Skip to main content

AUDIENTE. Vocea României, cele mai mari audiențe din acest sezon

 
AUDIENTE. Vocea României, cele mai mari audiențe din acest sezon

AUDIENȚE. Cea de-a treia ediție Vocea României din acest sezon a adus și cele mai bune rezultate de audiență ale show-ului din acest an, de până acum.

Publicitate

Emisiunea a fost avut câteva sute de mii de telespectatori în plus față de edițiile din săptămânile trecute. Audiența Vocea României a fost cât a Kanal D și Antenei 1 la un loc.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de vineri, 14 septembrie, pe intervalul celei de-a treia ediții Vocea României din acest sezon (20.30-23.00): 

NAȚIONAL. Peste un milion și jumătare de români s-au uitat la emisiunea de pe Pro TV cu Tudor Chirilă, Andra, Irina Rimes și Smiley, cu 300.000 peste săptămâna trecută. Locul doi pe interval a fost al Kanal D, cu 1,1 milioane de telespectatori pe post, la Exatlon.

A urmat, la distanță, Antena 1, cu jumătate de milion de români în fața televizoarelor.

URBAN. Cifre mai mari decât edițiile trecute și la orașe: 835.000 de telespectatori la Vocea României, față de până în 700.000 săptămâna trecută

La orașe, audiența Pro TV a fost mai mare decât cifrele Kanal D și Antena 1 luate la un loc. Exatlon avea la televizor 460.000 de telespectatori. Față de Antena 1, Vocea a avut audiențe de trei ori mai mari. 

COMERCIAL. Vocea a trecut de pragul de 400.000 de telespectatori cu vârsta între 18 și 49 de ani (săptămâna trecută erau 350.000). Distanță mare între Pro TV și locurile următoare: Exatlon s-a apropiat de 200.000 de telespectatori, iar Antena 1 a numărat 160.000.

Și pe segmentul comercial, cifrele Vocea României au fost mai mari decât audiențele Kanal D și Antena 1, luate la un loc.

Audienţa posturilor TV vineri, 14 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.00), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.518.000 8,5 20,8
2 Kanal D 1.132.000 6,3 15,5
3 Antena 1 517.000 2,9 7,1
4 Antena 3 377.000 2,1 5,2
5 Romania TV 344.000 1,9 4,7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 14 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.00), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 835.000 8,7 21,7
2 Kanal D 462.000 4,8 12
3 Antena 1 278.000 2,9 7,2
4 Antena 3 236.000 2,5 6,1
5 DigiSport 1 188.000 2 4,9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 14 septembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.00),pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 418.000 9,5 28,9
2 Kanal D 194.000 4,4 13,4
3 Antena 1 160.000 3,6 11,1
4 DigiSport 1 76.000 1,7 5,2
5 National TV 31.000 0,7 2,2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Vezi audiența Vocea României de săptămâna trecută, AICI

Citește și: 
 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Cand este vorba de COMERCIAL, noi aflam doar un numar, dar exista multe subcategorii. Cine cumpara vopsea de par, scutece, aparate de ras, bere, sucuri, fixodent, unguente, si alte asemenea...
    1. Apropo, de ce nu sunt niciodata barbati in reclamele la vopsea de par, desi se vopsesc si barbatii la orice varsta?
    2. Cine crede ca femeile se epileaza cu aparate de ras pentru femei, cand cele pentru barbati sunt mai eficiente?
    3. Cine crede ca femeile nu beau bere? Toate reclamele au ca slogan : "Pentru barbati asa cum trebuie", etc.
    Este o harababura, Protv a spus ca vrea sa extinda ideea de comercial, desi nu inteleg prea bine la ce s-a referit Cesnavicius, sper sa aeriseasca putin aceste clisee.
  • Liviu Sora este un antenist cu sindromul varanului si propagandist psd-ist pupator in ,,,,,,,,,,,,,,,,,, a lui Dragnea , acesti oameni nu au ce cauta pe acest site
  • Dacă I se închid uși lui Chirila este pentru ca a fost vocal politic, nu pentru participarea la Vocea României. :)) și nu cred ca îi pasa. Are destule oferte, mă îndoiesc ca o duce rău și este liber sa isi exprime opiniile. Nu se lasa tinut în lesa ca alții care tac mâlc la măgăriile politice doar pentru a mai prinde câte un concert la muștiuce primarie. Chestiile astea îi aduc și alte satisfacții, pe lângă cele financiare, nelipsite și ele. Proporția de hateri este normala pentru vedetele ca el, aici și afară. Vedetele însă nu lucrează cu haterii, ci cu susținătorii. :))
  • "Realizarile acestui ghiorlan sunt un zero barat. La mine in localitate nu a mai pupat chemare la distractii anul asta."
    Nici o problema "Liviu Sora". Sunt multe alte localitati care apeleaza la serviciile sale. Plus ca, in emisiune castiga mult mai multa fata de o "chemare la distractii"...

    "Cat despre emisiunile cu ghiorlaneala... trebuie sa fi foarte stupid sa iti pierzi acel timp din viata."
    Daca nu te uitai la emisiune, nu comentai pe aici. Nu ?
  • Chiar esti prost daca te uiti la Todor Chirila. Realizarile acestui ghiorlan sunt un zero barat. La mine in localitate nu a mai pupat chemare la distractii anul asta. Pana acum isi lua 2700 € in fiecare an. Nah... lumea se mai desteapta, chiar si cu "ajutor". Asta doar asa... sa ii tihneasca rezistenta. Si iti promit ca nici in alte parti usile nu ii vor mai fi deschise. Am asa... un filing. Cat despre emisiunile cu ghiorlaneala... trebuie sa fi foarte stupid sa iti pierzi acel timp din viata.
  • "Nu este vulgar, omu a spus realitatea."
    Poate mai bine citesti DEX-ul, sa vezi ce inseamna cuvantul respectiv...
  • "Mai baieti, nu va certati aiurea! Cum viata... sa te uiti la niste ghiorlani cu rag si la arti parveniti cum au o cazia sa fie aroganti? Mai ales Chirila... nu face una de-un leu."
    "Liviu Sora", deci dupa mintea ta cei care se uita "Vocea Romaniei", sau la Tudor Chirila sunt "prosti" ?
  • "la orice stire ataci antena,tu esti cel mediocru ,penibilule!!"
    "Razvan", sau sigur "mile"; si tu nu ataci "Pro TV" la orice stire ?
  • @Doru
    Da ai dreptate, sa se adreseze tuturor.
    @Marian
    Sunt de acord ca Pro este un brand. Antena este foarte lenesa, acum 10 ani eu ii sunam la 4 dimineata sa difuzeze reluarile pe care le promiteau. Antena s-a erodat in timp, nu au fost seriosi niciodata.

Trimite un comentariu