Skip to main content

AUDIENTE. Pro TV și Kanal D s-au duelat pentru primele locuri. Antena 1, depășită pe anumite targeturi de Happy Channel, Antena 3 și România TV

 
AUDIENTE. Pro TV și Kanal D s-au duelat pentru primele locuri. Antena 1, depășită pe anumite targeturi de Happy Channel, Antena 3 și România TV

AUDIENȚE. Kanal D și Pro TV și-au disputat, la foarte mică distanță, primele locuri în topul audiențelor. Kanal D a fost cel mai urmărit post de televiziune, la nivel național. Pro TV i-a suflat în ceafă, diferența dintre cele două posturi fiind de doar 0,1%, la cota de piață. 

Exatlon, de pe Kanal D, și Las Fierbinți împreună cu filmul de acțiune Două pistoale, de pe Pro TV, au strâns o medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori, în fiecare minut. 

Publicitate

Pe locul trei, la o diferență de trei ori mai mică, s-a clasat un postul de știri România TV. Următoarele loc a fost ocupat tot de o televiziune de știri, Antena 3.

Antena 1 a fost depășită de cele două posturi de știri. Postul Intact s-a clasat pe locul cinci, cu filmul de acțiune Now you see me 2. De asemenea, filmul nu a mers bine nici pe publicul de la orașe, unde nu a prins top cinci. Însă, producția lor s-a văzut pe publicul comercial, unde s-a clasat pe trei. 

Amintim că aseară Antena 1 ar fi trebuit să difuzeze emisiunea Ultimul Trib, însă a fost amânat pe ultima sută de metri. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de joi, 6 septembrie, pe intervalul Exatlon, de pe Kanal D:

NAȚIONAL. Exatlon, de pe Kanal D, a avut o medie de 1.284.000 de telespectatori, iar Las Fierbinți împreună cu filmul de acțiune Două pistoale, de pe Pro TV, au strâns o medie de 1.280.000 de telespectatori, fiind cele mai urmărite producții ale serii.

Posturile de știri România TV și Antena 3 s-au clasat pe locurile trei, repesctiv patru cu o medie apropiată de 400.000 de telespectatori. 

Filmul Now you see me, de pe Antena 1, a strans o medie de aproximat 315.000 de telespectatori. 

URBAN.  În mediul urban, Pro TV și Kanal D au făcut schimb de locuri. Las Fierbinți și filmul Două pistoale au fost cele mai urmărite producții, cu o medie de aproximativ 660.000 de telespectatori.

Exatlon, de pe pe Kanal D, a urmat imediat în top cu o audiență de 572.000 de persoane, în fiecare minut. Pe intervalul Exatlon, filmul difuzat de Antena 1 nu s-a văzut la orașe. Now you see me nu a avut loc între primele cinci posturi.

Au prins câte un loc alte două posturi Intact, Antena 3 și Happy Channel. România TV s-a clasat pe cinci cu o medie de aproximativ 184.000 de telespectatori. 

COMERCIAL. Pe publicul tânăr, Pro TV și-a menținut poziția pe primul loc, cu o medie de 360.000 de telespecatori. Exatlon s-a clasat pe locul secund, cu peste 200.000 de telespectatori în fiecare minut. 

Antena 1 a fost următorul post din top, cu o medie de 125.000 de telespectatori. 

Audiența posturilor TV, joi, 6 septembrie, pe intervalul Exatlon (19:55 - 23:15), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 1.284.000 7.2 18.2
2 Pro TV 1.280.000 7.1 18.1
3 Romania TV 406.000 2.3 5.8
4 Antena 3 335.000 1.9 4.8
5 Antena 1 316.000 1.8 4.5
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV, joi, 6 septembrie, pe intervalul Exatlon (19:55 - 23:15), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 663.000 6.9 17.6
2 Kanal D 572.000 6.0 15.2
3 Antena 3 227.000 2.4 6.0
4 Happy Channel 192.000 2.0 5.1
5 Romania TV 184.000 1.9 4.9
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, joi, 6 septembrie, pe intervalul Exatlon (19:55 - 23:15), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 360.000 8.2 25.0
2 Kanal D 222.000 5.0 15.4
3 Antena 1 125.000 2.8 8.7
4 Happy Channel 89.000 2.0 6.2
5 Antena 3 47.000 1.1 3.2
 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Se vede cum Realitatea TV si B1 nu conteaza, credibilitatea lor fiind scazuta de comentariile partinice si plasarea unilaterala in murdara lupta politica a acestei tari.
  • Happy Channel locul patru pe Urban și Comercial.Asta da surpriză ! În curând se termină serialul turcesc și nu va mai fi pe locul patru.
  • Dincolo de legătură semnatarei, tot are dreptate dacă nu este o legătură contractuala intre P G si visuri la cheie. Tonul putea fi mai prietenos, dar doar atât.
  • "Iar de Las Fierbinti a inceput lumea să se cam sature.Prevăd că in curand va dispărea."
    "Adi", ce da "Pro TV" acum sunt reluari. Sa vedem cum se descurca "Las Fierbinti" cu noul sezon.

    "Amintim că aseară Antena 1 ar fi trebuit să difuzeze emisiunea Ultimul Trib, însă a fost amânat pe ultima sută de metri."
    Si cand incepe ? Prin luna decembrie ? Asa are si postul "Antena 1" sanse sa fie lider, ca e iarna, lumea sta acasa...
  • Adi nu cred ca sau saturat pe timpul serialului a avut mai mult scade cand incepe filmul sa vedem cat va scoate marti cu sezonul 14
  • Pff... Inca putin si "Happy Channel" trecea peste "Antena 1" pe comercial. In locul lor, mutam serialul turcesc inapoi pe "Antena 1". Era interesant daca postati audienta pe intervalul serialul intre orele 20:00-22:00. Oare a fost peste "Antena 1" postul "Happy Channel" ?
  • Sa vina mai repede cu ultimul trib sa vedem dacă au vreo portiță de scăpare toamna asta.
  • A avut un film mediocru antena 1 , de aceea a avut si aceste audiente foarte slabe ! Astept rivalii sa sara la atac!
  • A 1 se pare ca se consoleaza cu locuri de la 3 in jos, in anumite seri. Ce conteaza ca ofera telespectatorilor fideli filme slabute ori show-uri de slaba calitate. Pentru cei de la A 1 este OK atata vreme cat veniturile depasesc cu mult cheltuielile ( veniturile din reclamele difuzate in pauzele filmului banuiesc ca au depasit de peste 10 ori costul achizitiei acestuia).
  • Cred ca cea mai slabă zi a Antenei din ultimii ani! Iar de Las Fierbinti a inceput lumea să se cam sature.Prevăd că in curand va dispărea.Nici nu e usor, ca scenariu, să inventezi in fiecare zi ceva care să facă rating.

Trimite un comentariu