Skip to main content

REZULTATE FINANCIARE. Cât a câștigat din publicitate și de la cabliști grupul Pro în primul trimestru

 
REZULTATE FINANCIARE. Cât a câștigat din publicitate și de la cabliști grupul Pro în primul trimestru

Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV, cu operațiuni media în patru țări, a atras în lunile ianuarie - martie venituri de aproape 140 de milioane de dolari. 

Cifrele reies din raportul financiar publicat de compania listată la bursă și arată o creștere față de aceeași perioadă din 2017. „Rezultatele financiare pentru primul trimestru reprezintă cel mai puternic început din ultimul deceniu”, a spus Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer CME, în comunicatul ce anunță cifrele. 

Publicitate

Aceleași date mai arată că Cehia și România aduc grosul veniturilor. 51,5 milioane de dolari venituri au fost operațiunile media din Cehia, în timp ce grupul Pro, cu toate televiziunile sale din România, a atras venituri de aproape 46 de milioane de dolari

În ce privește profitul operațional (OIBDA), operațiunile din România sunt cele mai profitabile. 

Cum s-au împărțit veniturile Pro TV în ianaurie - martie 2018: 

Din publicitate, grupul a atras 33,4 milioane de dolari, în creștere față de perioada similară a lui 2017, când a avut 28,1 milioane de dolari. 

Creștere ușoară de la un an la altul și la veniturile de la cabliști: 11,8 milioane de dolari în primul trimestru din 2018, față de 10 milioane de dolari în aceeași perioadă din 2017.  

Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officer CME, a adăugat: „Am câștigat grila de prime time în fiecare țară în aproape fiecare seară în timpul primului trimestrului, ceea ce a contribuit la o creștere semnificativă a veniturilor. Canalele noastre oferă o largă acoperire pentru advertiseri, deoarece acestea continuă să fie cea mai populară sursă de știri și divertisment din țările noastre. Vom investi în conținutul local, concentrându-ne în același timp pe controlul costurilor în ansamblu și vom rămâne lideri de piață pe teritoriile noastre”.

Veniturile Central European Media Enterprises (CME) în perioada ianuarie - martie 2018, comparativ cu aceeași perioadă din 2017 (milioane de dolari): 

  Tara   Venituri 2018   Venituri 2017  
1 Bulgaria 19.433 15.305
2 Cehia 51.534 39.474
3 Romania 45.961 38.944
4 Slovacia 22.953 18.34

Profitul Operațional Înainte de Depreciere și Amortizare (OIBDA), obținut de CME în perioada ianuarie - martie 2018 (milioane de dolari)

  Tara   OIBDA 2018   OIBDA 2017  
1 Bulgaria 2.981 1.258
2 Cehia 15.37 10.747
3 Romania 18.893 14.46
4 Slovacia 1.103 748

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu