoară mama (Pro TV).

Publicitate

La ediţia de luni, Chefi la cuţite au fost pe primul loc la oraşe şi pe publicul comercial. La nivelul întregii ţări, a fost pe poziţia a doua, după Kanal D. Meciul Astra - FCSB i-a asigurat DigiSport un loc în top cinci.

Marţi, a fost rândul Pro TV la primul loc. După ce luni a fost tocmai pe poziţia a treia (pe toate targeturile, inclusiv cel comercial), marţi, cu Las Fierbinţi şi cu un film, a avut primul loc, peste bucătarii de pe Antena 1. Pe toate cele trei targeturi. A fost rândul Antenei să testeze locul al treilea.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Chefi la cuţite din această săptămână - ediţiile de luni şi de marţi:

Luni: Chefii la putere

Chefi la cuţite au dominat seara de luni.

NAŢIONAL. O medie de peste 1,2 milioane la întregii ţări pentru emisiunea de pe Antena 1, după Exatlonul de pe Kanal D (cu 1,4 milioane). Locul trei pentru Pro TV, cu 1,1 milioane.

URBAN. La oraşe, Chefii - Cătălin Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea - au sărit de 700.000 de telespectatori. Primul loc, urmat de Kanal D şi de Pro TV. Locul patru pentru DigiSport.

COMERCIAL. O medie de 360.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani şi primul loc pentru Chefi la cuţite. Kanal D, pe doi şi Pro TV, pe trei, cu Cove şi Mă însoară mama.

Audienţa posturilor TV luni, 16 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.422.000 8 18.2
2 Antena 1 1.211.000 6.8 15.5
3 Pro TV 1.161.000 6.5 14.9
4 Romania TV 391.000 2.2 5
5 DigiSport 1 331.000 1.9 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 16 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.00), în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 702.000 7.3 16.6
2 Kanal D 651.000 6.7 15.4
3 Pro TV 566.000 5.9 13.3
4 DigiSport 1 265.000 2.7 6.3
5 Romania TV 245.000 2.5 5.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 16 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 357.000 8 21.9
2 Kanal D 314.000 7 19.3
3 Pro TV 282.000 6.3 17.4
4 DigiSport 1 86.000 1.9 5.3
5 Romania TV 43.000 1 2.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

MARŢI. Las Fierbinţi şi Bruce Willis. Se opune cineva?

Cu Las Fierbinţi în grilă, urmat apoi de filmul Răzbunarea unui hoţ, cu Bruce Willis. Pro TV şi-a asigurat primul loc. Pe toate targeturile. Acum, Antena 1 a experimetnat poziţia a treia.

La nivelul întregii ţări, pe intervalul Chefi la cuţite Pro TV a avut o medie de peste 1,6 milioane de români, iar Chefii - 1,1 milioane. Între ei, pe doi, a fost Kanal D.

La oraşe, peste 800.000 de telespectatori pentru Pro TV, urmat de Kanal D şi de Antena 1.

Pe publicul comercial, Pro a numărat peste 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pe acest segment, Chefii au stat mai bine. Au fost pe doi.

Audienţa posturilor TV marţi, 17 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 1.650.000 9.2 20.5
2 Kanal D 1.524.000 8.5 19
3 Antena 1 1.119.000 6.3 13.9
4 Romania TV 386.000 2.2 4.8
5 Antena 3 381.000 2.1 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 17 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.00), în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 808.000 8.4 18.4
2 Kanal D 756.000 7.8 17.2
3 Antena 1 643.000 6.7 14.6
4 Antena 3 278.000 2.9 6.3
5 Romania TV 228.000 2.4 5.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 17 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.00), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 407.000 9.1 24.5
2 Antena 1 351.000 7.9 21.1
3 Kanal D 340.000 7.6 20.4
4 Romania TV 47.000 1.1 2.8
5 National TV 30.000 0.7 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  •  Borosteanu Cristian Stefan Borosteanu Cristian Stefan
    Exatlon este în scădere de audiență. A ajuns la 1,5 mil. pe National (au atins și 2 mil. în vremurile bune) și locul 3 pe comercial. Cauza? Plătesc tribut comportamentului unui concurent din echipa Faimoșilor.
  • Ciprian Ciprian
    O dată cu încălzirea vremii, toate televiziunile vor scădea în audiențe.
  • Expertul Expertul
    Superb! Managementul antenist prin programarea Chefi la cutite si Iumor primavara si toamna, a reusit foarte repede sa omoare doua formate de mare succes. Aseara, cea mai tare productie din istoria televiziunii, Las Fierbinti, a fost mult in fata Chefi la cutite si Exatlon!
    Episodul Las Fierbinti a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. Aseara, serialul a inregistrat 11.5 puncte de rating si 29.9% share pe segmentul de public comercial cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in timp ce televiziunea de pe pozitia secunda avea 7.8 puncte de rating si 20.2% share. La nivel national, aproape 2.4 milioane de romani au urmarit aventurile fierbintenilor, iar in minutul de aur, de la ora 20:58, aproape 2.8 milioane de telespectatori se bucurau de comedie.
  • geo geo
    Mile, pe unde te-ai ascuns, tati...priveste sa vezi cum A 1 a pierdut prima pozitie marti seara...poate ai si o explicatie...ca sunt tare curios...da, ai dreptate, e cald si lumea sta pana tarziu pe afara si nu se uita la televizor...ca urmare toata lumea scade in audiente. Nu-i asa ca ne vei servi scuza asta de miercuri si pana luni pana spre sfarsitul toamnei ?
  • jk jk
    Sau sa o fi inceput prin februarie-martie
  • Iuli Iuli
    Chefii s-au luptat lunea cu un film, nu cu Ma insoara mama (doar la 22.50 a inceput)

    Chefii au scazut, Antena a fost neinspirata difuzarea emisiunii la mijlocul sezonului, mai bine o lasau pentru toamna!

Trimite un comentariu

sus