Skip to main content

AUDIENȚE. Visuri la cheie, creștere vizibilă față de săptămâna trecută. Fructul oprit și Exatlon, următoarele locuri

 
AUDIENȚE. Visuri la cheie, creștere vizibilă față de săptămâna trecută. Fructul oprit și Exatlon, următoarele locuri

AUDIENȚE. Pro TV a avut audiența de partea lui. Visuri la cheie a fost cea mai urmărită producție, miercuri seara în prime-time. Emisiunea de transformări a fost peste Exatlon și Fructul oprit, însă toate trei au avut cifre de peste un milion de telespectatori din toată țara. 

Pro TV a scos o audiență medie de aproximativ 1,5 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Visuri la cheie s-a desprins puțin de concurență, iar cifrele au crescut vizibil față de săptămâna trecută

Publicitate

Kanal D și Antena 1 au fost următoarele posturi clasate, insă diferența dintre cele două a fost mică. Antena 3 și Național TV au completat topul primelor cinci televiziuni.  

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:

NAȚIONAL. Visuri la cheie, de pe Pro TV, a fost cea mai urmărită emisiune, pe interval, aseară. A scos cifre de aproximativ 1,5 milioane de privitori, în fiecare minut. 

Kanal D și Antena 1 au ocupat următoarele două locuri, însă cu cifre apropiate. Cele două posturi au scos o medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori și o cotă de piață de 15,3%, respectiv 14,8%. 

URBAN. Pro TV a rămas primul și în mediul urban. Aproximativ 800.000 de telespectatori au urmărit, în fiecare minut, Visuri la cheie. 

La orașe, Fructul oprit a trecut peste Exatlonul de la Kanal D, pe intervalul Visuri la cheie. Antena 1 a avut o medie de audiență de aproxiamtiv 600.000 de telespectatori.

Kanal D a încheiat pe locul al treilea, la orașe, cu o medie de aproape jumătate de milion de telespectatori.   

COMERCIAL. Pe comercial, clasamentul a arătat la fel ca la orașe: Pro TV, Antena 1 și Kanal D. Visuri la cheie au avut o audiență medie de 400.000 de telespectatori și o cotă de piață de 25,4%.

Antena 1 a scos cifre de aproximativ 317.000 de privitori și o cotă de piață de 20%. Pro 2 s-a poziționat pe locul patru, cu serialul Dragoste de contrabandă. 

Audienţa posturilor TV miercuri, 17 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.20), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.499.000 8.4 17.8
2 Kanal D 1.289.000 7.2 15.3
3 Antena 1 1.249.000 7.0 14.8
4 Antena 3 450.000 2.5 5.3
5 National TV 376.000 2.1 4.5
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 17 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.20), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 811.000 8.4 18.6
2 Antena 1 605.000 6.3 13.9
3 Kanal D 495.000 5.2 11.4
4 Antena 3 294.000 3.1 6.8
5 Romania TV 196.000 2.0 4.5
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 17 octombrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.20), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 403.000 9.1 25.4
2 Antena 1 317.000 7.2 20.0
3 Kanal D 168.000 3.8 10.6
4 Pro 2 48.000 1.1 3.0
5 National TV 43.000 1.0 2.7
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu