Skip to main content

Las Fierbinți, de două ori Triplusec. Noul serial Pro TV, cifre mult sub Las Fierbinți, dar peste Antena 1

 
Las Fierbinți, de două ori Triplusec. Noul serial Pro TV, cifre mult sub Las Fierbinți, dar peste Antena 1

AUDIENȚE. Pro TV a lansat aseară un nou serial de comedie - Triplusec. L-a plasat imediat după Las Fierbinți, poziție pe care au fost difuzate, în trecut, și alte seriale de comedie: Atletico Textila și Ai noștri.

Publicitate

Cum a început Triplusec?

Ca și în cazurile Atletico Textila și Ai noștri, cifrele Triplusec au fost mult sub Las Fierbinți la nivelul întregii țări și la orașe. Chiar și așa, noul serial a reușit să fie pe prima poziție la orașe și pe segmentul comercial. La nivelul întregii țări, a fost depășit de Exatlonul de pe Kanal D.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele posturilor TV, la premiera Triplusec, dar și pe intervalul Las Fierbinți:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, premiera serialului Triplusec a ținut în fața televizoarelor 850.000 de români, o audiență la jumătate în comparație cu serialul Las Fierbinți, după care a fost difuzat.

Cu serialul Triplusec, Pro TV a fost pe poziția a doua, la 30.000 de telespectatori distanță de Kanal D și la 45.000 de persoane în fața Antenei 1, care avea pe post Ultimul trib.

URBAN. O audiență care s-a apropiat de jumătate de milion de telespectatori la orașe, pentru serialul de pe Pro TV și prima poziție pe segment. Au urmat în top Exatlonul Kanal D (415.000) și Ultimul trib de pe Antena 1 (400.000).

Față de Las Fierbinți, Triplusec a avut cu peste 300.000 mai puțini telespectatori.

COMERCIAL. Aproape 330.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru Triplusec. Spre deosebire de cifrele de la nivel național și de cele de la orașe, pe segmentul comercial audiența a fost ceva mai apropiată de Las Fierbinți (cu 70.000 de telespectatori mai puțini).

Locul doi pe intervalul Triplusec pentru Ultimul trib și trei pentru Exatlonul Kanal D.

Audiența posturilor TV de joi, 13 septembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.25), la NIVEL NAȚIONAL, în mediul URBAN și pe publicul COMERCIAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.723.000 9.6 22.2
2 Kanal D 916.000 5.1 11.8
3 Antena 1 750.000 4.2 9.7
4 Happy Channel 442.000 2.5 5.7
5 Antena 3 366.000 2 4.7
6 National TV 311.000 1.7 4
7 Romania TV 261.000 1.5 3.4
8 Antena Stars 235.000 1.3 3
9 Prima TV 201.000 1.1 2.6
10 Realitatea TV 192.000 1.1 2.5

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 801.000 8.3 19.6
2 Kanal D 375.000 3.9 9.2
3 Antena 1 371.000 3.9 9.1
4 Happy Channel 340.000 3.5 8.3
5 Antena 3 287.000 3 7
6 National TV 151.000 1.6 3.7
7 Realitatea TV 143.000 1.5 3.5
8 Romania TV 116.000 1.2 2.8
9 Digi 24 106.000 1.1 2.6
10 Prima TV 95.000 1 2.3

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 391.000 8.9 28.1
2 Antena 1 190.000 4.3 13.7
3 Kanal D 135.000 3.1 9.7
4 Happy Channel 119.000 2.7 8.6
5 Antena 3 45.000 1 3.2
6 Digi 24 37.000 0.8 2.7
7 Disney Junior 29.000 0.7 2.1
8 Realitatea TV 28.000 0.6 2.1
9 Pro 2 26.000 0.6 1.8
10 Comedy Central 23.000 0.5 1.6

Audiența posturilor TV de joi, 13 septembrie, pe intervalul Triplusec (21.25-23.05), la nivel NAȚIONAL, în mediul URBAN și pe publicul COMERCIAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 878.000 4.9 12.8
2 Pro TV 848.000 4.7 12.4
3 Antena 1 804.000 4.5 11.7
4 Antena 3 439.000 2.4 6.4
5 National TV 285.000 1.6 4.2
6 Happy Channel 241.000 1.3 3.5
7 Romania TV 241.000 1.3 3.5
8 Prima TV 238.000 1.3 3.5
9 Realitatea TV 221.000 1.2 3.2
10 Antena Stars 216.000 1.2 3.2

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 489.000 5.1 12.9
2 Kanal D 415.000 4.3 10.9
3 Antena 1 399.000 4.2 10.5
4 Antena 3 335.000 3.5 8.8
5 Realitatea TV 154.000 1.6 4.1
6 Happy Channel 151.000 1.6 4
7 Romania TV 141.000 1.5 3.7
8 National TV 127.000 1.3 3.3
9 Prima TV 113.000 1.2 3
10 TVR 2 97.000 1 2.6

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 326.000 7.4 22.6
2 Antena 1 210.000 4.8 14.6
3 Kanal D 180.000 4.1 12.4
4 Happy Channel 62.000 1.4 4.3
5 National TV 52.000 1.2 3.6
6 Antena 3 48.000 1.1 3.3
7 Realitatea TV 38.000 0.9 2.6
8 Paramount 31.000 0.7 2.1
9 Comedy Central 31.000 0.7 2.1
10 Pro 2 30.000 0.7 2.1

Vezi audiențele primei ediții Ultimul trib, de pe Antena 1, cu care s-au intersectat Las Fierbinți și Triplusec, AICI

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Să postați și audiențele serialelor tv pe luna august 2018.Ultima lună de vară.Asta, dacă m-ai puteți să le postați.
  • Vai de tine mile. Nu știi romana? Eu zic 8 bine, 7 acceptabil, 6 mediocru și tu îmi răspunzi ca zic ca 7 e mega succes și 6 nu e bine? :)) ce mai pot sa răspund? Mergi și învață romana.
  • "toate de la pro tv"
    "mile", pai spune care seriale au fost lidere pe intervalul lor ? Eu zic de comercial. "Tanti Florica" nu a fost, "Ai nostri" nu; "Atletico Textile" foarte rar. Cauta pe site-ul acesta sa te lamuresti.
  • "vai de tine , 7 e mega succes iar 6 nu e bine , iti dai seama"
    "mile", conteaza cine e lider in ziua respectiva. Nu ca postul ala a avut 7 rating, sau alt post a avut 6 rating.
  • Ce sa nu Intorc mile? 8 a fost bine, 7 acceptabil, 6 deja mediocru. :)) Eu nu mă contrazic. Mai caută. la fel cum nu e nimic de întors din faptul ca antena ia bătaie 7 zile din 7. Ăsta este un mare eșec pentru antena, sa lanseze grila de toamna fără sa fie în stare sa dea ceva care măcar o zi sa o puna deasupra pro.
  • Mi-a placut Oana Pellea , in Las Fierbinți ... Triplusec este un nume predestinat . Serialul e sec , foarte sec si super sec .
  • Iuli, nu ai inteles tu , nu au zis ca va fi acum și vineri, a fost anunțat Film, dar de saptamana viitoare va fi și vineri, acum a fost episodul pilot , te-ai lamurit
  • @qwerty, Comercial = Targetul cu bani, publicitate.
    Daca stai sa te uiti la reclamele de la televiziunile cu desene o sa vezi doar reclame pentru mamici (ex.: balsam de spalat, vopsea de par, etc.).
    Cat despre cei peste 18.. da, se uita la desene. De ce sa nu te uiti? Altceva ce sa vezi la TV? Emisiunile pro, antena si kanal? Sau filme rerereredifuzate?:)
  • Stai asa... emisiunea nu este si azi? Pai ce-ati facut mai nene, mai? O data amanati ora premierei, alta data o bagati doar joia, urmeaza sa mute emisiunea duminica :)
    In ritmul asta nu vor castiga deloc public, din contra, au de castigat Exatlon si Vocea insipida 2018 (cel mai urat sezon din 8).
  • "și mai ales miercuri e concurenta mare"
    "Mile", pai si duminica e concurenta mare. Dar a castigat noua emisiune, "Ninja Warrior". Chiar si sambata avem concurenta serioasa, castiga niste filme...
    "zici de fructul oprit ca e slab"
    Singurul "produs" "Antena 1" din grila TV de toamna care a fost lider pe comercial, dar doar primul episod.

Trimite un comentariu