Skip to main content

AUDIENȚE. Audiența a ținut cu Pro TV la meciul Lituania - România. Pro TV, de trei ori peste Antena 1

 
AUDIENȚE. Audiența a ținut cu Pro TV la meciul Lituania - România. Pro TV, de trei ori peste Antena 1
Sursa: Pagina de Facebook Echipa națională de fotbal a României

AUDIENȚE. Fotbalul face încă audiențe pentru Pro TV. Postul a fost lider de audiență cu meciul de Nations League dintre Lituania și România (scor 1-2). 

Publicitate

Pro TV a avut cifre duble, chiar triple pe alocuri față de Antena 1 și de Kanal D.  

Paginademedia.ro prezintă audiențele serii de joi, pe intervalul meciului Lituania - România: 

NAȚIONAL.  Pro TV a obținut cu meciul de fotbal oeste 1,8 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Vârful de audiență a fost atins la 21.52, când pe Pro TV erau peste 2,3 milioane de persoane. 

Pro TV a fost la distanță de locul secund, ocupat de Kanal D, cu Exatlon pe interval, urmărit de puțin peste un milion de persoane din întreaga țară. Antena 1 a fost a treia, cu aproape 550.000 de telespectatori, cifre la jumate față de Kanal D și de aproape trei ori mai mici decât Pro TV. 

URBAN. Partida de fotbal a atras în mediul urban peste un milion de persoane, dublu față de Kanal D și de trei ori peste Antena 1. De menționat că Antena 1 a avut pe intervalul meciului cifre atât de mici încât s-a apropiat de Antena 3, care era pe locul al patrulea. 

COMERCIAL. Pr TV a atras și cele mai bune cifre pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 și 49 de ani: 470.000 de persoane au fost pe meci în fiecare minut. Antena 1 și Kanal D au fost la distanță în urma Pro-ului. 

Audienţa posturilor TV joi, 11 octombrie, pe intervalul meciului Lituania - România (21.45-23.35), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.878.000 10.5 27.9
2 Kanal D 1.025.000 5.7 15.2
3 Antena 1 548.000 3.1 8.2
4 Antena 3 426.000 2.4 6.3
5 National TV 367.000 2.0 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 11 octombrie, pe intervalul meciului Lituania - România (21.45-23.35), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.047.000 10.9 29.1
2 Kanal D 407.000 4.2 11.3
3 Antena 1 293.000 3.0 8.1
4 Antena 3 270.000 2.8 7.5
5 National TV 148.000 1.5 4.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 11 octombrie, pe intervalul meciului Lituania - România (21.45-23.35), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 471.000 10.7 34.6
2 Antena 1 172.000 3.9 12.6
3 Kanal D 166.000 3.8 12.2
4 National TV 49.000 1.1 3.6
5 Pro 2 39.000 0.9 2.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu