Skip to main content

AUDIENȚE. Vocea Junior s-a auzit. Pro TV a fost lider pe toate targeturile

 
AUDIENȚE. Vocea Junior s-a auzit. Pro TV a fost lider pe toate targeturile

AUDIENȚE. Finala Vocea Junior, câștigată de Maya Ciosa - concurenta Andrei, a pus Pro TV pe prima poziție în audiențe. Postul a fost umăr la umăr cu Kanal D, la nivel național și pe publicul de la orașe. 

Publicitate

Pe publicul comercial, Pro TV a fost lider detașat.

Antena 1 a fost pe trei pe toate targeturile fără drept de apel. Postul a pus la bătaie un program care să concureze publicul tânăr, filmul animat Frumoasa adormită. 

Primul sezon al show-ului, care în 2017 s-a încheiat în primăvară, în luna aprilie, a avut cifre peste finala celui de-al doilea sezon. Producția a avut la nivel național o medie de 1,4 milioane de persoane, la nivel național, dintre care 850.000 erau de la orașe. Pe publicul comercial, show-ul de talente a avut o medie de 365.000 de privitori (cifrele, AICI). 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de vineri, 20 iulie, pe intervalul finalei finalei Vocea României Junior:  

NAȚIONAL. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de aproape 900.000 de persoane din întreaga țară. Postul a fost lider de audiență, dar cu cifre aproape la egalitate cu Kanal D, ocupantul locului secund. Antena 1 a avut poziția a treia, cu 630.000 de persoane, media la nivel național. 

URBAN. Pro TV și Kanal D au fost umăr la umăr și pe publicul de la orale, cu un mic avans pentru Pro. 516.000 de persoane a fost media Pro TV, în timp ce pe Kanal D erau 510.000. Antena 1 a avut cifre la jumătate față de primele două clasate.  

COMERCIAL.  Pro TV a avut detașat publicul comercial, cu finala Vocea Junior. Producția a avut o medie de 210.000 de privitori. Locul al doilea i-a revenit postului Kanal D, cu o medie de 140.000 de persoane, iar Antena 1 a fost pe trei, cu 133.000. 

Audiența posturilor TV, sâmbătă, 20 iulie, pe intervalul finalei Vocea României Junior (20:30 - 22:30), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 898.000 5.0 14.0
2 Kanal D 895.000 5.0 13.9
3 Antena 1 626.000 3.5 9.7
4 Antena 3 368.000 2.1 5.7
5 National TV 355.000 2.0 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV, vineri, 20 iulie, pe intervalul finalei Vocea României Junior (20:30 - 22:30), la nivel URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 516.000 5.4 14.9
2 Kanal D 510.000 5.3 14.8
3 Antena 1 262.000 2.7 7.6
4 Antena 3 236.000 2.5 6.8
5 Romania TV 159.000 1.7 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, vineri, 20 iulie, pe intervalul finalei Vocea României Junior (20:30 - 22:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 210.000 4.7 18.4
2 Kanal D 141.000 3.2 12.4
3 Antena 1 133.000 3.0 11.6
4 Pro Cinema 47.000 1.1 4.1
5 DigiSport 1 40.000 0.9 3.5

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • "mile", iar o dai in diverse ? Uite. Pe comercial "Pro TV" a crescut, iar "Antena 1" a scazut fata de saptamana trecuta. Asta nu spui...
  • Tot continui cu penibilitatile mile? Ești așa limitat ca nu știi decât sa o dai în diverse când antena se face așa de ras? Eu doar comentez audientele. E doar vina antenei ca se face de ras.
  • ProTV a riscat anul acesta si s-a dus cu show-ul catre mijlocul verii, cand se stie ca nicio televiziune nu are cum sa faca audiente mari vara. Ce o fi fost in capul celor care se ocupa de programe?
  • Vai de noi. Penibil pentru Protv, dar mai ales penibil pentru antena. Sa ai oportunitatea asta și în loc de 1 sa ajungi pe 3 si sa iei bătaie de la Kanal D pe comercial. Doar antena reușește sa se facă de ras așa. :))
  • mult sub prima ediție de audiții pe nevăzute sau chiar semifinala din urmă cu o săptămână, deci alegerile producătorilor pentru concurentele din finală nu au fost cele mai fericite

Trimite un comentariu