Skip to main content

AUDIENȚE. Las Fierbinți, liderul serii. Exatlon și Ultimul Trib s-au bătut pentru următoarele locuri. Triplusec a mers mai bine că săptămâna trecută.

 
AUDIENȚE. Las Fierbinți, liderul serii. Exatlon și Ultimul Trib s-au bătut pentru următoarele locuri. Triplusec a mers mai bine că săptămâna trecută.

AUDIENȚE. Țara a ars-o din nou pe comedie, dar în număr ușor scăzut față de săptămâna trecută. Pro TV a fost lider de audiență cu serialul de comedie Las Fierbinți. Kanal D și Antena 1 s-au duelat pentru următoarele locuri, cu formate asemănătoare. 

Aventurile lui Firicel și Celentano au fost urmărite, în medie, de aproximativ 2,1 milioane de telespectatori din toată țara, în fiecare minut. Cifra înseamnă o scadere de aproxiamativ 100.000 de telespectatori față de săptămâna trecută.

Publicitate

Kanal D, următorul post clasat, a avut cifre la jumătate. Postul Dogan a strâns o medie de aproximativ un milion de telespectatori în fiecare minut. 

În minutul de aur, la 21:06, peste 2,4 milioane de telespectatori din toată țara urmăreau Las Fierbinți.  

Pe intervalul Las Fierbinți, Exatlon a fost al doilea, iar Ultimul Trib al treilea, pe toate categoriile de public. Show-urile de la Kanal D și Antena 1 au început de la ora 19:45, respectiv ora 20:00

Pe tronsonul Triplusec cifrele seamănă cu cele de săptămâna trecută. Kanal D a condus în toată țara și la orașe, dar a fost sub Pro TV pe comercial. 

Paginademedia.ro prezintă audiențele serii de marți, pe intervalul Las Fierbinți: 

NAȚIONAL.  Pro TV și-a adjudecat țara cu serialul Las Fierbinți. A condus detașat topul audiențelor, cu o cifre de aproximativ 2,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Pe interval, a avut o cotă de piață de aproxiamtiv 24,8%. 

Pe intervalul Las Fierbinți, Kanal D a fost al doilea. Postul turcesc a avut o audiență de medie de aproximativ un milion de telespectatori. 

Antena 1 s-a clasat pe trei, cu o medie de 600.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

URBAN. La orașe, Pro TV a rămas lider cu serialul de comedie. Aproape un milion de telespectatori s-au uitat, în medie, la producția Pro TV. 

Kanal D și Antena 1 au fost următoarele posturi clasat, cu o medie de aproximativ 450.000 și respectiv 280.000 de telespectatori. 

COMERCIAL. Pe publicul cu vârste între 18 și 49 de ani, Pro TV s-a impus detașat. Postul TV a avut pe intervalul Las Fierbinți o cotă de piață de trei ori mai mare față de Kanal D, următorul post clasat. 

Kanal D, pe locul doi, și Antena 1 pe locul trei au avut cifre apropiate, mai exact aproximativ 150.000 de telespectatori. 

Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.25), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.111.000 11.8 24.8
2 Kanal D 1.061.000 5.9 12.5
3 Antena 1 600.000 3.4 7.1
4 National TV 406.000 2.3 4.8
5 Romania TV 368.000 2.1 4.3
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.25), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 983.000 10.2 23.0
2 Kanal D 444.000 4.6 10.4
3 Antena 1 280.000 2.9 6.5
4 Happy Channel 224.000 2.3 5.2
5 Antena 3 217.000 2.3 5.1
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.25), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 481.000 10.9 32.4
2 Kanal D 154.000 3.5 10.4
3 Antena 1 139.000 3.1 9.3
4 Happy Channel 63.000 1.4 4.2
5 Prima TV 56.000 1.3 3.7
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Intervalul Triplusec

Kanal D a condus în toată țara și la orașe, pe intervalul Triplusec. Scenariul a fost asemănător cu cel de săptămâna trecută. Pro TV a învins Kanal D pe publicul comercial. 

Spre deosebire de săptămâna trecută când a fost pe locul trei, pe comercial, aseară Kanal D a urcat pe doi, peste Antena 1. 

Kanal D a avut o audiență medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori din toată țara, în fiecare minut, pe intervalul Triplusec. 

Pro TV a strâns o medie de audiență, pe comercial, de aproximatic 290.000 de telespectatori, în fiecare minut. Noul serial al postului e în creștere față de săptămâna trecut, când a scos aproape 240.000 de telespectatori. 

Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie, pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 1.249.000 7.0 15.9
2 Pro TV 824.000 4.6 10.5
3 Antena 1 718.000 4.0 9.2
4 Antena 3 588.000 3.3 7.5
5 Romania TV 388.000 2.2 4.9
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie , pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 476.000 5 11.7
2 Pro TV 461.000 4.8 11.4
3 Antena 3 380.000 4 9.4
4 Antena 1 375.000 3.9 9.2
5 Romania TV 243.000 2.5 6
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 4 octombrie , pe intervalul Triplusec (21.25-22.20), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 290.000 6.6 19.4
2 Kanal D 195.000 4.4 13.1
3 Antena 1 191.000 4.4 12.8
4 DigiSport 1 54.000 1.2 3.6
5 National TV 49.000 1.1 3.3
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Asta e . A 1 pe 3 pe toate segmentele de public, joi seara. Chiar imi pare rau. Va dati seama ce delir era pe aici cu n + 1 postari ale lui Razvan / Mile daca A 1 prindea un prim loc.
  • Este grav daca ultimul trib mănâncă bătaie și de la Exatlon pe comercial. E un fel de Supravietuitorul al antenei, doar ca antena îl lasă așa fiindcă este obișnuită cu audiente slabe. Nu mai zic ca pro face de 3 ori mai mult pe comercial. Unde sunt obsedații cu pensionarii? Mănâncă vreodată pro așa bătaie pe comercial?
  • Fata de saptamana trecuta, pe comercial, si "Pro TV" si "Kanal D" au crescut in audiente. "Antena 1" a scazut...
    Se pare ca joi si vineri, "Antena 1" pica pe locul 3 pe comercial. Esec "Ultimul Trib".
  • la cate aranjamente se fac in zilele nostre nu m ar mira sa fie aranjate si la audiente...Protv si kanalD sa faca o intelegere sa cedeze cateva puncte de shr ca sa fie mereu locul 1 si 2 ...majoritatea unor asa zise vedete de la Protv gen Lili Sandu, Roxana Vancea , Ciprian Silasi au trecut la kanalD la Exatlon desi aveau contract cu Protv ....
  • Interesant ar fi fost in știrea de mai sus de precizar ca Antenele au intrat din nou in grala Digi Satelit, sau nu?

Trimite un comentariu