Skip to main content

AUDIENȚE. Antena 1, lider pe toate targeturile cu semifinala Chefi la cuțite. TVR 1 și Kanal D, egale la nivel național. TVR 2, locul cinci pe comercial

 
AUDIENȚE. Antena 1, lider pe toate targeturile cu semifinala Chefi la cuțite. TVR 1 și Kanal D, egale la nivel național. TVR 2, locul cinci pe comercial

AUDIENȚE. Antena 1 s-a clasat pe locul întâi în topul audiențelor cu semifinala emisunii Chefi la cuțite, difuzată luni, 25 iunie. Postul de televiziune a condus topul audiențelor pe toate categoriile de public. 

Cooking show-ul jurizat de Cătălin Scărlătescu, Sorin Bontea și Florin Dumitrescu a strâns în fața televizoarelor o medie de peste 1,4 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări. 

Pro TV s-a clasat pe locul doi, cu cifre de peste 1,1 milioane de telespectatori. Postul de televiziune și-a menținut poziția pe toate targeturile, cu două producții difuzate pe intervalul Chefi la cuțite: serialul Las Fierbinți, de la 20:30 și filmul de acțiune Numărul patru, de la 21:30.  

Publicitate

TVR 1 și Kanal D s-au poziționat la egalitate în topul audiențelor de la nivel național, unde au avut aceeași medie, adică 799.000 de telespectatori în fiecare minut. 

Televiziunea publică a difuzat de la ora 20:00 Telejurnalul, iar de la ora 21:00 a difuzat meciul Iran - Portugalia (încheiat 1 -1) din cadrul Campionatului Mondial de Fotbal 2018. 

Kanal D a avut pe intervalul Chefi la cuțite de la ora 20:00 producția turcească Dragoste și ură. 

Antena 3 a completat topul pe poziția a cincea cu aproape 400.000 de telespectatori. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiența posturilor, luni, 25 iunie, pe intervalul semifinalei Chefi la cuțite:

URBAN. Antena 1 a scos cifre bune și la orașe unde au avut o medie de aproximativ 800.000 de telespectatori în fiecare minut. Pro TV a avut cifre la jumătate față de locul întâi, cu o medie de 488.000 de urmăritori. 

TVR 1 a prins podiumul pe publicul urban, cu aproape 450.000 de telespectatori. Kanal D s-a clasat imediat pe patru, la o diferență mică față de postul public. 

COMERCIAL. Chefi la cuțite a scos o medie de 400.000 de telespecatori și pe publicul cu vârsta cuprinsă între 18-49 de ani. Pe locul secund s-a clasat Pro TV, dar cu cifre la jumătate. 

TVR 1 a încheiat pe trei și pe publicul comercial. Meciul a fost urmărit de aproximativ 200.000 de telespectatori din segmentul tânăr. Kanal D a încheiat pe patru. 

Topul a fost completat de TVR 2 cu 71.000 de telespectatori. Postul a difuzat, meciul Spania - Maroc, de la ora 21:00, încheiat 2 -2.  

Audienţa posturilor TV luni, 25 iunie, pe intervalul Chefi la cuțite (20.00-23.20), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.465.000 8.2 19.6
2 Pro TV 1.118.000 6.2 15
3 Kanal D 799.000 4.5 10.7
4 TVR 1 799.000 4.5 10.7
5 Antena 3 384.000 2.1 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 25 iunie, pe intervalul Chefi la cuțite (20.00-23.20), la nivel URBAN

  URBAN   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 823.000 8.6 20.8
2 Pro TV 488.000 5.1 12.3
3 TVR 1 442.000 4.6 11.2
4 Kanal D 400.000 4.2 10.1
5 Antena 3 280.000 2.9 7.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 25 iunie, pe intervalul Chefi la cuțite (20.00-23.20), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 407.000 9.2 26.9
2 Pro TV 265.000 6 17.5
3 TVR 1 194.000 4.4 12.8
4 Kanal D 123.000 2.8 8.2
5 TVR 2 71.000 1.6 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • doru, pai daca zici ca e un esec , inseamna ca publicul antenei nu vrea seriale turcesti si trebuie scos din grila imediat, feminin nu trebuie sa insemne si casnic , ziua se uita casnicele , seara publicul activ . cu ,multi bani , cel rural e foarte putin , chiar daca el prefera turcisme , filmele sunt mai vizionate
  • Nu o da in diverse, "mile"... Este exact pentru postul "Antena 1", public feminin casnic.
    "deci tinerii domina la antena"
    Se vede... Vad ca "Pro TV" a fost lider pe comercial, "Antena 1" aproape de locul 4.
  • Doru, după cum vezi nu prea se uita , e feminin dar nu rural , la national foarte jos , la comercial e mai bine decât la national , deci tinerii domina la antena
  • Mai bine "van damme", "mile", decat turcisme cum iti plac tie. Ideal pe gustul tau, pentru casnici, pensionari...
  • Tot nu conteaza "mile", cat timp in alea 4 luni "Pro TV" e lider.
    Si mai bine o rererereredifuzare cu "van damme", decat turcisme (cum vad ca a inceput "Antena 1" sa difuzeze).
  • Tocmai asta și zic , e un post pt cei fara pretenții ca tine , nu ai ce vezi la el, dar pt nivelul tau van damme e perfect , pt mine reluările nu reprezintă nimic

Trimite un comentariu