Skip to main content

AUDIENȚE. TVR 1, primul în topul audiențelor. Semifinala care a trimis Belgia acasă, cel mai urmărit meci la acest Mondial, de până acum. Pro TV, locul patru pe toate targeturile

 
AUDIENȚE. TVR 1, primul în topul audiențelor. Semifinala care a trimis Belgia acasă, cel mai urmărit meci la acest Mondial, de până acum. Pro TV, locul patru pe toate targeturile
Sursă foto | FIFA.COM

AUDIENȚE. Meciul de fotbal dintre Franța și Belgia (1 - 0), de la Campionatul Mondial de Fotbal din Rusia, a pus TVR 1 pe primul loc în topul audiențelor. Semifinala, care a trimis Belgia acasă, a fost lider de audiență pe toate targeturile.

Publicitate

Dragoste și ură, de pe Kanal D și Poftiți la nea Marin, de pe Antena 1, au fost producțiile care au completat podiumul. 

În medie, peste două milioane de telespectatori, la nivel național, au urmărit în fiecare minut partida dintre Franța și Belgia. Astfel, partida care a trimis Franța în finală a devenit cea mai urmărită de până acum din cadrul Cupei Mondiale din Rusia.  

În seara în care s-a decis prima finalistă a turneului din Rusia, Pro TV nu a prins podiumul pe nicio categorie de public. Postul de televiziune a fost pe locul patru pentru toate categoriile de public. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de marți, 10 iulie pe intervalul meciului Franța - Belgia: 

NAȚIONAL. Primele trei televiziuni din top, la nivelul întregii țări, au obținut cifre de peste un milion de telespectatori, fiecare. TVR 1 a sărit de pragul de două milioane. 

Kanal D s-a poziționat pe doi cu producția turcească Dragoste și ură. În cifre, serialul a obținut o medie de aproximativ 1.229.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Antena 1 a completat podiumul, la o diferență mică față de Kanal D, cu emsiiunea Poftiți la Nea Marin. Emisiunea produsă de Mona Segal a avut o medie de aproximativ 1,2 milioane de persoane.  

Pro TV a avut pe intervalul meciului, la nivelul întregii țări, o medie de aproximativ 727.000 de telespectatori în fiecare minut. Las Fierbinți, jumătate de oră, și O noapte la Muzeu: Secretul Faraonului, în întregime, au fost producțiile care s-au intersectat cu meciul de fotbal. 

URBAN. Pe publicul de la orașe, TVR 1 a fost singurul post de televiziune cu peste un milion de telespectatori. A avut o medie de aproximativ 1.300.000 de privitori în fiecare minut al meciului. 

Kanal D și Antena 1 au avut cifre apropiate pe targetul urban. Mai exact, Kanal D s-a clasat pe doi cu o medie de aproximativ 630.000 de privitori. Pe trei s-a poziționat postul grupului Intact cu o medie de aproximativ 570.000 de telespectatori. 

COMERCIAL. TVR 1 a fost lider și pe tronsonul de public cu vârsta cuprinsă între 18-49. A avut o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori. 

Pe targetul comercial Antena 1 și Kanal D au schimbat locurile. Antena 1 adunat aproximativ 311.000 de telespectatori, iar Kanal D a completat topul cu aproximativ 188.000 de privitori. 

Audiența posturilor TV, marți, 10 iulie, pe intervalul meciului Franța - Belgia (21:00 - 22:55), la nivel NAȚIONAL:

  National   Nr. Persoane   Rtg%   Share  
1 TVR 1 2.164.000 12.1 25.8
2 Kanal D 1.229.000 6.9 14.7
3 Antena 1 1.201.000 6.7 14.3
4 Pro TV 727.000 4.1 8.7
5 Romania TV 380.000 2.1 4.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV, marți, 10 iulie, pe intervalul meciului Franța - Belgia (21:00 - 22:55), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg%   Share  
1 TVR 1 1.317.000 13.7 29.8
2 Kanal D 629.000 6.5 14.2
3 Antena 1 569.000 5.9 12.8
4 Pro TV 315.000 3.3 7.1
5 Antena 3 237.000 2.5 5.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, marți, 10 iulie, pe intervalul meciului Franța - Belgia (21:00 - 22:55), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg%   Share  
1 TVR 1 595.000 13.5 35.9
2 Antena 1 311.000 7.1 18.8
3 Kanal D 188.000 4.3 11.4
4 Pro TV 183.000 4.1 11
5 Prima TV 32.000 0.7 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Doru , e corect , publicul nu trebuie să se uite su nici nu se va uita la turcești, pe mine intereseaza să investească în emisiuni bune , turcii afara din grila
  • "mile", de ziua de miercuri nu zici nimic ? Iti mai scriu iar, poate vezi mai bine:
    Uite aici dezastru, "mile". Nu marti cum visezi tu...
    Marti pe comercial pe locul 4 "Pro TV" cu 4.1 rating. Miercuri pe locul 4 "Antena 1" cu 2.6 rating.
  • Am zis eu ceva initial de Protv sau antena mile? Știu ca tu ești limitat rău, dar rar găsesc asemenea ceestitu. Mai și insisți sa ne arăți cât de limitat ești.
  • Am zis eu ceva acum de antena ta asemanator cu ce spui tu ? Ai probleme grave băiatule. :))

    Mai bine revenim la subiect ca nu are rost cu tine. Se pare ca am avut dreptate când am sugerat ca TVR ar putea încerca să mai achiziționeze fotbal.
  • Mile, ai probleme grave băiatule. Ai nevoie de scuze? Nu ai zis tu de la inceput ca antena nu va fi afectata și ca protv va fi? :)) Atenție. Eu zic doar ce ai spus tu. Sa înțeleg ca și dacă cineva iti da dreptate, când vine vorba de a arunca din gunoiul tău la Protv tot nu este bine? Atunci, cheamă ajutoare.
  • F, ce zici de ce nu scad cand e meci , lasă asta , duminica nu era meci și era rating asemănător, eu ma refer la scuza protevist traditionala , campionatul
  • Ce sa zic mile. Fac audiente ok, dar cam atât. Momentan nu au fost niciodata lideri pe comercial, ceea ce este o problema.

Trimite un comentariu