Skip to main content

Campanie inedită. Arctic a lansat o serie animată special pentru Facebook

 
Campanie inedită. Arctic a lansat o serie animată special pentru Facebook

Brandul de electrocasnice Arctic își promovează produsele printr-o serie animată, care se vede în online. Proiectul este conceput în parteneriat cu compania Vână Animation Studio. Electrocasnicele sunt personajele principale ale clipurilor animate.

Primul episod a fost lansat cu ocazia noului începutului noului an școlar. Episoadele sunt postate pe pagina de Facebook - Electrocasnice Arctic.

Publicitate

Următoarele episoade sunt dedicate sărbătorilor sau evenimentelor din această toamnă, adică Halloween, Black Friday, 1 decembrie, Crăciun sau Anul nou

„Este o serie de animații prin care electrocasnicele și funcțiile acestora devin adevărate personaje,     într-o lume a lor, în care noi, oamenii, suntem personaje secundare, care le tratează ca pe adevărați   membri de familie", notează reprezentanții companiei. 

Personajele seriei:

O familie tânără, cu un copil în primii ani de școală. Activă, dar reticentă când vine vorba de experiențe noi, familia încearcă să își depășească în fiecare zi limitele.

Tatăl

O persoană visătoare, cu o viziune idealistă asupra lucrurilor. Îi place să își ajute soția și să-l implice și pe mezinul familiei. De cele mai multe ori, intențiile lui se transformă în întâmplări amuzante pentru oricine privește din exterior, dar nu neapărat și pentru soție.

Consideră că el este responsabil de educația sportivă a băiatului și ia foarte în serios acest lucru. Simte că și gătitul este sarcina lui.

Copilul

La cei opt ani și jumătate ai lui, este un băiețel foarte înalt și bine legat, mulțumită preocupării tatălui pentru educația sportivă.

Îi place să se simtă complice la tot felul de activități: surprize pentru mamă, gătit, jocuri casnice inventate de mamă.

Speculează slăbiciunile părinților și știe cum să îi mulțumească pe fiecare în parte, pentru a fi mereu în avantaj.

Mama

Aproape mereu ocupată și în căutarea echilibrului. O persoană care aparent știe ce vrea și se crede ambițioasă. Își dorește mult să îndeplinească cât mai multe sarcini pentru familie. Este o mamă care se abține să își ocrotească prea mult băiatul pentru a nu-l răsfăța, dar sfârșește prin a îi oferi totul.

Este farmacist în laborator, iar curățenia este obsesia ei. Este carismatică, dar cam stângace la sporturi.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Revin cu o actualizare: Artic a rezolvat problema si a reparat produsul, chiar daca a depasit cu 2 zile termenul de 15 zile de la sesizare. Deci, pana la urma nu ma sunt dezamagit de ARTIC si voi ramane client al acestui producator. Succes cu campania!
  • Intr-adevar, ARTIC un adevarat cosmar de Halloween, indiferent de promovari si promotionale. Am facut sesizare pentru reparatie produs ARTIC de acum aproape 2 saptamani, am sunat de mai multe ori ulterior, mi se spune mereu sa astept, ca vor veni candva, intr-o zi... Dar nimeni nu a venit sa repare sau macar sa ridice produsul pentru a fi reparat. Sau poate campania lor e pentru clientii cu produse ARTIC defecte, ca sa nu se plictiseasca cat timp asteapta dupa service-ul ARTIC?

Trimite un comentariu