Skip to main content

Lidl a lansat o nouă campanie de imagine, cu Inna și solistul trupei The Motans. De data aceasta fără Carla's Dreams

 
Lidl a lansat o nouă campanie de imagine, cu Inna și solistul trupei The Motans. De data aceasta fără Carla's Dreams
Sursa colaj: Spynews

Lidl a lansat o nouă campanie „manifest”. Povestea spotului este narată de cântăreața Inna alături de solistul trupei The Motans, Denis Roabeș.

Coloana sonoră a spotului este produsă de Global Records și semnată de cei doi cântăreți, anunță reprezentanții companiei.

Publicitate

Noua campanie pornește de la ideea „Învățăm din toate lucrurile simple”.

Campania actuală o continuă pe cea începută în 2017, care aduce în prim plan familia, care i-a avut în rol de naratori pe Inna și pe Carla’s Dreams (cel care a compus atunci coloana sonoră). 

Întrebați de Paginademedia.ro de ce în campania actuală Lidl n-a mai colaborat cu Carla`s Dreams, reprezentanții companiei au răspuns: 

„INNA a fost alegerea fireasca atat pentru compozitia soundtrack-ului, cat si ca voce. Pentru ca Lidl pune pret pe libertatea de creatie, a acceptat propunerea INNEI de a-i coopta in proiect pe cei de la The Motans (care, la randul lor, sunt printre favoritii publicului companiei).

In ceea ce priveste Carla's Dreams, am ramas prieteni in continuare - chiar zilele acestea trupa este sustinuta de Lidl in vederea concertului de lansare a noului album, Monomaniac.”

Campania Lidl marchează și o noutate, parteneriatul dintre lanțul de retail și serviciul de streaming muzical Spotify. Spotify România a fost lansat recent în România, la jumătatea lunii martie.

Campania de promovare a noului spot durează 3 luni. 

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Lidl = mult mult marketing, multa multa reclama si ramai surprins ca de fiecare data nu gasesti in magazin ceea ce cauti, acele lucruri de care cu adevarat ai nevoie.
    LIDL = Sortiment limitat de produse si produse de o calitate indoielnica.

Trimite un comentariu