Skip to main content

VIDEO. ING a dat cea mai bună campanie a lunii septembrie. Next Big Vlogger, prima în Digital

 
VIDEO. ING a dat cea mai bună campanie a lunii septembrie. Next Big Vlogger, prima în Digital

TOP ADC SEPTEMBRIE. ING a obținut titlul de cea mai bună campanie a lunii septembrie în topul ADC. Spotul Salveaza-ti timpul a fost desemnat lucrarea lunii, de către organizația ce reunește creativii din agenții. Același proiect a obținut primul loc la categoriile TV și Outdoor

Creativii din spatele spotului ING sunt Andreea Moise, art director, și Laura Dragomir, copywriter. Aceștia vin de la agenția Headvertising. 

Publicitate

Laura Nedelschi, creative director Kubis Interactive și membru ADC*RO: 

„Din relația poate aparent complicată dintre un literalism și o expresie care nu s-a născut în România (și mai are ceva până primește cetățenia), s-a născut o campanie de o simplitate și o curățenie lăudabilă, care continuă drumul ING al explicării conceptelor financiare colțuroase prin idei simple și usor de priceput.

Genul ăla de video entertaining și educativ, pe care și dacă îl vezi de 30 de ori e ok, pentru că arată fabulos. De fiecare dată.” 

TV

  • Pe locul secund al categoriei s-a clasat, după ING, campania În caz de aventură realizată pentru 4x4 Biscuiți de Teren. Campania cu "sfaturi de supraviețuire" arată cum biscuiții de teren 4x4 sunt soluția atunci când nu poți aprinde focul sau nu reușești să îți găsești adăpost în natură.
  • Singura mențiune a acestei categorii a fost revendicată de TELOM-R și campania Când ai vrea să fie ai tăi alături de tine? Campania accentuează importanța prevenției în grija pentru sănătate. Echipa creativă vine de la agenția Armada Marketing și este formată din Bogdan Popescu, art director și Bogdan Obreja.

DIGITAL

  • Primul loc în categoria Digital a fost revendicat de MRM/McCann România și campania acestora pentru Coca-Cola. Este vorba despre campania Next Big Vlogger, care a ajung la ediția a doua. 

Printre creativii care s-au ocupat de campania actuală o regăsim pe Iulia Boloca, concurent în primul sezon al concursului de "vlogging", în echipa vloggeriței Anne-Marie Chelariu. Restul echipei de creație a fost formată din Mihai Vasile, senior copywriter, Ioana Enache, senior copywriter, Corina Ioniță, senior art director și Adina Ciocan, art director.

  • Locul doi este ocupat de Lidl România pentru cafeaua Bellarom. Campania a fost gândită de Traian C. Munteanu, art director și Miruna Iasmina, copywriter din partea MullenLowe România.

Ideea creativă transformă cafeaua de dimineață într-un partener de nădejde pentru cei care au avut parte de experiențe mai mult sau mai puțin plăcute cu o seară înainte.

Mențiunile categoriei Digital au fost revendicate de:

  • Campania de rebranding pentru lanțul de restaurante Calif. Împreună cu Mainstage the Agency spune „Punct și de la capăt” în noua campanie prin care Calif devine punct calif (• calif). În campanie aparea cântărețul Psihotrop.

Echipa care a pus totul la cale este formată din Nadejda Ghilca, art director și Sebastian Olar, copywriter.

  • Mainstage the Agency s-a ocupat și de campania Independent Financiar pentru BCR. A fost lansată sub formă de de melodie prin colaborarea Lino Golden și Școala De Bani. Adaptat după melodia lui Lino Golden, mesajul campaniei accentuează importanța calculării investițiilor pentru cei care doresc să își dezvolte propriul business.

Echipa de creativi este formată de Nadejda Ghilca, art director și Raul Gheba, copywriter.

  • TELOM-R și Armada Marketing primesc o mențiune și în categoria Digital, pentru „Când ai vrea sǎ fie ai tǎi alǎturi de tine?”

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Sigur a fost cel mai bun premiu sau cel mai prost? Poate ce-a mai penibila campanie...salariule...salariutule...hahaha. penibil

Trimite un comentariu