Skip to main content

iCEE.fest 2018 ia startul la Bucureşti. Primul subiect de discuţie: trei trenduri de urmărit în business-ul digital

 
iCEE.fest 2018 ia startul la Bucureşti. Primul subiect de discuţie: trei trenduri de urmărit în business-ul digital

Cel mai mare festival de internet şi tehnologie din Europa centrală şi de Est ia startul astăzi la Bucureşti, la Grand Cinema, din Băneasa Shopping City.

Publicitate

140 de companii majore si aproape 200 de experţi din tehnologie si comunicare online se adună la Bucureşti, joi si vineri, la iCEE.fest.

Evenimentul, care a debutat la ora nouă dimineaţa se dechide dezbaterea „Disruption by Technology - What's next?”, modeartă de Dragoş Stanca, fondatorul evenimentului.

O dezbatere la care sunt prezenţi oameni din presa internaţională, dar şi de la giganţii de pe zona de digital, Facebook şi Google.

Iată primii vorbitori:

  • Jean-Christophe Demarta, Vice President - Global Advertising, The New York Times,
  • Dan Oros, RO Marketing Manager, Google,
  • Andrew Weld-Moore, Head of Digital Business for CEE, Facebook,
  • Ben Phillips, Global Head of Mobile, Mediacom,
  • Brandon Keenen, Senior Digital Commercial Director, CNN International Commercial

Vorbitorii, despre trei trenduri care ar trebui urmărite:

Ben Philips, Mediacom:

„Vom vedea mai multe chestiuni legate de Virtual Reality. Mai mult AI (Artificial Inteligence) şi Voce (Alexa).”

Dan Oros, Google:

„Ce vedem este că brandurile şi agenţiile devin mai sofisticate în ce priveşte modul în care comunică. E mai multă automotizare în zilele acestea, deci mai multe scripturi. Mulţi se concentrează pe Youtube.

Jean-Cristophe Demarta, The New York Times:

În ce priveşte „Voice” şi „Artificial Intelligence”, e greu pentru oricine să spună dacă aceste tehnologii pot face şi bani. Voice va fi mare.
Ce va avea impact asupra business-urilor, este evoluţia platformelor. Previziunile indică faptul că, în termeni de cheltuieli, Instagram va fi un jucător tot mai mare.

Amazon continuă să meargă în multe zone noi şi sp aibă un impact tot mai mare.

Brandon Keenan, CNN: „Cheia va fi simplificarea. Voice search va fi foarte importantă.”

Detalii despre eveniment, program, invitaţi, AICI

Constantine Kamaras, IAB Europe, despre evoluţia industriei de publicitate:

Piaţa s-a transformat mul în ultimii cinci ani. În mult feluri, zona de digital nu numai că compensează pierderile din zona de media tradiţională, dar a avut o evoluţie record.

Dacă vă uitaţi la pieţe, UK este liderul continentului. Mai mult decât dublu faţă de locul al doilea ocupat de Germania.

Creşterile de venituri vin de la UK sau de la ţările nordice, însă vin şi de la multe dintre ţările din CEE.

Dacă ne uităm la grafice, observăm că diferenţa dintre publicitatea tip dispaly şi cea pe bază de „search” s-a diminuat.

40% din cheltuielile de publicitate din zona digitală merg către mobile. (în Europa, arată un studiu IAB, prezentat în debutul evenimentului).

Creşterea zonei de video este un trend pozitiv consistent. Acesta a ajuns la 27% din publicitatea tip dispaly (2017 vs 2016). Creşte de patru ori mai repede decât publicitatea dispay clasică.

GALERIE FOTO. Primele imagini de la iCEE.fest

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus