Skip to main content

Digi a „emigrat” din Belgravistan. După mai mulți ani alături de Papaya, noua campanie e semnată de CAP

 
Digi a „emigrat” din Belgravistan. După mai mulți ani alături de Papaya, noua campanie e semnată de CAP

Digi a lansat o nouă campanie de brand, inspirată din inventivitatea românilor, ce poartă semnătura agenției CAP. Este prima campanie semnată de o altă agenție, după ce Digi a lucrat ani de zile cu Papapaya.

Campania vine cu o nouă abordare după ce brandul a fost construit mai mulți ani pe campania Belgravistan, avându-l în centru, printre alții, pe directorul de marketing al companiei, Florin Nemeș, care este urmărit, încătușat și încarcerat pentru prețurile mult prea mici la produsele Digi. (Primul spot Belgravistan, aici)

Publicitate

Noua campania este construită în jurul obiceiurilor inventive ale românilor din perioada anilor '80. Cel puțin așa explică reprezentanții Digi.

„La mijlocul anilor 80, o tânără făcea primele șireturi pentru bașcheți „glow in the dark”. Digi vă salută, madmoiselle. Ați fost prima care a folosit dezinfectant acolo unde stilul avea de suferit. Recunoaștem spiritul inovator al tinerilor de ieri și se azi”, spune clipul ce rulează deja pe TV. 

Noua campanie Digi "este despre românul obișnuit și despre puterea sa de a transforma adversitatea și obstacolele în oportunități, ca o recunoaștere a eforturilor făcute de poporul român ca să dăinuiască și pentru a marca Centenarul Marii Uniri", mai spun cei de la Digi.

Conceptul este declinat în execuții pentru televiziune, radio, print și online. Ideea creativă a fost dezvoltată de agenția CAP, iar producția spotului TV a fost asigurată de casa de producție Multimedia Est.

VIDEO. Campania în care „Digi salută creativitatea #nelimitată a românilor

Papaya, primul spot Belgravistan, o reclamă ca un "Fake News"

În urmă cu patru ani, Digi 24 a difuzat primul spot de publicitate comercială de la lansarea postului.

Reclama este un "fake news", în stil Times New Roman. O reclamă pentru serviciul Digi Mobil, deținut tot de RCS.

A urmat o serie de reclame despre Belgravistan și apoi reclamele cu "pușcăriașii".

VEZI prima reclamă Digi făcută de Papaya, aici.

Citește și:

 

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • @Independent. Este posibil ca dumneavoastră să fi trecut recent prin zona din apropierea graniței cu Serbia, iar telefonul mobil să fi captat unde radio de la un releu de pe teritoriul statului vecin. În aceste condiții, dacă ați avut serviciul roaming activat, este posibil să vă fi taxat rețeaua sârbă de telefonie. Este bine, pe viitor, ca în astfel de zone (granița cu Serbia, granița cu Ucraina și granița cu Republica Moldova) să se închidă datele mobile pe telefon sau, chiar, să se închidă telefonul până se iese din „zona periculoasă”.
  • Românul obișnuit în viziunea DIGI: țăran prost, ghiolban și ca un tipic și veritabil ,,Dorel" care pune botul la orice prostie care promovează oferta lor (că doar, doar prostimea se uită la bani, nu și la calitatea serviciilor). Tipicul jalnic al celor de la DIGI de a părea niște ,,iluminați" și ,,giganți" ai mass-mediei Românești. Se învârt în propia ipocrizie și neputință a serviciilor și a spoturilor complet neinspirate. (Btw. idea cu Belgravistan-ul ați scos-o din cauza lui Ghiță? E cumva prea aproape de adevăr?)
  • noile campanii publicitate ale Digi mi se par foarte slabe
    nu transmit nimic, nu-mi "vand" nimic mie ca privitor

Trimite un comentariu