Skip to main content

Eurosport 2 va difuza și publicitate românească

 
Eurosport 2 va difuza și publicitate românească

Discovery România a anunțat că de luna viitoare Eurosport 2 va difuza spoturi publicitare autohtone. Cu alte cuvinte, din noiembrie, clienții de publicitate din România vor putea cumpăra spațiu publicitar pe postul TV. 

Acesta lucru reprezintă mărirea portofoliului local a companiei, care astfel va cuprinde opt stații de televiziune deschise pentru publicitate locală, notează sursa citată. 

Publicitate

Discovery Media va găzdui și gestiona vânzările de publicitate din noiembrie. Astfel, Eurosport 2 se adaugă portofoliului Discovery Media în România, care administra pănă în prezent stațiile Discovery Channel, Eurosport 1, TLC, Animal Planet, National Geographic, Nat Geo Wild, Bollywood TV.

Iulia Popasenior sales manager Discovery România:

„Nevoia clienților de a comunica unui public iubitor de sport, competițiile premium disponibile, precum și diversitatea acestora, ne-au determinat să extindem portofoliul Discovery Media.

Eurosport 2 completează experiența și pasiunea pentru sport adusă de brand-urile noastre, contribuind la creșterea ofertei TV pe piața de media. Împreună cu expertiza echipei locale Discovery Media ne dorim să aducem un plus de valoare clienților care aleg asocierea cu segmentul de sport din România.”

Eurosport 2 difuzează competiții sportive la care evoluează și sportivi români, printre care amintim turneele de tenis Australian Open și Roland Garros. Alte competiții care se văd sunt World Snooker, cursele de ciclism și motorsport, Liga Nord-Americană de fotbal – MLS. 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • E bine că apare publicitatea pe 2, astfel nu vor mai fi transmise meciurile Simonei Halep pe ambele canale. Până acum, de multe ori, meciurile Simonei erau programate de Eurosport pe canalul 2, dar în România erau și pe 1 pentru a vinde reclame.
    PS. MLS dispare din grila Eurosport la finalul anului.
  • Liga Nord-Americană de fotbal – MLS este neinteresanta - probabil observati asta in audiente. Cat despre publicitatea de pe piata autohtona - este f slaba, trebuie sa recunoasteti. Probabil este si f scumpă.

Trimite un comentariu