Skip to main content

AUDIENȚE. Finala mică, audiențe modeste, la nivel de grupe. Ce cifre a avut Belgia - Anglia

 
AUDIENȚE. Finala mică, audiențe modeste, la nivel de grupe. Ce cifre a avut Belgia - Anglia
Sursa foto: Fifa.com

AUDIENȚE. Finala mică dintre Belgia și Anglia, difuzată sâmbătă de TVR și programată la ora 17.00, a avut cifre de audiență modeste la TVR 1. Au fost comparabile cu cifrele obținute

Publicitate

Postul public a fost totuși lider de audiență pe toate categoriile de public și o cotă consistentă de piață, pe publicul comercial, mai ales pentru ora de difuzare.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de sâmbătă, 14 iulie, pe intervalul finalei mici de la Cupa Mondială 2018, dintre Belgia și Anglia:  

NAȚIONAL. Partida de forbal dintre Belgia și Anglia, încheiată cu victoria Belgiei - scor 2-0 - a adus TVR 1 puțin peste un milion de persoane, media de telespectatori. Postul public a fost lider de audiență la nivelul întregii țări, la distanță de locul al doilea, ocupat de Antena 1. Postul Intact avea, pe același interval, o medie de 600.000 de telespectatori. Postul a avut pe interval reluarea emisiunii lui Nea Marin, „Poftiți pe la noi”. 

Locul al treilea i-a revenit postului România TV, urmat de Pro TV și Kanal D. 

URBAN. Partida de Cupă Mondială a avut, la orașe 700.000 de persoane, media pe minut, mai mult decât dublu față de locul al doilea, ocupat tot de Antena 1. De menționat că TVR 1 a avut și o cotă de piațăd e 25%, ceea ce înseamnă că un sfert din publicul urban cu televizoarele deschise era pe TVR 1. 

COMERCIAL. Belgia - Anglia a atras pe publicul de la orașe cu vârste între 18 și 49 de ani o medie de 280.000 de privitori și o cotă de piață de 30%. Cufrele au fost duble față de locul secund, ocupat de Antena 1. 

Pro TV a avut poziția a treia, la distanță de primele două. 

Audiența posturilor TV, sâmbătă, 14 iulie, pe intervalul finalei mici CM 2018 dintre Belgia și Anglia (17:00 - 18:50), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 TVR 1 1.074.000 6 22.1
2 Antena 1 609.000 3.4 12.5
3 Romania TV 350.000 2 7.2
4 Pro TV 330.000 1.8 6.8
5 Kanal D 221.000 1.2 4.6
6 Antena 3 191.000 1.1 3.9
7 Pro 2 144.000 0.8 3
8 Prima TV 140.000 0.8 2.9
9 National TV 112.000 0.6 2.3
10 EuroSport 2 103.000 0.6 2.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV, sâmbătă, 14 iulie, pe intervalul finalei mici CM 2018 dintre Belgia și Anglia (17:00 - 18:50), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 TVR 1 702.000 7.3 25.3
2 Antena 1 304.000 3.2 11
3 Pro TV 178.000 1.9 6.4
4 Romania TV 173.000 1.8 6.3
5 Antena 3 134.000 1.4 4.8
6 Prima TV 88.000 0.9 3.2
7 Kanal D 88.000 0.9 3.2
8 EuroSport 2 87.000 0.9 3.1
9 Realitatea TV 74.000 0.8 2.7
10 Pro 2 49.000 0.5 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, sâmbătă, 14 iulie, pe intervalul finalei mici CM 2018 dintre Belgia și Anglia (17:00 - 18:50), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 TVR 1 281.000 6.4 30.4
2 Antena 1 143.000 3.3 15.5
3 Pro TV 78.000 1.8 8.4
4 Kanal D 35.000 0.8 3.8
5 Romania TV 34.000 0.8 3.6
6 EuroSport 2 25.000 0.6 2.7
7 Prima TV 22.000 0.5 2.3
8 Antena 3 20.000 0.5 2.2
9 Kiss TV 18.000 0.4 1.9
10 Disney Junior 17.000 0.4 1.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Da. Toată lumea știe ca pana acum nea marin nu a fost lider pe comercial. Mile cu problemele lui se face ca nu știe. :)) ești atât de obsedat mile ca simplu fapt ca spun ca audientele sunt ok, nu e de ajuns pentru disperarea ta.
  • Nu F, a intrecut ,un film rereredifuzat O noapte la muzeu 1 pentru ca nu a mai dat de doua sambete reluare Vocea . iar ce zice mile fals doar ,marti au fost peste pro cu emisiunea cu vedetele lui peste
  • F, nu mai fi supărat, uite ia zahărelu ca poate te concediaza, și în această seară va fi super emisiune cu frații morosanu ,pro tv îngenuncheat de românia tv
  • Vai, mare succes. Reluarea Nea Marin a bătut reluarea Vocea Junior. în rest, pana acum doar sub protv pe comercial, și în premiera și în reluare? :)) audientele sunt ok, dar daca așa se comporta când concurenta este mica, este de înțeles de ce emisiunea este doar în extra sezon.
  • din nou bravo nea marin , liviu varciu si andrei stefanescu , sa faci atat rating,jumatate din premiera in prime time e un succes , deci asta ca oamenii s-au saturat de aceeasi vedete , nu tine , se vede cine e vedeta si le fac in ciuda postacilor si celor care ii critica

Trimite un comentariu