Skip to main content

AUDIENȚE. iUmor a avut prima poziție pe publicul comercial, cu ultimele audiții. Exatlonul conduce încă la orașe și la nivel național

 
AUDIENȚE. iUmor a avut prima poziție pe publicul comercial, cu ultimele audiții. Exatlonul conduce încă la orașe și la nivel național

AUDIENȚE. Competiție strânsă pe publicul comercial, duminică seara, când la bătaie erau iUmor, Exatlon și filmul Pro, Robocop. 

Liderul pe tronsn a fost iUmor - cu ultima rundă de audiții - , însă Kanal D și Pro TV au ținut aproape. 

La nivel național și în mediul urban, lucruri au fost clare: Kanal D, liderul, urmat de Antena 1 și cu Pro TV pe trei. 

Publicitate

Antena 1 a difuzat duminică seara ultima rundă de audiții din acest sezon. Postul anunță pentru duminica viitoare o ediție specială cu cele mai bune momente din sezon, iar finala va avea loc pe 27 mai. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele serii de duminică, pe intervalul emisiunii iUmor, de pe Antena 1: 

NAȚIONAL. Kanal D a condus tronsonul cu o medie de 1,3 milioane de telespectatori la nivel național. iUmor a pus Antena 1 pe doi, cu o medie de puțin peste un milion de privitori, în timp ce Pro TV cu filmul Robocop a avut o presteție slabă: 880.000 media de telespectatori. 

URBAN. Și la orașe, Kanal D a fost prima opțiune, cu o medie de 630.000 de telespectatori. Antena 1 a avut locul secund și o medie de 550.000 de persoane. Pro TV, de pe poziția a treia, a avut o medie de 480.000 de persoane. 

COMERCIAL.  Antena 1 a avut prima poziție pe publicul cu vârste între 18 și 49 de ani, cu o medie de aproape 300.000 de persoane. Kanal D și Pro TV au fost la mică distanță, cu 290.000, respectiv, 280.000 de telesoectatori, media.  

Audienţa posturilor TV duminică, 13 mai, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.20), la nivel NAŢIONAL
 
  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Kanal D 1.352.000 7.6 16.3
2 Antena 1 1.021.000 5.7 12.3
3 Pro TV 876.000 4.9 10.6
4 Romania TV 612.000 3.4 7.4
5 Prima TV 597.000 3.3 7.2
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV duminică, 13 mai, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.20), în mediul URBAN
 
  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Kanal D 633.000 6.6 14.3
2 Antena 1 547.000 5.7 12.4
3 Pro TV 480.000 5 10.9
4 Romania TV 311.000 3.2 7
5 Prima TV 255.000 2.6 5.8
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV duminică, 13 mai, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.20), pe publicul COMERCIAL
 
  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 294.000 6.6 16.9
2 Kanal D 289.000 6.5 16.6
3 Pro TV 280.000 6.3 16.1
4 Prima TV 106.000 2.4 6.1
5 DigiSport 1 87.000 1.9 5
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • până la urmă, ProTV mai domină doar cu RAT și LasFierbinți. cam trist pentru nava amiral a televiziunilor românești
  • Diferentele sunt nesemnificative, ca sa il citez pe Mile, care comenta in situatii similare cand Pro TVul era pe primul loc, la mica distanta in fata concurentei. Oricum primul loc e primul loc, trebuie sa recunoastem acest lucru.
  • @ 1 q s-am : la diferenta de 0,3 chiar nu se poate spune asta. :)) Antena trece printr-o perioada foarte grea. Victoriile astea cu 0,1 peste Kanal D și 0,3 peste Protv ridicate în slavi de antenisti de parcă ar avea audienta dubla arata disperare mare și multa penibilitate.

Trimite un comentariu