Skip to main content

Numire în Grupul Digi: Luiza Domnişoru este noul director de Comunicare şi CSR

 
Luiza Domnisoru
Luiza Domnisoru

Luiza Domnişoru se alătură, din această lună, echipei de management a Grupului Digi, în calitate de director al Departamentului de Comunicare şi CSR.

Publicitate

Principalul rol al departamentului este conceperea şi implementarea strategiei de comunicare şi responsabilitate socială de corporaţie a grupului, anunţă compania într-un comunicat.

Cu o experienţă de peste 20 de ani în comunicare, Luiza Domnişoru (40 ani) este licenţiată în jurnalism, din 2001, are un master în relaţii publice şi publicitate şi a absolvit programul Executive MBA româno-francez INDE, organizat de ASE – Conservatoire National des Arts et Métiers (CNAM, Paris).

La începutul carierei, a lucrat în presa scrisă (“Curentul” şi “Mediafax”).

Din 2003, s-a alăturat echipei de comunicare a TVR, devenind, un an mai târziu, şef Serviciu Comunicare Externă TVR. In această calitate a coordonat echipa de comunicare externă corporate şi comunicare de produs.

Din 2008 până în 2017, a fost şef Serviciu Relaţii publice în cadrul Grupului Renault în România, coordonând campanii şi proiecte de comunicare integrată pentru grup şi pentru constructorul de automobile Dacia. Înainte de a se alătura echipei Digi Communications, Luiza a fost Corporate Communications Director în cadrul agenţiei de PR Rogalski Damaschin Public Relations, gestionând conturi şi proiecte din domeniul energiei şi infrastructurii, FMCG, transporturi, asigurări etc.

În paralel, Luiza derulează şi activităţi didactice, fiind profesor asociat al Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi al Facultăţii de Litere. Din 2018, este membru al Consiliului Consultativ al programului Executive MBA româno-francez INDE, organizat de ASE şi CNAM (Paris).

Grupul Digi Communications este compania-mamă a operatorului regional de telecomunicaţii RCS&RDS, furnizor de servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile care operează în România, Ungaria, Spania şi Italia.

Grupul deţine şi canalele de televiziune Digi 24, Digi Sport, Digi Film, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, posturile de radio ProFM şi DigiFM şi platformele de comunicare online şi social media reunite sub DigiOnline.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Articol scris cu picioarele. Adica fata are 40 de ani, si-a luat licenta acum 17 ani, dar are experienta in comunicare de peste 20 de ani. Asta inseamna ca cineva a angajat-o in acest domeniu cam pe vremea in care isi lua Bacalaureatul, sau chiar mai inainte! As vrea sa stiu si eu ce companie lucreaza cu asemenea experti. Apoi ni se spune ca si-a inceput cariera (adica inainte de a ajunge in comunicare) la Curentul si Mediafax. Adica pe la 17-18 ani, cand era eleva de liceu...
  • A venit Nimeni Nicaieri. Pe o galeată de bani, sa incerce cosmetizarea UM Digi24.
  • Departamentului de Comunicare și CSR al celor de Digi este slab...foarte slab.

Trimite un comentariu

sus