
Campania Uite Barza, semnată de agenția Publicis în colaborare cu The Practice, a mai obținut două distincții la festivalul de publicitate Cannes Lions. Vestea celor două premii vine după bronzul anunțat săptămâna trecută.
Următoarele două premii adjudecate de campania românească sunt:
- Bronze Lion la categoria Sustainable Development Goals, primul premiu de acest fel câștigat de o campanie românească la Cannes.
- Silver Lion la categoria Mobile.
Aceste două distincții vin după premiul - Bronze Lion - la categoria Health and Wellness Lions, anunțat săptămâna trecută și despre care Paginademedia.ro a scris AICI.
Cătălin Albu, Client Service Director Publicis:
"Pentru noi Uite Barza! a fost acel proiect pe care nu vrei să-l ratezi și pentru care am încercat să dăm tot ce avem mai bun. Mulțumim echipei Enel că ne-au implicat în povestea berzelor albe și echipei SOR că ne-au dat șansa să le cunoaștem mai bine.
Astfel, am reușit să câștigăm primul premiu cu o campanie dezvoltată local la categoria Sustainable Development Goals"
Campania Uite Barza! s-a desfășurat iulie - august 2017. Enel și Societatea Ornitologică Română (SOR) au lansat o aplicație de mobil - Uite Barza - prin care s-a realizat o numărătoare periodică a populației berzelor albe din ţară.
- Ideea de la care s-a plecat în realizarea campaniei a fost aceea că barza albă foloseşte ca suport pentru cuib stâlpii reţelelor de electricitate, iar electrocutarea fiind astfel principala amenințare pentru această specie.
- Cu ajutorul aplicației, au fost asigurate peste 54% din total cuiburilor care puneau berzele în pericol de electrocutare.
Prin intermediul aplicației au fost identificate peste 2.800 de cuiburi care găzduiau peste 8.200 de exemplare. Astfel, potrivit datelor de la SOR, acest lucru reprezintă aproximativ 80% din populația de berze albe din România.
Citește și:
-
Campanii românești, premiate la Cannes Lions: MagicHome a luat argintul și Uite Barza, semnată de Publicis, a luat bronzul
-
VIDEO. Telekom România și Leo Burnett au câștigat Bronze Lion la Cannes Lions
-
Campania Scaunul MagicHome, gândită de agenția Jazz, premiată cu Grand Effie
-
Campania “Opreste barbaria, Salvează Ciocârlia!”, premiată cu aur la Cannes Lions
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii