Skip to main content

AUDIENȚE. Duminică a fost seara Ninja Warrior, de pe Pro. Unde au fost în top Insula iubirii de pe Antena 1 și Exatlonul Kanal D?

 
AUDIENȚE. Duminică a fost seara Ninja Warrior, de pe Pro. Unde au fost în top Insula iubirii de pe Antena 1 și Exatlonul Kanal D?

AUDIENȚE. Prima semifinală a competiției Ninja Warrior a pus Pro TV pe primul loc în topul audiențelor. Show-ul a mers bine nu doar la nivel național, ci și la orașe și pe publicul comercial. Kanal D și Antena 1 au continuat duelul pentru locurile doi și trei. 

Show-ul de pe Pro TV a strâns o medie de audiență în toată țara de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori, în fiecare minut. 

Publicitate

Pe locul secund s-a poziționat Kanal D, care nu a fost la mare distanță de Pro TV. Exatlon a scos o medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut. 

Emisiunea prezentată de Costi Mocanu și Daniel Nițoiu s-a intersectat cu Exatlon, pe Kanal D, și Insula Iubirii, de pe Antena 1. Toate cele trei show-uri au început la aproxiamativ de la aceeși oră, 20:00.  

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele Ninja Warrior (20.00-22.20):

NAȚIONAL. Pro TV a fost primul post din topul audiențelor cu prima semifinală Ninja Warrior. Show-ul a strâns o medie de 1,3 milioane de privitori și o cotă de piață de 15,%.

Pe locul secund s-a clasat Kanal D, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori și o cotă de 13,6%. 

Antena 1 a ocupat poziția a trei, cu Insula iubirii. A avut o medie de aproximativ 830.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

URBAN. În mediul urban lucrurile au stat aproximativ la fel, cu o excepție: Antena 1 a trecut peste Kanal D. Pro TV a rămas lider, cu o audiență medie de 600.000 de privitori, în fiecare minut. 

Antena 1 a scos o medie de jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut. Pe poziția a trei, Kanal D a strâns în față televizoarelor aproximativ 490.000 de privitori. 

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani tot Pro TV a fost primul. A scos o audiență medie de aproxiamtiv 316.000 de telespectatori și o cotă de piață de 18,7%. 

Antena 1 și-a menținut poziția pe doi. A strâns o medie de aproximativ 270.000 de telespectatori și o cotă de piață de 16,1%. 

Pe locul cinci, pe intervalul Ninja Warrior, se regăsește postul AXN, care a difuzat producția Karate Kid. 

Audienţa posturilor TV duminică, 14 octombrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.20), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.367.000 7.6 15.5
2 Kanal D 1.204.000 6.7 13.6
3 Antena 1 827.000 4.6 9.4
4 Prima TV 637.000 3.6 7.2
5 Romania TV 486.000 2.7 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 14 octombrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.20), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 610.000 6.3 13.4
2 Antena 1 510.000 5.3 11.2
3 Kanal D 489.000 5.1 10.8
4 Antena 3 297.000 3.1 6.5
5 Romania TV 259.000 2.7 5.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 14 octombrie, pe intervalul Ninja Warrior (20.00-22.20), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 316.000 7.2 18.7
2 Antena 1 272.000 6.2 16.1
3 Kanal D 177.000 4.0 10.4
4 Prima TV 114.000 2.6 6.7
5 AXN 63.000 1.4 3.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • "Insula iubirii , audiente foarte bune!!"
    Dar tot sub "Ninja Warrior". Trebuie sa fi lider zi de zi, nu sa te multumesti cu locul 2.
  • @Doru, Da, costurile Ninja in comparatie cu Supravietuitorul sunt mai mici, dar conteaza ca e un show scump cu audiente sub media statiei. Gospodar fara pereche a obtinut in primul sezon o medie de 10.4 rating si 26.4% share pe comercial, dar cu audientele din al doilea sezon n-are sanse sa mai prinda un alt sezon. Sunt celebru a fost lider detasat cu primul sezon, dar din cauza ca ProTV nu si-a recuperat investitia nu s-a mai facut un alt sezon.
  • Ninja Warrior a fost lider în fiecare ediție, dar din păcate audientele au ajuns într-o zona cam slaba.

    Vremea nu prea a ținut cu televiziunile toamna asta. Pana acum doar Vocea și Las Fierbinți au avut cifre bune. Ramane însă adevărat și important ca Ninja Warrior si-a pastrat distanta fata de emisiunile similare de la concurenta. Dacă privești din punctul ăsta de vedere, Protv a câștigat pariul ăsta, iar Antena și Kanal l-au pierdut. Și nu doar din punctul de vedere al audientelor, cât și la costuri, Protv sigur sta mai bine.
  • Mile ai vazut cat a cerut Bianca Draguseanu , aproape 100 000 de euro de parca ar fi vedeta lui peste , dar la antenuta merge
  • "Chiar daca Ninja a fost lider cu fiecare editie, nu cred ca se pune problema de un nou sezon, avand in vedere costurile ridicate si audientele sub media ProTV in Prime Time."
    "Expertul", nu prea cred... "Gospodar fara pereche", in sezonul anterior a avut audiente destul de mici (la bataie cu "Chefi la Cutite"), dar tot s-a mai facut altul. Si costurile sunt mult mai mici fata de esecul "Supravietuitorul".

    "Ninja se termina pe 28?"
    Da, e finala.

    "cat a investit pro tv in studio, antena filmeaza pe plaza"
    "mile", pai nu ai luat in calcul si durata... Cele 8 editii "Ninja Warrior" au fost filmate intr-un timp scurt. Nu ca la "Insula Iubirii"; unde "antena filmeaza pe plaza" de cateva luni bune. Sa nu mai zic si de plata "actorilor". Doar nu vin gratis in emisiune.
  • Mile, vorbesti foarte usor de bugete fara sa ai habar.
    Orice emisiune cu vedete costa: fiecare isi negociaza onorariul pentru participare.
    Cred ca tu nici la paine nu te duci fara sa ceri voie.
  • Care emisiune e mai scumpa, Ninja Warrior sau Insula Iubirii?

    Ca daca Insula e mai scumpa, Antena 1 pierde bani. Din pacate, mai bine bagau Insula vara si din toamna Chefi la Cutite.
  • @Doru, Nu prea intelegi aceasta industrie! Chiar daca Ninja a fost lider cu fiecare editie, nu cred ca se pune problema de un nou sezon, avand in vedere costurile ridicate si audientele sub media ProTV in Prime Time.
  • "Ninja in cadere liberă în loc să crească"
    Dar peste "Insula Iubirii"; o emisiune care sezoanele anterioare, era pe primul loc pe toate target-urile zi de zi. Sa nu mai zic ca este peste principalele "rivale", "Ultimul Trib" si "Exatlon".

    Si daca ne raportam la saptamana trecuta, emisiunea a crescut:
    https://www.paginademedia.ro/2018/10/romanii-intre-referendum-si-sexul-de-impacare-insula-iubirii-cat-toate-posturile-de-stiri-la-un-loc-pe-publicul-comercial

Trimite un comentariu