Skip to main content

AUDIENȚE. Croația - Anglia (TVR) vs Liviu Dragnea - Mihai Gâdea. Fotbalul a lăsat în urmă politica. Mult! Partida, de 30 de ori mai tare pe publicul comercial

 
AUDIENȚE. Croația - Anglia (TVR) vs Liviu Dragnea - Mihai Gâdea. Fotbalul a lăsat în urmă politica. Mult! Partida, de 30 de ori mai tare pe publicul comercial
Sursă foto | FIFA.COM

AUDIENȚE. Meci important miercuri seara. Un meci pe stadion - semifinala Croația - Anglia. Un altul în programe: partida s-a intersectat cu Liviu Dragnea, invitatul lui Mihai Gâdea la SInteza zilei.

Publicitate

Rezultatul:

Fotbalul a învins la scor politica. Mai ales în rândul tinerilor: pe segmentul comercial, meciul de pe TVR 1 a avut audiențe de aproape 30 de ori mai mari decât emisiunea cu Liviu Dragnea. Pe comercial, Antena 3 a fost depășită și de Comedy Central.

Dragnea "a punctat" ceva mai bine (în cifre absolute), la nivel național și la orașe (vorbim de câteva sute de mii de telespectatori), dar nu a prins primele patru locuri.

Clasamentul, pe intervalul meciului de fotbal Croația - Anglia (2-1), care s-a intersectat aproape integral cu Sinteza zilei cu Dragnea în platou.

TVR 1 s-a regăsit pe primul loc în topul audiențelor și cu cea de-a doua semifinală din cadrul Campionatului Mondial de Fotbal din Rusia.

Pro TV și Kanal D au fost următoarele în topul audiențelor, pe locul doi respectiv trei. Clasamentul a rămas neschimbat pentru toate categoriile de public. 

Meciul disputat de reprezentativa Croației împotriva naționalei Angliei, încheiat 2 - 1, a adus televiziunii publice o medie de aproximativ 2.291.000 de telespectatori, la nivel național, în fiecare minut al partidei. 

Pro TV s-a clasat pe locul următor, însă cu cifre la jumătate față de prima poziție. Kanal D a înceheiat top trei cu cifre sub un milion de persoane.

Antena 3, cu o ediție din emisiunea Sinteza Zilei în cadrul căreia a fost invitat Liviu Dragnea, nu s-a regăsit în top cinci televiziuni din topul audiențelor de aseară. Postul Intact s-a clasat pe locul șase, la nivel național, cu o medie de aproximativ 351.000 de telespectatori. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de miercuri, 11 iulie, pe intervalul meciului Croația - Anglia:  

NAȚIONAL. TVR 1 a depășit și cu cea de-a doua semifinală a Cupei Mondiale pragul de două milioane de telespectatori. Cifrele au fost chiar mai mari decât cele obținute de partida Franța - Belgia. 

Pro TV s-a poziționat pe locul doi cu cifre de peste un milion de telespectatori, la nivelul întregii țari, în fiecare minut al partidei. A difuzat două producții care s-au intersectat cu meciul de fotbal. Mai exact, Las Fierbinți, jumătate de ora, și filmul Sunt plecat în oraș, în întregime. 

Kanal D a încheiat topul pe locul trei, cu serialul turcesc Meryem. Postul a obținut o medie de aproximativ 800.000 de telespectatori,  în fiecare minut al partidei. 

Serialul turcesc al Antenei 1 a poziționat postul de televiziune pe patru cu o medie de aproximativ 442.000 de telespectatori

Locul șase pentru Antena 3, cu 350.000 de români pe post, după România TV (care avea cu 30.000 de telespectatori în fața postului Intact).

URBAN. TVR 1 a dominat și targetul urban. A obținut o medie de aproximativ 1.300.000 de telespectatori. Pro TV s-a clasat pe locul doi, însă cu cifre de sub 500.000 de telespectatori.

Kanal D a avut cifre apropiate de Pro TV. A prins locul trei cu o medie de 423.000 de telespectatori în fiecare minut.

La orașe, Antena 3 a fost pe poziția a cincea, cu 240.000 de telespectatori media pe minut. 

COMERCIAL. Pe tronsonul de public cu vârsta între 18 și 49 de ani, TVR 1 a fost primul, cu o medie de peste 600.000 de privitori în fiecare minut. Pro TV a adunat 245.000 de telespectatori.

Kanal D și Antena 1 s-au poziționat la egalitate pe publicul comercial, ambele cu seriale turcești pe interval. Au strâns o medie de aproximativ 115.000 de privitori, fiecare

Ca de obicei pentru stațiile de știri, foarte puțini tineri pe post. Antena 3, cu Liviu Dragnea, a fost pe locurile 8-9, la egalitate cu Pro 2. În cifre: doar 20.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe Antena 3, față de 625.000 la semifinala de pe TVR 1.

Au avut cifre mai mari decât emisiunea cu Liviu Dragnea: Comedy Central, Pro Cinema și Național TV.

Audiența posturilor TV, miercuri, 11 iulie, pe intervalul meciului Croația - Anglia (21:00 - 23:40), la nivel NAȚIONAL:

 

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg%   Share  
1 TVR 1 2.291.000 12.8 29.4
2 Pro TV 1.135.000 6.3 14.6
3 Kanal D 809.000 4.5 10.4
4 Antena 1 442.000 2.5 5.7
5 Romania TV 380.000 2.1 4.9
6 Antena 3 352.000 2 4.5
7 National TV 260.000 1.5 3.3
8 Antena Stars 180.000 1 2.3
9 Prima TV 123.000 0.7 1.6
10 Pro 2 113.000 0.6 1.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV, miercuri, 11 iulie, pe intervalul meciului Croația - Anglia (21:00 - 23:40), la nivel URBAN:

 

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg%   Share  
1 TVR 1 1349.000 14 32.1
2 Pro TV 460.000 4.8 11
3 Kanal D 423.000 4.4 10.1
4 Antena 1 251.000 2.6 6
5 Antena 3 241.000 2.5 5.7
6 Romania TV 185.000 1.9 4.4
7 National TV 119.000 1.2 2.8
8 Antena Stars 98.000 1 2.3
9 Realitatea TV 73.000 0.8 1.7
10 Pro 2 67.000 0.7 1.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, miercuri, 11 iulie, pe intervalul meciului Croația - Anglia (21:00 - 23:40), la nivel COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg%   Share  
1 TVR 1 625.000 14.1 39.6
2 Pro TV 245.000 5.5 15.5
3 Kanal D 115.000 2.6 7.3
4 Antena 1 115.000 2.6 7.3
5 National TV 45.000 1 2.9
6 Pro Cinema 26.000 0.6 1.7
7 Comedy Central 25.000 0.6 1.6
8 Pro 2 22.000 0.5 1.4
9 Antena 3 22.000 0.5 1.4
10 Realitatea TV 20.000 0.5 1.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu va faceti griji, fanii adevarati au abonament la antena play sau si-au inregistrat emisiunile cu Gadea si Asociatii. Nu pierd astia nimic. Ca A3 abia mai duce cheltuielile se vede si din saiturile lor care nu dau nimic moka si daca dau sunt pline de reclame. Cam peste tot gasesti emisiuni inregistrate ori pe sait ori pe youtube pentru alte tv. La astia e numai un cont anonim care da pe youtube doar sonor. Adica radem glumim dar banu e ban. Iubirea costa.
  • "aveti probleme la mansarda?!"
    "mile", mai intai sa te uiti in oglinda... Tu esti cel care lauda zilnic un anumit post, "Antena 1"... Ti-am explicat clar"
    Uite aici dezastru, "mile". Nu marti cum visezi tu...
    Marti pe comercial pe locul 4 "Pro TV" cu 4.1 rating. Miercuri pe locul 4 "Antena 1" cu 2.6 rating.
    De ce nu comentezi de audientele de miercuri, dezastru pentru postul tau favorit ?
  • Uite aici dezastru, "mile". Nu marti cum visezi tu...
    Marti pe comercial pe locul 4 "Pro TV" cu 4.1 rating. Miercuri pe locul 4 "Antena 1" cu 2.6 rating.
  • Uite mile vezi aseara antenuta a fost pe 4 cel mai tare ma bucur pentru pro 2 ca este in crestere pe cand happy se scufunda de multe ori nici in primi 20 ,

Trimite un comentariu