Skip to main content

Ca să știi: Digi FM are o nouă campanie de imagine, cu Zeița Dreptății în prim-plan. Cum explica stația de radio alegerea

 
Ca să știi: Digi FM are o nouă campanie de imagine, cu Zeița Dreptății în prim-plan. Cum explica stația de radio alegerea

Digi FM contiuă campania de imagine, sub sloganul Ca să știi, în această toamnă. Reprezentanții postului de radio au anunțat lansarea campaniei de toamnă, care se desfășoară outdoor, în București și în alte orașe din țară. 

Bannerele stației de radio se văd pe autobuze, metrouri, pe una dintre rețelele de ecrane led din București și din țară, pe stâlpi și sub formă de steaguri în București, notează sursa citată. 

Publicitate

În centrul campaniei, Digi FM se afișează cu Zeița Dreptății. Conceptul din spatele acestei alegeri înseamnă echilibru și independență, notează reprezentanții stației. 

"Zeița Dreptății simbolizează valorile după care Digi FM se ghidează în comunicarea cu ascultătorii săi - echilibru și independență. Asemeni justiției, ne mândrim cu lipsa noastră de subiectivism. Noi suntem jurnaliști. Noi suntem obiectivi."

Campania a început pe 17 septembrie și se va termina la jumătatea lunii decembrie, tot pe 17. Echipa care a gândit proiectul este formată din Cătălin Ivan, director DigiFM, Alexandra Neagoie-Damian, brand manager și Ciprian Olaru, senior graphic designer.

Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi:

„Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii."

Sloganul Ca să știi a fost lansat în 2017, printr-o campanie care marca doi ani de existență a stației. Tot atunci a fost schimbat și logo-ul. 

Citește și:

Imaginea de toamna Digi-FM:

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Trimite un comentariu