Skip to main content

AUDIENȚE. Te cunosc de undeva, prima victorie din sezon. Lider la orașe și în toată țara. Exatlonul Kanal D a șchiopătat

 
AUDIENȚE. Te cunosc de undeva, prima victorie din sezon. Lider la orașe și în toată țara. Exatlonul Kanal D a șchiopătat

AUDIENȚE. Show-ul transformărilor de pe Antena 1, pentru prima dată lider în acest sezon. La orașe și la nivel național.

Pro TV a fost liderul serii de sâmbătă pe publicul comercial, cu filmul The Avengers pe interval. 

Publicitate

Kanal D, cu reality-show-ul Exatlon, a fost al doilea la nivel național și pe trei la orașe și pe publicul comercial. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de sâmbătă, 22 septembrie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20.30-23.05): 

NAȚIONAL. Emisiunea ajunsă la sezonul 13 a pus Antena 1 pe primul loc în audiențe, cu peste 1,1 milioane de persoane media, în cele trei ore de difuzare. Locul secund i-a revenit postului Kanal D, care avea Exatlon. 

Pro TV a fost pe trei, cu filmul The Avengers pe interval, urmărit de 920.000 de persoane, media. 

URBAN. Antena 1 a dominat și la orașe, unde a fost urmărită de 640.000 de persoane, media. Pro TV a avut locul secund cu o medie de 430.000 de persoane, în fiecare minut de difuzare. Kanal D a avut poziția a treia. Din milionul de telespectatori pe care l-a avut la nivel național, 380.000 erau din mediul urban. 

COMERCIAL. Pro TV a fost liderul serii pe publicul tânăr, cu o medie de 280.000 de telespectatori. Antena 1 a avut poziția secundă cu 210.000 de persoane, în timp ce Kanal D a avut locul al treilea. 

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 22 septembrie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20.00-23.10), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.109.000 6.2 15.6
2 Kanal D 1.020.000 5.7 14.3
3 Pro TV 922.000 5.1 13
4 Romania TV 407.000 2.3 5.7
5 Antena 3 313.000 1.7 4.4
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 22 septembrie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20.00-23.10), în mediul URBAN:

 

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 639.000 6.6 18.2
2 Pro TV 433.000 4.5 12.4
3 Kanal D 377.000 3.9 10.8
4 Antena 3 198.000 2.1 5.7
5 Romania TV 182.000 1.9 5.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 22 septembrie, pe intervalul Te cunosc de undeva (20.00-23.10),pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 278.000 6.3 22.2
2 Antena 1 212.000 4.8 17
3 Kanal D 134.000 3 10.7
4 DigiSport 1 56.000 1.3 4.5
5 TVR 2 29.000 0.7 2.4
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • "Ar fi o mare prostie ca ProTV sa puna programele principale din Prime Time, de la ora 20.00! Din cate am observat o parte mare din telespectatori inchid televizorul sau schimba postul dupa primul program din Prime time, iar avand in vedere ca ProTV are programe de 1 2H, media ProTV ar scadea pe acest interval."
    Nu prea cred. Stirile sportive trag audienta in jos. Multi se uita la "Stirile Pro TV" pana la ora 20:00. Cand incep stirile din sport, schimba postul TV.
  • @Doru, Ar fi o mare prostie ca ProTV sa puna programele principale din Prime Time, de la ora 20.00! Din cate am observat o parte mare din telespectatori inchid televizorul sau schimba postul dupa primul program din Prime time, iar avand in vedere ca ProTV are programe de 1 2H, media ProTV ar scadea pe acest interval.
  • "Antena 1 sta bine pe comercial 4,8 si Pro 6,3, nu-i asa mare diferenta"
    "Razvan Putina", eu m-am referit la diferenta pe national fata de comercial; "6,2 rating pe national fata de 4,8 rating pe comercial." E diferenta pentru ca "Pro TV" nu are multi pensionari... Si diferenta e de 1,5 pe comercial intre primele doua posturi. E destul de mare. Daca era de 0,4-0,5 mai ziceam...
  • Audiente slabe pentru Pro, mai ales pe Național, a avut un film urat,l-am mai vazut de vreo 2 ori, tot pe Pro tv, dar m-am cam saturat de el.
  • Vai de capul tau "Doru" si Antena 1 sta bine pe comercial 4,8 si Pro 6,3, nu-i asa mare diferenta, mai rau la kanal d 3 puncte pe comercial, dezastru cu Exatlon! "Ulciorul nu merge de multe ori la apa" asa si cu kanal d ,au avut primul sezon si au zis ca o sa rupa si cu sezonul 2 .
  • "ce zici Doru,a luat bataita Pro tv-ul???Vai de tine, ai zis ca are 2 filme bomba!"
    Conteaza comercialul, de acolo vin banii. Nu nationalul. Si ti-am zis sa citesti toate comentariile cap coada. Ti-am raspuns aici:
    https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-tv-vocea-romaniei-pro-tv-22-septembrie/comment-page-2?v=1/
    "o s-o ia de la Tecunosc de undeva filmul Pro!"
    "Razvan Putina", sau "Razvan", sau "Mile", sau "mile", emisiunea respectiva poate o sa fie lidera pe national. Dar ce conteaza ? Comercialul...
  • Degeaba dacă este pe 2 pe comercial. :)) cel puțin însă a ajuns și emisiunea la cifrele actuale ale antenei.

    Televiziunile așteaptă vremea rea la audientele astea.
  • "Pro TV" e lider unde conteaza, pe comercial. Emisiunea e exact pentru publicul "Antena 1", format din pensionari... 6,2 rating pe national fata de 4,8 rating pe comercial.
    "Pro TV" trebuie sa inceapa programele de la ora 20:00 si de luni pana vineri; nu doar in week-end. Sa elimine stirile din sport.

Trimite un comentariu