Skip to main content

AUDIENȚE. Ninja Warrior, liderul serii și cifre în creștere. Insula iubirii, locul doi la orașe și pe comercial. Exatlon, locul doi în toată țara

 
AUDIENȚE. Ninja Warrior, liderul serii și cifre în creștere. Insula iubirii, locul doi la orașe și pe comercial. Exatlon, locul doi în toată țara

AUDIENȚE. Pro TV a fost liderul serii cu ediția a patra din Ninja Warrior. Show-ul bazat pe probe sportive, de la Pro TV, a câștigat duelul cu Exatlon, emisiunea cu un format asemănător de la Kanal D. Insula iubirii, de la Antena 1, s-a clasat pe locul al treilea în toată țara, dar pe doi la orașe si pe publicul comercial. 

Ninja Warrior a strâns o medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată țara, în fiecare minut. În minutul de aur, de la ora 21:06, aproxiamtiv 1,5 milioane de oameni se uitau la producția Pro TV.   

Publicitate

Prima TV și România TV s-au poziționat, la nivel național, pe locurile patru, respectiv cinci. Digisport 1 se regăsește în top cinci pe publicul comercial. Pe intervalul Ninja Warrior, postul RCS a difuzat meciul de fotbal Hermannstadt - FCSB (1-3), de la ora 21:00. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele Ninja Warrior (20.00-22.05):

NAȚIONAL. Pro TV a difuzat cea mai urmărită producție de pe interval. Ninja Warrior a scos o audiență medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori și o cotă de piață de 14,9%

Kanal D a fost al doilea post din clasamentul național, pe intervalul Ninja Warrior. Exatlon a scos o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piață de 13,3%

Antena 1 a ocupat locul trei în toată țară, însă la o distanța mai mare de primele două posturi clasate. Insula iubirii a strâns o audiență medie de aproxiamtiv 780.000 de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piață de 8,9%

URBAN. Pro TV a fost lider și în mediul urban. Ninja Warrior a scos o medie de audiență de aproximativ 610.000 de telespectatori, în fiecare minut.

La orașe, Antena 1 și Kanal D au făcut schimb de locuri. Postul Intact a trecut pe locul doi, înaintea postului Dogan. Insula iubirii a avut, pe intervalul Ninja Warrior, o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori. 

Kanal D nu a fost departe de locul doi. A scos o audiență medie de aproximativ 460.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

COMERCIAL. Ninja Warrior a fost cel mai urmărit program și pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani. Producția Pro TV a scos o medie de audiență de aproximativ 315.000 de privitori, în fiecare minut. 

Antena 1 s-a clasat imediat după Pro TV, pe poziția secundă. Postul Intact a strâns o audiență medie de aproximativ 290.000 de telespectatori, în fiecare minut. Cele două posturi au avut o cotă de piață de aproximativ 18,%, respectiv 16,9%

Kanal D a scos o audiență medie de aproxiamtiv 180.000 de telespectatori, în fiecare minut. A avut o cotă de piață de 10,4%

Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.310.000 7.3 14.9
2 Kanal D 1.164.000 6.5 13.3
3 Antena 1 777.000 4.3 8.9
4 Prima TV 649.000 3.6 7.4
5 Romania TV 555.000 3.1 6.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 609.000 6.3 13.5
2 Antena 1 496.000 5.2 11.0
3 Kanal D 460.000 4.8 10.2
4 Romania TV 271.000 2.8 6.0
5 Antena 3 262.000 2.7 5.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 30 septembrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.05), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 315.000 7.2 18.4
2 Antena 1 288.000 6.5 16.9
3 Kanal D 178.000 4.1 10.4
4 Prima TV 93.000 2.1 5.5
5 DigiSport 1 93.000 2.1 5.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • "Tu ce comentezi , ce zic alții sau srirea"
    Comentez la cei "impartiali". Critica un post TV, dar in "curtea" lor nu se uita.

    Si ti-a raspuns foarte bine "Mihail" aici: https://www.paginademedia.ro/2018/10/catalin-botezatu-raluca-badulescu-rubrica-moda-teo-show#comments
    "Pur si simplu nu imi plac oamenii duplicitari si care arunca cu *** fara sa se uite in curtea lor."

    Daca mentionai in comentariul tau "Emisiunea e sub fort boyard , interesant" si emisiunea "Ultimul Trib", crezi ca iti mai raspundeam ? Ca noua emisiune e si sub "Ninja Warrior", si sub "Fort Boyard"...
  • "Mergi la munca, nu mai slugarnicii"
    Interesant... Dar tu ce cauti aici ? Nu esti la "munca" ?
    Apropo, cu atatea tehnologii, poti comenta pe site-uri si la munca. Stiai ? Laptopuri, tablete, telefoane... Dar probabil nu ai internet pe telefon.
  • "postacii protevisti sunt la datorie , 7 zile din 7 comenteaza slugarnic"
    Penibilule, ai revenit ? Raspunde la ce iti scriu, nu mai devia subiectul...
  • "postacii protevisti sunt la datorie , 7 zile din 7 comenteaza slugarnic"
    Penibilule, ai revenit ? Raspunde la ce iti scriu, nu mai devia subiectul...
  • "Sigur e ultimul sezon, e sub un film ieftin"
    Te referi la "Ultimul Trib". Nu ? Sa vedem ce face emisiunea joi sau vineri. Poate pica sub "Exatlon" pe comercial. Ca in ultima editie de vineri, diferenta intre cele doua emisiuni a fost de 0,2 puncte...
    https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-vocea-romaniei-28-septembrie-2018
  • "Emisiunea e sub fort boyard , interesant"
    Dar peste "Exatlon" si dezastrul "Ultimul Trib". Asta e si mai interesant. Nu, "Mile" ?
    Daca ne luam dupa mintea ta, inseamna ca emisiunea "Gospodar fara pereche" e peste "Ultimul Trib"...
  • Razvan Putina nu mai manipula , Gospoarii Fara Pereche , a fost lider de audienta pe toate targheturile , peste 15000000 , de privitori iar in minnutul de aur aproape 2 mil, pe comercial 6,8 SHARE 19,2 iar antenuta , 6,4 share 18,1 asa ca nu mai manipula ca ramai cu sechele da la antenuta sursa pro ,ro
  • "Cand te aud ca nationalul si urbanul nu conteaza mor, or lua ei bani din publicitate( adica comercialul) dar conteaza si nationalul si urbanul"
    "Razvan Putina", pai conteaza pentru tine cele doua target-uri. Pentru televiziuni doar comercialul conteaza. De acolo vin banii.

    "Apropo Doru, o sa ai un soc ,Insula Iubirii a fost lider de audienta pe comercial pe intervalul "Gospodar fara pereche" dar si în prime - time 19-23."
    7,1 puncte rating pe comercial pentru "Antena 1" si 6,9 pentru "Pro TV" ? Diferenta de 0,2 e "soc" pentru tine ?
    Atunci, ce mai spui de "dezastrul" postului "Antena 1" de vineri pe comercial... "Pro TV" a avut 11,2 si "Antena 1" doar 3 puncte pe comercial (de aproape 4 ori mai mare).
    https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-vocea-romaniei-28-septembrie-2018

    Dar vad ca, pe toata ziua, postul "Antena 1" sta cam slab...
    "La nivelul întregii zile de ieri, pe acelaşi interval comercial 18-49 de ani, Pro TV a înregistrat o cotă de 3,2%, Antena 1 – 2,5%, iar Kanal D – 0,8%."

Trimite un comentariu