Skip to main content

REZULTATE FINANCIARE. Cât a câştigat din publicitate şi de la cablişti grupul Pro în primul trimestru

 
REZULTATE FINANCIARE. Cât a câştigat din publicitate şi de la cablişti grupul Pro în primul trimestru

Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV, cu operaţiuni media în patru ţări, a atras în lunile ianuarie - martie venituri de aproape 140 de milioane de dolari.

Publicitate

Cifrele reies din raportul financiar publicat de compania listată la bursă şi arată o creştere faţă de aceeaşi perioadă din 2017. „Rezultatele financiare pentru primul trimestru reprezintă cel mai puternic început din ultimul deceniu”, a spus Michael Del Nin, Co-Chief Executive Officer CME, în comunicatul ce anunţă cifrele.

Aceleaşi date mai arată că Cehia şi România aduc grosul veniturilor. 51,5 milioane de dolari venituri au fost operaţiunile media din Cehia, în timp ce grupul Pro, cu toate televiziunile sale din România, a atras venituri de aproape 46 de milioane de dolari.

În ce priveşte profitul operaţional (OIBDA), operaţiunile din România sunt cele mai profitabile.

Cum s-au împărţit veniturile Pro TV în ianaurie - martie 2018:

Din publicitate, grupul a atras 33,4 milioane de dolari, în creştere faţă de perioada similară a lui 2017, când a avut 28,1 milioane de dolari.

Creştere uşoară de la un an la altul şi la veniturile de la cablişti: 11,8 milioane de dolari în primul trimestru din 2018, faţă de 10 milioane de dolari în aceeaşi perioadă din 2017.

Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officer CME, a adăugat: „Am câştigat grila de prime time în fiecare ţară în aproape fiecare seară în timpul primului trimestrului, ceea ce a contribuit la o creştere semnificativă a veniturilor. Canalele noastre oferă o largă acoperire pentru advertiseri, deoarece acestea continuă să fie cea mai populară sursă de ştiri şi divertisment din ţările noastre. Vom investi în conţinutul local, concentrându-ne în acelaşi timp pe controlul costurilor în ansamblu şi vom rămâne lideri de piaţă pe teritoriile noastre”.

Veniturile Central European Media Enterprises (CME) în perioada ianuarie - martie 2018, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017 (milioane de dolari):

Tara Venituri 2018 Venituri 2017
1 Bulgaria 19.433 15.305
2 Cehia 51.534 39.474
3 Romania 45.961 38.944
4 Slovacia 22.953 18.34

Profitul Operaţional Înainte de Depreciere şi Amortizare (OIBDA), obţinut de CME în perioada ianuarie - martie 2018 (milioane de dolari)

Tara OIBDA 2018 OIBDA 2017
1 Bulgaria 2.981 1.258
2 Cehia 15.37 10.747
3 Romania 18.893 14.46
4 Slovacia 1.103 748

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mda...pro tv și restul !!! Generația pro tv, într-o țară de manele,PSD,Voiculescu, Ghiță, ceea ce reușește pro tv este extraordinar !!! Bravo pro tv

Trimite un comentariu

sus